PDA

View Full Version : كيف تمكن جهازك من فتح المواقع المقفولة

smile
01-06-2005, 03:50 AM
بعد صباح الخير

مينا كتب اذاى تفتح المواضيع المقفولة انا بقى هقول لكم اذاى تفتحوا المواضيع المقفولة لان فى بعض الدول العربية بداءت تقفل المواقع المسيحية والتبشرية

http://www.the-cloak.com

ادخل على الموقع ده واختار SURF
واكتب اسم الموقع اللى انت عاوز وهو هيتفتح علطول

hema_c
01-06-2005, 05:05 AM
10(): 10(): شكرا ليك على هذا الموضوع المفيد والكاسح دة .
شكرا يا سمايل (sml25) (sml25)

ezzzak
01-06-2005, 06:48 AM
الموقع هايل يا جماعه وانا بعاني من المشكله دي مفيش موقع بيشتغل عندي غير المنتدي
بس في مشكله بسيطه تنيا الموقع مش راضي يشتغل عندي (bay:))

Safnat_Fa3nash007
01-06-2005, 06:54 AM
+++ great man.......go forehead +++

smile
01-06-2005, 11:35 AM
من ايام ابونا ادم كان فى دائما الخير والشر كان فى شجر الجنة كله موجود وادم عليه يختار من الشجر اى حاجه علشان ياكلها ماعدا شجرة واحده وكان عايش فى الجنة مع حواء مبسوط ومرتاح لكن لما اكل من الشجرة اللى ربنا قال له متاكلش منها علطول سقط فى الخطيه

علشان كده فى التكنولوجيا دائما قدمنا كل حاجه وعلينا نختار بين الخير والشر يعنى كل حاجه تلاقى منها المفيد والكويس وكمان تلاقى منها الوحش واللى يغضب ربنا فاحنا لازم نختار

انا حطيت الموقع عشان يستفيد منه اكبر عدد من الموجودين فى الموقع لان فى دول عربية كتير بدون ذكر اسماء ولا اعتقد كل دول الخليخ وكمان سوريا وغيرها وغيرها ....... بتقفل الموقع ( تحجيب الموقع ) وكل يوم المواقع دى بتزيد واغلبية المواقع اللى بتتحجب بتبقى مسيحية وكمان مواقع تانيه لكن صدقونى مرة قريت على الانترنت فى موقع سعودى ان الناس رايها يقفله المواقع المسيحية احسن ما يدوروا على المواقع التانيه اللى بكل سهوله ممكن توصل لها فى دول الخليج

لكن عليك تختار عشان كده انا قصدى من الموقع اللى حطيته دخول المواقع الدينية مش اكتر فياريت كل واحد يختار ويفكر

mena_hot
02-06-2005, 12:12 AM
من ايام ابونا ادم كان فى دائما الخير والشر كان فى شجر الجنة كله موجود وادم عليه يختار من الشجر اى حاجه علشان ياكلها ماعدا شجرة واحده وكان عايش فى الجنة مع حواء مبسوط ومرتاح لكن لما اكل من الشجرة اللى ربنا قال له متاكلش منها علطول سقط فى الخطيه

علشان كده فى التكنولوجيا دائما قدمنا كل حاجه وعلينا نختار بين الخير والشر يعنى كل حاجه تلاقى منها المفيد والكويس وكمان تلاقى منها الوحش واللى يغضب ربنا فاحنا لازم نختار

انا حطيت الموقع عشان يستفيد منه اكبر عدد من الموجودين فى الموقع لان فى دول عربية كتير بدون ذكر اسماء ولا اعتقد كل دول الخليخ وكمان سوريا وغيرها وغيرها ....... بتقفل الموقع ( تحجيب الموقع ) وكل يوم المواقع دى بتزيد واغلبية المواقع اللى بتتحجب بتبقى مسيحية وكمان مواقع تانيه لكن صدقونى مرة قريت على الانترنت فى موقع سعودى ان الناس رايها يقفله المواقع المسيحية احسن ما يدوروا على المواقع التانيه اللى بكل سهوله ممكن توصل لها فى دول الخليج

لكن عليك تختار عشان كده انا قصدى من الموقع اللى حطيته دخول المواقع الدينية مش اكتر فياريت كل واحد يختار ويفكر
سمايل كلامك ينم عن حكمة بالغة وليت الجميع ياخذ به الرب يبارك عملك (sml21) (sml21)
سلام ونعمة

7or Mo7eb
20-06-2005, 10:07 AM
بعد صباح الخير

مينا كتب اذاى تفتح المواضيع المقفولة انا بقى هقول لكم اذاى تفتحوا المواضيع المقفولة لان فى بعض الدول العربية بداءت تقفل المواقع المسيحية والتبشرية

سلام رب المجد يسوع المسيح مع الكل
الحقيقه حاولت استخدم الموقع لفتح سايت عربتايمز المقفول عندى من البلد اللى انا عايشه بيها وللاسف مفتحهوش وظهرت صفحه مكتوب فيها الاتى (فوربدن سايت) ممكن الافاده وشكرا لك بجد )hayP)
بالمناسبه موقع السايت كده www.arabtimes.com

zaki
20-06-2005, 10:35 AM
Smile
انا بشكرك جدا لان الموقع بتاعك جاب معايا نتيجة فعلا
بس انا مش عارف لية اكتر موقع بيقفلوة هو (dig:{ (dig:{
www.amcoptic.com
يوم يكون شغال و100 لاء
سلام الرب يكون معكم
(sml24) (sml24)

hema_c
20-06-2005, 12:39 PM
لان هذا الموقع بيكشف خيبة , وحقد والعنصرية اللي عند الاعداء.
(BAY:)

constantin
04-09-2005, 05:12 PM
الموقع هايل لكن اعتقد ان به مشكلة تحتاج الى حل تقنى وهوانه ليس له القدرة على فتح مواضيع داخلية ذات حجم كبير و تظهر الرسالة التالية
This request would exceed your quota

According the reported Content-Length, this request would be interrupted in the middle because it would exceed your Cloak quota. Therefore, this request has been aborted.

اعتقد ان smile سيجد الحل التقنى المناسب مع خالص شكرى

romani
06-10-2005, 08:28 AM
بعد صباح الخير

اخي الحبيب انا عندي مشكلة ان الماسنجر الخاص بال ام اس ان لم يفتح عندي منذ اكثر من اسبوعين هل يمكن لهذا البرنامج ان يساعدني في فتح هذا الماسنجر ولكم محبتي

mena_hot
06-10-2005, 09:08 AM
لأ يا روماني الموقع لفتح المواقع المحجوبة وبس مش للمسنجر

smile
10-10-2005, 12:43 AM
اخي الحبيب انا عندي مشكلة ان الماسنجر الخاص بال ام اس ان لم يفتح عندي منذ اكثر من اسبوعين هل يمكن لهذا البرنامج ان يساعدني في فتح هذا الماسنجر ولكم محبتي

الموقع اللى موجود ده بيفتح المواقع المقفوله بس اما انت عاوز تفتح الماسنجر فده عن طريق بورت تانى خالص فمش هينفع خالص

magedhs
21-10-2005, 11:23 AM
بعد صباح الخير

واكتب اسم الموقع اللى انت عاوز وهو هيتفتح علطولكيف يمكن الدخول اذا كان الموقع اصلا مقفول من بروكسي الامارات
افيدني ربنا يخلك

zaki
25-10-2005, 01:55 AM
المواقع دى بتجيب نتيجة كويسة مع المواقع المقفولة

WWW.ANONYMIZER.COM

WWW.PROXIFY.COM

rock3000
19-01-2006, 04:46 PM
وحشتونى كتير كتير بس كان عندى مشكلة فى جهازى ..
الموقع ده رائعجداً جداً ربنا يبارك في اللى جاب الموقع ده وفى اللى وصله لنا
وكان لى طلب من العلماء اللى بيشاركونا انا واحد فى نت وورك وجهازى دايماً بيصاب مرة بفيرس ومرة تانية بفيلات مش موجودة حد يقولى على برنامج يعملى حماية من النت وورك ومن الاجهزة الى معايا فى الشبكة ( نت منازل ) رغم انى بستخدم نرتون 2005 (اب تو ديت) وزوون الارم ( بكراك ) وميكروا سوفت انتى سباى ووير وبرده كل ده مش نافع .. وشكراً لمشاركة محبتكم.

smile
03-02-2006, 07:34 AM
وحشتونى كتير كتير بس كان عندى مشكلة فى جهازى ..
الموقع ده رائعجداً جداً ربنا يبارك في اللى جاب الموقع ده وفى اللى وصله لنا
وكان لى طلب من العلماء اللى بيشاركونا انا واحد فى نت وورك وجهازى دايماً بيصاب مرة بفيرس ومرة تانية بفيلات مش موجودة حد يقولى على برنامج يعملى حماية من النت وورك ومن الاجهزة الى معايا فى الشبكة ( نت منازل ) رغم انى بستخدم نرتون 2005 (اب تو ديت) وزوون الارم ( بكراك ) وميكروا سوفت انتى سباى ووير وبرده كل ده مش نافع .. وشكراً لمشاركة محبتكم.

حبيبى روك

اول حاجه لازم تعملها تشوف هلى مشاركة بينك وبين الاجهزة التانية اللى فى الشبكة ولا لا
لان ممكن يكون واحد من الشبكة اللى انت فيها بيمسح لك ملفات من الويندوز

ABDELMESSIH67
09-02-2006, 08:31 AM
عزيزي سمايل , الاخوة الافاضل

موقع islameyat.com الجبار تم حجبه هو الآخر من مصر ولكن شكرا لموضوعك
فقد تمكنت من الدخوا عليه و تحميل باقي حلقات أبونا زكريا ال 100

ألف شكر يا سمايل لقد كدت أيأس , حقيقي لا أحد يستطيع منع كلمة ربنا

عبد المسيح

kermina
16-02-2006, 01:12 PM
all of these sites r blocked in uae,,,,,

smile