PDA

View Full Version : إلي هذة الدرجة

KnightRider
04-07-2003, 07:44 AM
انا لا اعرف ماذا قول ولااعرف من سوف يقرا هذا ولكن انا سوف اضع لكم موضوع مكتوب من احد المواقع بة الكثير من المغالطات والكثير من الحقد والكرة ووكيفية معاملة الاقباط بالطريقة ويدفعوا الجزية عن يد وهم صاغرون
وبعدين ولكن انا هنا احب اقول ان فية ناس تتميز بالعقل ولاتنحي الي هذا الاتجاة
ولكن انا الموضوع استفذني جدا وياريت اي واح قادر ان يصحح الاخطاء الموجودة في هذا المقال يكتب ويوضح
ياريت يكون فية دور وبعدين مفدي هذا المقال انة مافيش اضهاد ولكن انا احب اقول انة فية اضهاد وان كان بشكل غير مباشر ومستتر ولكن هناك كرة دفين في العقول والقولبو واعتقاد غريب جدا بان المسيحية محرفة
وبعدين ما فيش اضهاد ازاي دا كفاية
وضعنا في الاعلام انا هاتجنن من عدم وجود اي تواجد لنا في اعلام الدولة الا القداسبتاع كل عيد وياريتة كامل ولا حاجة
ونصة المذاع منة الشكر للسادة المسئوليين وكمان القنوات الخاصة الموجودة بمصر
تعرض كم وفير من البرامج الاسلامية ولايوجد اهتما اطلاقا بالمسيحيين
ولما قولنا ناخد قناة نعملها محطة مسيحية ماحدش رد او ردوا وقالوا مافيش محطات دينية امال كل البرامج المقدمة دي علي مختلف القنوات يبقي اية هو دة مش اضهاد او انتقاص من حقوقنا ياريت نناقشالموضوع دا هنا
ويلقي اهتمام من الجميع
انا عارف اني بنفخ في اربة مقطوعة ولكن اهو الواحد ينفخ شوية لحد ما نفسة يتقطع
يعني (do:) (do:) (do:) (do:) (do:)
http://knightrider.jeeran.com/المخطط%20والدور.htm

iwcab-11
04-07-2003, 12:26 PM
قريت المقال ومالقتش فيه حاجة غريبة ، اللى بيحصل إننا خوفاً من الإرهاب الإسلامى وبشط الحكام المسلمين بنقولهم الكلام اللى عاوزين يسمعوه ، ولما بنطلع بره بنقول كلامنا الحقيقى بعد ما نهرب من الإرهاب الإسلامى ، فالجماعة المسلمين مستغربين لإختلاف كلام الداخل والخارج ، وعاوزينا زى ما إحنا أموات داخلياً نبقى أموات خارجياً ، وابونا سرفنت قال : ربنا يخلى البالتوك اللى خلانا نقول ما فى قلبنا
وفى نفس الوقت المسلمين بيخدعونا وبيرتبوا على أساس القضاء علينا فكرياً أولاً ثم دينياً ، والخطة ماشية وتلاقى نجاحاً كبيراً