PDA

View Full Version : الجزيرة نت أستفتاء بدون "صوت"

para`o
22-09-2006, 04:21 PM
ياجماعة قولوا لى إن كنت انا حمار
من ساعة ماركبت الخط الdsl و انا كل يوم على النت دخلت على موقع الجزيرة نت و كان عامل إستفتاء عن تصريحات البابا و ساعتها صوت انا ضد الأغلبية و الظاهر كدة ضد رغبة إدارة الموقع و بعد كدة بيومين دخلت تانى كان فى تصويت أخر عن فلسطين و حماس و صووت ضد الأغلبية برضة لأنى شايف حماس إرهابية ومن ساعتها موقع الجزيرة مش قابل منى اى تصويت آخر و كلمة صوت او ok اللى بتضغط عليها علشان الصوت يحتسب مفيش اختفت و مش راضية تطلع تانى و ليا حوالى أسبوع على الحال ... أعمل إيه ؟؟؟؟ هو العيب فى الموقع و لا عندى أنا بس
أنا عارف إنهم ممكن يتتبعوا اى حد بيدخل على الموقع من خلال حاجة اسمها الماك فى كارت الشبكة و ده ثابت مش بيتغير عكس الآى بى
هل ممكن يكونوا بيعملوا كده
)noP)

AleXawy
23-09-2006, 03:42 AM
صورة الاستفتاء الموجود حالياً

para`o
23-09-2006, 05:35 AM
انا عندى لا فى النتيجة و لا فى شارك و بقالى أسبوع على الحال ده ؟؟(sml16)

opees أعمل إيه ؟؟ أقطع نفسى opees أبهدل نفسى

AleXawy
23-09-2006, 06:06 AM
في حاجة كمان , السايت بتاع الجزيرة بطئ جداً

فممكن يكون عيب تحميل tea:(

para`o
23-09-2006, 06:48 AM
بس يا جماعة أنا d s l سرعتى 256 ك ب/ ث و لوحدى مش مشترك مع حد
(timo:)

AleXawy
23-09-2006, 06:54 AM
اتعبني معاك بقي! (sml15)

-------

شوف يا استاذ para`o ,

معتقدش انهم يقدروا يمنعوك من التصويت بس يقدروا يشيلوا تصويتك اللي صوته.

علي العموم جرب ده ! (flowers)

www.aljazeera.net/Portal/vote

kotomoto
23-09-2006, 05:59 PM
يا عم افهم !!!!

اللى بيعمل Vote مش بيقدر يصوت غير مره واحده بس, و اظاهر بينزلوا Cookies أو بيحفظوا ال IP بتاعك, علشان كده مش بتقدر تصوت غيرمره واحده بس

اللى ممكن يلعبوا فيه هو نتيجة التصويت, يعنى مثلا يبدأوا نعم ب 1000 صوت,و لا بـ 0 صوت,

para`o
23-09-2006, 06:20 PM
آسف على تعبكم معاى
لكن طبعا انا اقصد مواضيع مختلفة يا عم كوتوموتو انا مش بدخل أصوت كذة مرة فى نفس الموضوع
بس النهاردة لما دخلت لقيت كلمة شارك لأول مرة منذ اكثر من أسبوع و انا حقا متعجب
ال ip بتاعى بيتغير على طول لانه داينمك و الكوكيز بمسحها على طول و هم مش محتاجين يزوروا لان العقلية العربية متخلفة و ماشية وراهم زى الـ....
على العموم شكرا ليكم كلكمheart (brv1: