PDA

View Full Version : مش عارف افتح موقع اقباط متحدون

mrenie
13-01-2009, 01:57 PM
انا استخدم خدمة اي تى داتا !!! عندى حاجه غريبه و بالاخص بعد اصلاح كبلات الانترنت اللى كانت عطلانه فى مصر كام يوم ... و هو انى مش عارف افتح عندى موقع الاقباط متحدون اللى دايما كان شغال عندى ... www.copts-united.com عندى شك يكونو حجبوه !! ياريت حد يساعدنى !! الموقع مش بيفتح معايا خالص !!

just_jo
13-01-2009, 02:43 PM
انا استخدم خدمة اي تى داتا !!! عندى حاجه غريبه و بالاخص بعد اصلاح كبلات الانترنت اللى كانت عطلانه فى مصر كام يوم ... و هو انى مش عارف افتح عندى موقع الاقباط متحدون اللى دايما كان شغال عندى ... www.copts-united.com عندى شك يكونو حجبوه !! ياريت حد يساعدنى !! الموقع مش بيفتح معايا خالص !!

سلام المسيح ...عزيزتى

انا اشك فى كدة

دا ممكن يكون اصلاح فى الكبلات و بيحصل ان بعض المواقع الخارجية بتتمنع او بتبقى بطيئة جداً

و كلامك غير صحيح لم يتم اصلاح الــ3 كبلات بعد....و محدش اكدلى الكلام دة كل شوية اتصل يقولولى الدكتور الوزير لم يصرح بمعاد انهاء الاصلاح

و انما لسة فية مشاكل كتير

المهم اذا كان بطىء او ممنوع لفترة لانة من سرفر خارجى

ادخلى الموقع دة: http://hidemyass.com/

و اكتبى مكان الكلام دة :
http://www.youtube.com

اسم موقع الاقباط متحدون و اضغطى زر

مكتوب علية hidemyass.com

و علية صورة حمار

هتتصفحى الموقع طبيعى خالص

mrenie
13-01-2009, 03:18 PM
على الطلاق استاااااااااااااااااذذ انا بقالى كام يوم بحاول !!! دلوقتى شغال ميه ميه !!

شكرا يا مان .. و على فكرة انا رجل يا راااجل

)msk:) )msk:) (timo:) (timo:)

وطنى مخلص
13-01-2009, 05:13 PM
انا استخدم خدمة لينك دوت نت و أيضا كلما حاولت فتح موقع الاقباط احرار اجد عبارة Forbiden و كنت اظن ان الموقع مغلق للتعديلات
و لكن عندما استخدمت الموقع الذى قال عنه حبيبنا خبير التكنولوجيا Just_Jo للدخول عليه فوجئت بان الموقع يعمل بصورة طبيعية
و لكن ننتظر ايام لعلها صدفة

just_jo
13-01-2009, 07:39 PM
انا استخدم خدمة لينك دوت نت و أيضا كلما حاولت فتح موقع الاقباط احرار اجد عبارة Forbiden و كنت اظن ان الموقع مغلق للتعديلات
و لكن عندما استخدمت الموقع الذى قال عنه حبيبنا خبير التكنولوجيا Just_Jo للدخول عليه فوجئت بان الموقع يعمل بصورة طبيعية
و لكن ننتظر ايام لعلها صدفة

فى حالتك يا بشمهندس

احتمال يكون اتمنع ....اذا لم تكن الشركة منعتة قبل كدة فهيرجع تانى يشتغل و لكنهم مفلترين النت عشان الحمل

و بعد التصليح بيفتحو النت على البحرى

و انا لما كنت مشترك مع شركة EGY NET

كانو منعين موقع اقباط امريكا اللى حضرتك بتتكلم علية منعا باتاً و لكن الاقباط متحدون مسموح بية فى كل الشركات على ما اعتقد و دى شركة خاصة و بتعمل كدة (sml18)

فاحتمال كبير ان شركة لنك دوت نت تمنعة لانها شركة حكومية باقتدار و ربنا يسلم

samozin
18-01-2009, 03:17 AM
أنا عندى لينك دوت نت
والموقعين دول بيفتحوا عندى عادى
مش حاسس إن فيه مشكله فى الموقعين دول بالتحديد
المشكله الحقيقيه إن إلخدمه سيئه وبطيئه قتنقطع لساعات طويله
ولا يفتح أى موقع

وطنى مخلص
18-01-2009, 06:15 AM
فعلا الموقعين فتحوا النهاردة من لينك دوت نيت و لكن الخدمة فى قمة السوء مما يؤكد ان مصر عاجزة عن اصلاح الكوابل حتى اليوم

steven
18-01-2009, 08:45 AM
لا يا اخ وطني انا مشترك في تي داتا والخدمه ذي الفل وسرعة الدون لود بشكل عام ممتازة لا تقل عن 26 كيلو/ثانية
لكن هناك شكوى متكرره من لينك دوت نت. لا يوجد عندي شكوى من أي موقع - الحمد لله.

just_jo
18-01-2009, 06:20 PM
لا يا اخ وطني انا مشترك في تي داتا والخدمه ذي الفل وسرعة الدون لود بشكل عام ممتازة لا تقل عن 26 كيلو/ثانية
لكن هناك شكوى متكرره من لينك دوت نت. لا يوجد عندي شكوى من أي موقع - الحمد لله.

لا يا ستيفن باشا ...البشمهندس مش بتاع دونلود الباشا ابلود opees اخلية يطلعلك الكرنية و حتى دى ...قرفينة فيها حاجة تقرف

المهم انا فى الخدمة شباب اللى عندة مشكلة ينادى و انا انزلة السبت و اديلة وصلة فودافون....يمشى نفسة اليومين دول....بس تفضل تنادى كتير متنساش