PDA

View Full Version : انيس منصور يروج للتداوى بالبول !!!!!!!

beethoven
09-03-2004, 05:27 PM
لم اصدق عينى غندما قرات فى اهرام يوم الاثنين الماضى "مواقف" انيس منصور و هو يؤكد فوائد بول الابل او البعير و مش بس كده و كمان بول البنى ادمين و نصح ايضا انه هناك ابحاث امريكيه عن قوائد البول فى الانترنيت و طبعا دورت فى الانترنيت فلم اجد الا السخريه
حقيقة احسست بالالم – واحد من اكبر المفكرين المصريين يروج لهذه الخزعبلات فى اكبر جريده مصريه ومش كفايه مواضيع زغلول و كمان فوائد البول .......الخ
انا فى تصورى ان انيس منصور اتغين مدير دعايه فى شركة حماده للادويه و خصوصا بعيرومايسين
(DOK:)

beethoven
16-03-2004, 05:54 PM
واذا كانت كل هذه الثقه فى الطب النبوى فلماذا لايسجل بول البعير بوزارة الصحه و ال FDA

knowjesus_knowlove
18-03-2004, 01:01 PM
أعتقد أنه يجب تعبئة هذا الدواء فى قصارى (جمع قصرية)...

زى قصرية القذافى بتاعة زمان أيام السادات لما قال إتلم المتعوس على خايب الرجاء

beethoven
19-03-2004, 10:00 AM
و يكون طبعا فيه نشره طبيه داخل علبة البعيرومايسين و يكر فيها الجرعه : نصف مبوله بعد الاكل 3 مرات يوميا و جرعة الاطفال معلقة pepeeeeeeeeeee بعد الرضاعه و طبعا سيذكر الاعراض الجانبيه للبعيرومايسين غثيان و قئ و ارتفاع فى درجة الحراره و مغص خاصة لو البعيرومايسن فيه صديد

Mike1
19-03-2004, 01:51 PM
اخي المسلم
اشرب بعيرومايسين الدواء المتين وصلي علي امح لاخلي نهارك طين

جاتها نيله الي عايزه خلف

)msk:) )msk:) )msk:)

beethoven
20-03-2004, 05:47 PM
و طبقا لاتفاقية الجات تعود الملكيه الفكريه لشركة حماده للادويه و طبعا الشركات الامريكيه و الالمانيه و السويسريه ....الخ هاتفلس و تجتج
و يبقى البول و البترول و العقل المسطول(من المخدرات) و الحج المخبول مصادر رئيسيه لدخل الامبراطوريه الحجازيه لتدعيم الارهاب العالمى كده لى طول

ده انا ..............بيتهوفين............(@:)