PDA

View Full Version : الكتاب المقدس بالعربي وبكل اللغات لانواع عديدة من الموبايلات ( موقع جديد للتحميل )

el3omda
05-11-2006, 12:19 AM
سلام ونعمة لأحلى شباب
(sml11)
بالظبط زى ما العنوان بيقول
برنامج رائع فيه العهدين الجديد والقديم والمزامير
(flowers)

التحميل
اضغط هنا (http://gobible.jolon.org/)
تم تغيير الموقع السابق بموقع جديد يحتوي على الكتاب المقدس بأكثر من لغة ومنها العربي طبعاً بالترجمة المعتادة لانواع عديدة من الموبايلات ...تم التغيير من قبل الاشراف

مرقس المصري
17-11-2006, 06:51 AM
الموضوع دة لازم يتعمله تثبيت ..........................لانه رائع جداً جداً

el3omda
05-12-2006, 11:40 PM

شكراً يا مرقس وبصراحة كنت أتمنى لإن البرنامج رائع وأنا مجربه على تليفونى وبيفيدنى فى كل مكان بكون فيه سواء خوات أو رحلات أو حتى فى أى إجتماع فى الكنيسة
وبجد كفاية إنه بركة فى الموبايل
وبينى وبينك
صاحب الموبايل إللى يحط البرنامج ده عمره ما هيقدر ينزل أى حاجات خارجه على تليفونه لإنه على الأقل حيتكسف قدام ربنا

وفعلاً أنا سعيد لإن مشاركتى أفادت شخص واحد على الأقل

وماتنسونيش فى صلواتكم
heart

net_man
06-12-2006, 08:24 PM

من عنيا يا استاذ ... تم تثبيت الموضوع

.................................................. .

joojoo
07-12-2006, 12:29 PM
متشكرين يا عمدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

el3omda
19-12-2006, 06:35 AM
أنا إللى بشكركم على ذوقكم وطالما فيه ناس بتحب تستفيد من الجد ديه مش حتيبقى آخر حاجه فى المنتدى هنا
وشكراً ليك يا نت مان على التثبيت
بس أوعى السلاح يطول (hrt:
أذكرونى فى صلواتكم

boraee
20-12-2006, 07:44 AM
تم تغيير الموقع .........................................

iluvjesus
30-01-2007, 08:06 AM
السلام لكم جميعا
ممكن حد يقولى ازاى انزل الكتاب المقدس بالعربى على نوكيا 6630
الرب يباركم

azza
08-02-2007, 07:33 AM
انا عندى سونى اريكسون w900iبيجى الكلام حروف بجوار بعضها يعنى الكلمة مقطعة اية الحل ارجوكم انا جربت كل النسخ تقريبا يسوع يبارك تعبكم

موسي الأسود
08-02-2007, 08:14 AM
انا عندى سونى اريكسون w900iبيجى الكلام حروف بجوار بعضها يعنى الكلمة مقطعة اية الحل ارجوكم انا جربت كل النسخ تقريبا يسوع يبارك تعبكم

البرنامج لنوكيا فقط وليس لاي ماركة ..........................

azza
08-02-2007, 04:49 PM
شكرا يا اخ موسى وياريت حد يحط برنامج كويس لسونى اريكسونw900i

موسي الأسود
09-02-2007, 01:33 PM
شكرا يا اخ موسى وياريت حد يحط برنامج كويس لسونى اريكسونw900i

اضغـــــــــــ هنا ــــــــــــــط (http://gobible.jolon.org/Collections/Arabic/Go%20Bible%20Arabic%20Shaped%201.1.5.zip)

4.7MB -- Download this version if you have a Sony Ericsson phone (eg. T610, T630, Z600)

موسي الأسود
09-02-2007, 01:39 PM
وهذا ايضا
http://gobible.jolon.org/Collections/Arabic/Go%20Bible%20Arabic%20Shaped%202.2.1.zip

1.4MB -- Download this version if you have a Sony Ericsson phone (eg. K500, Z500, Z1010, K600, K700, K750, W800)

وهذا ايضا
http://gobible.jolon.org/Collections/Arabic/Go%20Bible%20Arabic%202.2.1.zip
1.2MB -- This version will not work on Sony Ericsson phones, use the Shaped version below

نزل النسخة حسب الموديل الذي تملكه

mean4life
28-03-2007, 08:03 AM
thanks very much god bless your effoortssssssssssssssssss

elmafdy
22-04-2007, 06:51 AM
أخوتى الاحباء

أنا عندى سامسونج E 250 بالاضافه الى كارت ذاكره 1 جيجا و عليه و بحكم انى بطيخه فى الامور دى عاوز مساعدتكم و خبرتكم فى الاتى :

1) هل ينفع انزل الكتاب المقدس من اى رابط من الروابط المذكوره هنا , بمعنى تانى هل جهازى ها ينفع يستقبل الكتاب المقدس و استعمله ؟؟

2) فى حالة اذا كان ينفع , ما هى الطريقه لتنزيله , أنا نزلت فعلا فايل من الموجودين , لقيت فولدر مضغوط و لما فتحته ما لقيتش ست اب فايل او حاجه للسيتنج , كلها فايلات مش عارف تتفتح ازاى .
لذا أرجو الشرح لكيفية تحميل هذا البرنامج

3) من جهة أخرى ارجو ارشادى لأماكن على النت أو مواقع او منتديات سواء داخل هذا المنتدى او خارجه تحتوى ترانيم و خلفيات و نغمات مسيحيه تصلح لموبيلى السامسونج E 250 .

اشكركم و انتظر مساعدة الخبراء لأن الموبيل لسه اقرع كده ما فيهوش اى حاجه روحيه .

المفدى

elmafdy
22-04-2007, 09:16 AM
أخوتى الاحباء

أنا عندى سامسونج E 250 بالاضافه الى كارت ذاكره 1 جيجا و عليه و بحكم انى بطيخه فى الامور دى عاوز مساعدتكم و خبرتكم فى الاتى :

1) هل ينفع انزل الكتاب المقدس من اى رابط من الروابط المذكوره هنا , بمعنى تانى هل جهازى ها ينفع يستقبل الكتاب المقدس و استعمله ؟؟

2) فى حالة اذا كان ينفع , ما هى الطريقه لتنزيله , أنا نزلت فعلا فايل من الموجودين , لقيت فولدر مضغوط و لما فتحته ما لقيتش ست اب فايل او حاجه للسيتنج , كلها فايلات مش عارف تتفتح ازاى .

3) من جهة أخرى ارجو ارشادى لأماكن على النت أو مواقع او منتديات سواء داخل هذا المنتدى او خارجه تحتوى ترانيم و خلفيات و نغمات مسيحيه تصلح لموبيلى السامسونج E 250 .

المفدى

elmafdy
22-04-2007, 09:20 AM
أخوتى الاحباء

أنا عندى موبيل سامسونج E 250 بالاضافه الى كارت ذاكره 1 جيجا و عليه و بحكم انى بطيخه فى الامور دى عاوز مساعدتكم و خبرتكم فى الاتى :

2) فى حالة اذا كان ينفع , ما هى الطريقه لتنزيله , أنا نزلت فعلا فايل من الموجودين فى منتدى تنزيل الكتاب المقدس اللى موجود هنا , لقيت فولدر مضغوط و لما فتحته ما لقيتش ست اب فايل او حاجه للسيتنج , كلها فايلات مش عارف تتفتح ازاى .

المفدى