PDA

View Full Version : موبيل 6288 يباع بكارت ذاكره 512 ميجا (محمل عليهم برامج اسلاميه) ..مش عارف امسحهم!!؟؟

mrenie
24-01-2007, 12:34 PM
ياجماعه .. سلام المسيح يكون معكم جميعكم

انا من كام يوم ربنا بارك و سهل و اشتريت موبيل نوكيا 6288 .. و مع الموبيل كارت ذاكره 512 . المهم موجود عليها من عند شركات سوفت ويير مش عارف ايه كده برامج الحج و العمره و امساكية رمضان (مع احترامى للاخوه المسلمين) يعنى انا مش عارف حتى الموبيلات مافيش دماغ بتفهم ان فيه عالم مسيحيه ممكن تشترى ام الموبيل ؟؟ حتى فى دى كمان حكم مسبق و اجبار على الناس برامج دينيه .. ربنا يشفى. مش موضوعنا عموما

المشكله انا مش عارف اشيل البرامج دى ازاى .. لا بالموبيل نفسه فى الاوبشن الديليت مش اكتف ولا بالبرنامج مع اليو اس بى كابل ؟؟ لانى على برنامج نوكيا على البى سى مش بيظهرو على الشاشه؟؟

البرامج حطينها فى فولدر

EXTRA> GAMES > .....

و ده طبعا المسار على الميمورى كارد

المساعد يا جماعه ...

هاو تو ديلييت ؟؟؟ (hrt:

موسي الأسود
25-01-2007, 07:11 AM
ادخل علي مدير البرامج واحذف البرامج المسطبة علي الجهاز ..
واذا كانت البرامج كما تقول علي الكارد مموري اخلع الكارد و فرمته و ريح بالك ..

AleXawy
25-01-2007, 12:21 PM
ادخل علي مدير البرامج واحذف البرامج المسطبة علي الجهاز ..
واذا كانت البرامج كما تقول علي الكارد مموري اخلع الكارد و فرمته و ريح بالك ..
10)10 10)10 10)10 10)10 10)10

10)10 10)10 10)10 10)10 10)10

3nter
04-02-2007, 03:53 PM
ياجماعه .. سلام المسيح يكون معكم جميعكم

انا من كام يوم ربنا بارك و سهل و اشتريت موبيل نوكيا 6288 .. و مع الموبيل كارت ذاكره 512 . المهم موجود عليها من عند شركات سوفت ويير مش عارف ايه كده برامج الحج و العمره و امساكية رمضان (مع احترامى للاخوه المسلمين) يعنى انا مش عارف حتى الموبيلات مافيش دماغ بتفهم ان فيه عالم مسيحيه ممكن تشترى ام الموبيل ؟؟ حتى فى دى كمان حكم مسبق و اجبار على الناس برامج دينيه .. ربنا يشفى. مش موضوعنا عموما

المشكله انا مش عارف اشيل البرامج دى ازاى .. لا بالموبيل نفسه فى الاوبشن الديليت مش اكتف ولا بالبرنامج مع اليو اس بى كابل ؟؟ لانى على برنامج نوكيا على البى سى مش بيظهرو على الشاشه؟؟

البرامج حطينها فى فولدر

EXTRA> GAMES > .....

و ده طبعا المسار على الميمورى كارد

المساعد يا جماعه ...

هاو تو ديلييت ؟؟؟ (hrt:
عشان تحرم تشتري اى حاجه من شارع الازهر او شارع عبد العزيز