PDA

View Full Version : أيهما أقذر و لماذا؟؟

The_Lonley_Wolf
30-03-2006, 09:05 PM
أيهما أفجر العرب أم الغرب؟؟

كنت بتفرج على قناة أغانى و قريت الرسايل التالية:
عاوز مدام تريد صداقة رجل من الزمن القديم
نفسى فى بنت رومانسية أوى جدا
خطيبى مزهقنى و بيغير عليا
عاوز اتعرف على مدام زهقانة من جوزها

مرة فى الكلية حكى الدكتور و قال : وانا مستشار فى محكمة فى أقاليم الوجه البحرى جاتلى قضية أثبات نسب من بنت على خالها!! و ادى امثلة كتير مقرفة على زنا المحارم موجودة فى مصر و قال بنفسه ان مصر افجر من الغرب و اوروبا و اميركا

فى السعودية بيقولوا الشواذ واحد يلبس راجل وواحد يلبس ست منقبة و يخشوا فى المكان اللى عاوزينه و يعملوا اللى عاوزينه
فى السعودية برضو واحد كان بيشوف واحدة صاحبة مراته منقبة بتيجى لمراته و يخشوا الأوضة و يقعدوا بالساعات و فى الاخر اكتشف انه راجل

فى أيران نسبة أرتفاع التحول عن الجنس الطبيعى اكثر بقليل من اوروبا

فى الكويت أتنين رجاله كانوا عاوزين يتجوزوا بعض

هاتقولوا اميركا و أسرائيل و اوروبا كده برضو؟؟ و ماله دى شعوب كافرة وملحدة و ان خرج العيب من اهل العيب مايبقاش عيب انما لما يخرج من المسلمين المؤمنين الاطهار خير امة خرجت الى الناس يبقى أيه؟؟

لو اتطبقت الشريعة الاسلامية فى مصر الاقباط ممكن مايتضراروش اوى لكن اللى هايطلع عنيهم بسبب حبهم للفسق و الرزيلة هما انتم يامسلمين

انصحكم تصوتوا للاخوان المسلمين اكتر المرة الجاية عشان يطلع عنيكم بما صنعت أيديكم

الذهبيالفم
31-03-2006, 01:26 AM
أيهما أفجر العرب أم الغرب؟؟

كنت بتفرج على قناة أغانى و قريت الرسايل التالية:
عاوز مدام تريد صداقة رجل من الزمن القديم
نفسى فى بنت رومانسية أوى جدا
خطيبى مزهقنى و بيغير عليا
عاوز اتعرف على مدام زهقانة من جوزها

مرة فى الكلية حكى الدكتور و قال : وانا مستشار فى محكمة فى أقاليم الوجه البحرى جاتلى قضية أثبات نسب من بنت على خالها!! و ادى امثلة كتير مقرفة على زنا المحارم موجودة فى مصر و قال بنفسه ان مصر افجر من الغرب و اوروبا و اميركا

فى السعودية بيقولوا الشواذ واحد يلبس راجل وواحد يلبس ست منقبة و يخشوا فى المكان اللى عاوزينه و يعملوا اللى عاوزينه
فى السعودية برضو واحد كان بيشوف واحدة صاحبة مراته منقبة بتيجى لمراته و يخشوا الأوضة و يقعدوا بالساعات و فى الاخر اكتشف انه راجل

فى أيران نسبة أرتفاع التحول عن الجنس الطبيعى اكثر بقليل من اوروبا

فى الكويت أتنين رجاله كانوا عاوزين يتجوزوا بعض

هاتقولوا اميركا و أسرائيل و اوروبا كده برضو؟؟ و ماله دى شعوب كافرة وملحدة و ان خرج العيب من اهل العيب مايبقاش عيب انما لما يخرج من المسلمين المؤمنين الاطهار خير امة خرجت الى الناس يبقى أيه؟؟

لو اتطبقت الشريعة الاسلامية فى مصر الاقباط ممكن مايتضراروش اوى لكن اللى هايطلع عنيهم بسبب حبهم للفسق و الرزيلة هما انتم يامسلمين

انصحكم تصوتوا للاخوان المسلمين اكتر المرة الجاية عشان يطلع عنيكم بما صنعت أيديكم

ينصر دينك يا شيخ

fadios
31-03-2006, 07:21 PM
اللى انت بتقول عليه دا يا The_Lonley_Wolf اسمه هجوم مضاد...استخدام تحركات الخصم لارباك صفوفه.....فكره حلوه

The_Lonley_Wolf
01-04-2006, 12:29 PM
ينصر دينك يا شيخ

ينصر دينك ياأستاذ ... نفيسةةةةةعععع (sml22)

اللى انت بتقول عليه دا يا The_Lonley_Wolf اسمه هجوم مضاد...استخدام تحركات الخصم لارباك صفوفه.....فكره حلوه

ياه بجد؟؟ ماكنتش اعرف أنى ذو تفكير استراتيجى (sml22)

بس انا بكتب الموضوع ده ماقصدش حاجة غير انى أفضح ازدواجية معايير المسلمين قدام نفسهم

ياترى هما عاملين ودن من طين وودن من عجين فى الموضوع ده ليه؟؟

شفتوا بقى يامسلمين ان خيبتكم خيبة و بتعملوا حاجت انتم نفسكم مش عارفين لها سبب أو منطق؟؟ مابيفدكوش منها غير العار و الجرس و تشويه سمعتكم و سمعة دينكم

عموما أصحاب الايدولوجيات الواهية زيكم مش بيقعدوا كتير زيكم زى هتلر و الشيوعية و الحاجات دى واضح ان العد التنازلى لنهاية الأسلام قربت

الذهبيالفم
04-04-2006, 09:46 PM
العرب مرائين بيعملوا كل قذارة بس في الخفاء وبيفتخروا بكده

The_Lonley_Wolf
05-04-2006, 08:34 AM
و ماله ياعم ذهبى الفم دينهم بيقولهم اذا بليتم فأستتروا
يعنى اعمل المصيبة ياحبيبى و دارى عليها
و أقعد عاير اللى مش بيدارى عليها
عمرك شفت دين يقول الكلام ده؟؟
و ييجوا يقولولك الاسلام لا يحب المنافقين

طيب لما يتفضحوا و يتفضح تسترهم على المصيبة ياترى دينهم بيقولهم أيه الحل بقى؟؟

إبن الإسلام
05-04-2006, 08:40 AM
وانتوا تحبوا اذكر لكم بعض من فيض الرذيلة لديكم
انا اعرف عن شباب ورجال وبنات ونساء الكثير والكثير ولو احكى لكم موش هاتصدقوا
وما يحدث مما ذكرتم لا يصل ابدا ابدا الى ما يحدث فى قريتى انا فقط بين المسيحيين وبعضهم البعض
يا ريت ما تتكلموش تانى فى هذا الموضوع ولو حد اتكلم انا مضطر ان اذكر ما يحدث وخصوصا بين شخص يدعى ( نعيم ) وبين امه وما يحدث بين ماريانا وبين اخيها
واللى بيته من زجاج ما يحدفش الناس بالطوب
ويا ريت السادة المشرفين ما يحذفوش حاجة من كلامى هذا لانكم بصراحة انتم من تجروننا الى هذا الكلام القبيح

makakola
05-04-2006, 09:05 AM
يا ريت ما تتكلموش تانى فى هذا الموضوع ولو حد اتكلم انا مضطر ان اذكر ما يحدث وخصوصا بين شخص يدعى ( نعيم ) وبين امه وما يحدث بين ماريانا وبين اخيها
(bay:))
يا سيد لا تذكر أسماء أشخاص بدون أدلة
كل حرف يذكر هنا يجب أن يكون معه دليل

ولو طلبت أدله سأضع لك فيديو الشواذ الذين قبض عليهم فى بلاد الحرمين وهم بالماكياج والملابس النسائية والشرطة هى من يصورهم

ولو طلبت أدلة على أى حرف قيل هنا سأوافيك به بالدليل والبرهان مصور من داخل بلاد الحرمين

فإذا كان معك أدلة تفضل بالحديث، إذا لم يكن معك أدله فلتصمت، فمقص الرقيب واقف بالمرصاد لكل من يهتك عرض إنسان بدون دليل معه على ذلك

The_Lonley_Wolf
05-04-2006, 09:25 AM

طيب احنا كفرة و عبدة صليب ألخ..... فطبيعى انه نبقى عندنا رزيلة و كده
انما خير امه خرجت الى الناس ... أمة محمد اللى الله ذات نفسه بيصلى له ليه بقى بتمارس الرزيلة بصورة مبالغة ضخمة؟؟

و الناس اللى انت بتتكلم عليهم دول ماعندكش دليل أثبات عنهم انما انا زى مانت شايف جاب دلايل ماتقدرش تنكرها لو انت بنى ادم شريف
لكن انا عارف انك هاتنكرها

الذهبيالفم
06-04-2006, 02:01 PM
الأخ ابن الإسلام مفيش فايدة في طريقة الكدب بتاعتكم .......

watani
06-04-2006, 02:12 PM
انا اعرف عن شباب ورجال وبنات ونساء الكثير والكثير ولو احكى لكم موش هاتصدقوا
وما يحدث مما ذكرتم لا يصل ابدا ابدا الى ما يحدث فى قريتى انا فقط بين المسيحيين وبعضهم البعض
ويا ريت السادة المشرفين ما يحذفوش حاجة من كلامى هذا لانكم بصراحة انتم من تجروننا الى هذا الكلام القبيح

ايش عرفنا ان نعيم ده مش اسمك الحقيقي.....ياشقي

(sml15) (sml15) (sml15) (sml15) (sml15) (sml15) (sml15) (sml15) (sml15) (sml15) (sml15)

عبدالله عبدالرحمن
06-04-2006, 03:39 PM
كما قال الحجاج اهل العراق اهل الكفر والنفاق

الذهبيالفم
07-04-2006, 02:04 AM
الأخ عبدالله عبد الرحمن يقصد ايه بالظبط ؟