منتدي منظمة أقباط الولايات المتحدة

منتدي منظمة أقباط الولايات المتحدة (http://www.copts.net/forum/index.php)
-   المنتدى العام (http://www.copts.net/forum/forumdisplay.php?f=3)
-   -   نحن مسلمين كذاااااااااااااااابين......(مدموج) (http://www.copts.net/forum/showthread.php?t=24774)

elmahalla 23-03-2007 07:22 PM

المسلمين دول عسل اوى

[b][center][size="5"][quote=جون جرجس حنا;214527]كل ده اونطه احب اعرفكم انا جون جرجس اسلمت ليه وبقي اسمي احمد اقول لكم1 من كان يحكم العالم ويسوع في بطن امه 2لماذا لا نقدس الحمار مثل الصليب الحمار ركبه يسوع والصليب صلب عليه يسوع 3كيف ترك الاب له المجد في الاعالي ابنه يصلب ولا يتحرك لكي يخلصه[/quote]

اصبر بس على رزقكك اسماء جايالك

دى حتى مشتقة تتكلم وياك اصبر بس على رزقك[/size][/center][/b]

جون جرجس حنا 23-03-2007 07:28 PM

هو انت مش راجل ولا انتي ادها ولا ايه

)noP) [QUOTE=elmahalla;214528][b][center][size="5"]

اصبر بس على رزقكك اسماء جايالك

دى حتى مشتقة تتكلم وياك اصبر بس على رزقك[/size][/center][/b][/QUOTE]
اكيد مش قدها الرب يحميك هههههههههههههههههههه

جون جرجس حنا 23-03-2007 07:43 PM

الله يفتح عليك ياعشق الاسلام ويابن الاسلام ذاد الله من امثالكم في خدمه الدعوه ومفهوم العقيده بس حلو خالص بيقولو ان الله مخلقش حد يهوة هو اللي خلق شر البليه مايضحك هههههههه

جون جرجس حنا 23-03-2007 07:48 PM

هم ليه بيقطعوا من علمك ايها العاشق القوي بارك الله فيك وجعلك سند لكل مسلم والله انا ا

هم ليه بيقطعوا عليك والله انت بطل وانا ابحث عنك ذاد الله من امثالك ايها البطل

net_man 23-03-2007 07:51 PM

[QUOTE=جون جرجس حنا;214527]كل ده اونطه احب اعرفكم انا جون جرجس اسلمت ليه وبقي اسمي احمد اقول لكم1 من كان يحكم العالم ويسوع في بطن امه 2لماذا لا نقدس الحمار مثل الصليب الحمار ركبه يسوع والصليب صلب عليه يسوع 3كيف ترك الاب له المجد في الاعالي ابنه يصلب ولا يتحرك لكي يخلصه[/QUOTE]

[SIZE="4"]قديمة يا حاج احمد ... اوعى يا عم تفتكر انك ممكن تقنع حد يا استاذ انك كنت مسيحى فى يوم من الايام ..
طيب اسمع ... خذ دى .. :
- كم عدد خروم القربانه ؟ ولماذا تخرم ؟ وهل تخرم من اليسار ام من اليمين ؟

- فى ممارسات سر الاعتراف ... كم مرة فى الشهر يجب ان يمارس فيها المسيحى هذا السر ؟ وكم تطول الجلسه ؟ وماذا يقال فى اولها ؟ وماذا يقال فى نهايتها ؟

- فى صلاة ابو تربو اين يقف الشماس .. هل امام الكاهن ام خلفه ام على يساره ام على يمينه ام حسب ما يقال فى الصلاة ... ولمن تصلى هذه الصلاة ؟ وما هو موعدها السنوى ؟

هاه ... احب اسمع اجابات ... يا استاذ جون سابقا .. (sml22)

اما اذا لم ترد على هذه الاسئلة التى يعرفها كل مسيحى ... فانت انسان كاذب مثل من ارسلك ... ومثل من تمثله .. واعرف جيدا ان هذه المداخلة ستكون الاخيرة لك فى هذا المنتدى ... بالسلامة يا باشا (sml11) [/SIZE]

جون جرجس حنا 23-03-2007 08:10 PM

والله انتم تغنون وتردون علي انفسكم لم يذكر حديث واحد يدل علي الختان الختان عاده فرعونيه ايها الاحمق المستنير انتم جئتوا بها الي الاسلام من اين والله عجب جون جرجس وحاليا انا احمد محمد والحمد لله علي نعمه الاسلام

shosho_angl 23-03-2007 08:23 PM

انا مش عارفة احمد بيتلزق فينا ليه هو شكله مسلم ابا عن جد

جون جرجس حنا 23-03-2007 08:25 PM

للاسف كل ماتقوله انتم اكاذيب وحقد ياعباد الصليب بوش يحج ايه وكلام فارغ ايه وعدم تدمير مسجد هو الاسلام محتاج الي معجزات والله انتم في غفله او علي قلوبقم غلف الله يهديكم الي دين الحق مثلما ان هداني انا الان اسمي احمد محمد واحب ان اقول لكم ليه اخترت الاسلام اولا كيف حكم يسوع العالم وهو في بطن امه كيف ترك الاب ابنه يسوع يصلب ولم يخلصه اهذا يعقل ده القطه دخلت ورا ابنتها النار ولا ايه

جون جرجس حنا 24-03-2007 08:28 PM

اناكنت مسيحي واسلمت لماذا 1من كان يحكم العالم والمسيح كان في بطن امه 2لماذا لم يدافع الرب عن ابنه يسوع حين صلب وحجات كتير اوي

kittyy 25-03-2007 05:02 PM

[QUOTE=جون جرجس حنا;214527]كل ده اونطه احب اعرفكم انا جون جرجس اسلمت ليه وبقي اسمي احمد اقول لكم1 من كان يحكم العالم ويسوع في بطن امه 2لماذا لا نقدس الحمار مثل الصليب الحمار ركبه يسوع والصليب صلب عليه يسوع 3كيف ترك الاب له المجد في الاعالي ابنه يصلب ولا يتحرك لكي يخلصه[/QUOTE]

[COLOR="DarkRed"][SIZE="5"][B]أااونطــــة !!! اونطة ايه يابنى صلى للى هيشفع فيك .. ماانتوا الكلمة دى بتتقال دايماً من المسلمين اللى فى نص هدومهم زيك كدا اول ما بيسمعوا على حد ترك الإظلام وعرف ربنا .. هههههههه

وعلى فكرة ياكابتن عاوزة اقولك حاجة مهمة جداااااااااااً .. الأسئلة اللى سألتها دى هيا اللى بتأكد انك عمرك ما كنت مسيحى ولو لساعة واحدة قبل كدا حتى .. لأننا كنا بناخدها فى الكنيسة فى مدارس الأحد بتاعة ابتدائى .. وكونك انت كمسلم مش عارف اجابتها دا طبيعى لكن تيجى تعمل فيها سبع البرومبة وفاكر أل يعنى بتسال الأسئلة اللى هتهد الدنيا وهتخلينا نقول اه واللهى معاه حق .. تبقى مسلم لسة نوغة يابابا .. لأن اللى بتتكلم فيه دا المسيحيين كلهم من اول ما بيروحوا الكنيسة وبيتدوا يرشموا الصليب ويقولوا الصلاة الربانية بيتعلموه من صغرهم ..

لازم يكونوا عارفين ازاى ربنا عاش بروحة داخل الجسد بيننا على الأرض . وبنفهمة المسميات بتاعة ابن الله وابن الانسان يعنى ايه .. وبيبقوا عارفين المعانى دى وفاهمين انها لا تعنى ان الله اتجوز وخلف زى ما المسلمين اللى دماغهم فى البطاطا فاكرين ..

المهم ياكابتن بقى . روح اسألهم على شوية حاجات صعبة شوية ماتكونش العيال الصغيرة عندنا فى الكنيسة بياخدوها عشان تبقى محبوكة شوية قصة جون جرجس حنا واسلم دى ..

سلام يااسم النبى حارسك ..[/B][/SIZE][/COLOR]

موسي الأسود 25-03-2007 05:26 PM

[QUOTE=net_man;214534][SIZE="4"]- فى صلاة ابو تربو اين يقف الشماس .. هل امام الكاهن ام خلفه ام على يساره ام على يمينه ام حسب ما يقال فى الصلاة ... ولمن تصلى هذه الصلاة ؟ وما هو موعدها السنوى ؟
ا (sml11) [/SIZE][/QUOTE]

[B][SIZE="4"][COLOR="DarkRed"](hrt: ابو تربو ... اشمعني دي بالذات يا نتمان ... انا فاكر صليتها ليك وانت صغير لما (sml12) . ..........

الزميل ابو جون )noP) التقية عندنا عيب لكن عندكم حلال ... انت مقتنع بنفسك و شكلك البايخ امام اخوانك المسلمون اعضاء المنتدي . (do:) [/COLOR][/SIZE][/B]

net_man 25-03-2007 09:30 PM

[QUOTE=موسي الأسود;214890][B][SIZE="4"][COLOR="DarkRed"](hrt: ابو تربو ... اشمعني دي بالذات يا نتمان ... انا فاكر صليتها ليك وانت صغير لما (sml12) . ..........

الزميل ابو جون )noP) التقية عندنا عيب لكن عندكم حلال ... انت مقتنع بنفسك و شكلك البايخ امام اخوانك المسلمون اعضاء المنتدي . (do:) [/COLOR][/SIZE][/B][/QUOTE]

[SIZE="4"]ماشى يا جدو موسى .. )Aa:)

اما بخصوص المدعو [COLOR="Red"]جون جرجس حنا [/COLOR]اقول له (hhhhhhhh)

اتفقس يا كتكوت

مش قلت لك اخر مداخله لك فى المنتدى ... يا حرام الكذب ملوش رجلين ..

ليه كده تخلى صورة الاعضاء المسلمين الاخريين اللى فى المنتدى وحشة ؟

)tik:} )tik:} )tik:} )tik:} )tik:} )tik:} )tik:} )tik:}

[/SIZE]

جون جرجس حنا 26-03-2007 09:18 AM

علي فكره كله ده كدب ولو حقيقه يبقي ربنا هداها للاسلام مثلي

جون جرجس حنا 26-03-2007 10:24 AM

علي العموم اسلم ده من حقهم لانهم لن يسلموا من فراغ اكيد بعد تفكير ودراسه ده اكيد انا واحد من الناس لماذا اسلمت بعد دراسه وقارنه وتمحيص والله الموفق هو ربكم لااله الا هو

جون جرجس حنا 26-03-2007 10:43 AM

كنت وانا مسيحي اقرا في الكتاب المقدس المجد لله في الاعالي وعلي الارض السلام وقرات في الكتاب المجيد القران الكريم اذا خاطبهم الجاهلون قالوا سلام انت بتشتموا ليه علي الاسلام مخليكم في انفسكم وضلالكم القديم لا عزكم الله ولانصركم

جون جرجس حنا 26-03-2007 07:34 PM

للاسف انكم تغنون وتردون علي بعض ياخوه بالمنطق والعقل لابد ان يكون متطابق القران مع الانجيل من ارسل كلاهما رب واحد للاسف ده اكبر دليل علي صدق القران كلام مسروق ده ضعف وهراء ان تقواوا ذلك الحمد لله اني اسلمت انا الان احمد

جون جرجس حنا 26-03-2007 07:44 PM

للاسف تتركون القصور في المسيحيه وتردون ان تسخروا للاسلام تعمقوا في دينكم تجدوا الفجوات الحرقه الحمد لله ان هداني ربي للاسلام

جون جرجس حنا 26-03-2007 07:52 PM

السيده عائشه متغاظين منها ليه خليكم في نفسكمم مش اشرف من نسائكم اللي بتعترف للقس علي الاعتراف وبعديها القس بيروق نفسه منها وبعدين عندكم الرجاله تلبس طراطير هههههههههههههه

جون جرجس حنا 26-03-2007 07:55 PM

كلامك كله كدب ياحبيبي ليت تطلع كويس الحمد لله اني اسلمت لااله الا الله

جون جرجس حنا 26-03-2007 08:11 PM

انا بقي العكس كنت مسيحي وهداني الرب للاسلام انا كنت افكر كثير في حاجات غيرت مفهومي كيف ان الرب يتمثل في روح بشر لماذا ماالذي يجبره علي ذلك انه اذ اراد شيء ان يقول له كن فيكون من كان يحكم العالم وهو في بطن امه كيف للرب ان يقضي حاجته يتبول ويتبرز ان هذا فيه اشمئزاز كيف ترك الرب الاب يعني ابنه يسوع يصلب طب ليه كان ممكن ينقذه طب سابه ليه حاجات مثل ذلك جعلتني اتجه للاسلام وحد فيه دين الحق والصدق عكس ما كنا ندرسه في النيسه وربانا عليه ابئائنا واخيرا عندما اكتشفت ان ابونا الانبا..... كان علي علاقه غير شرعيه بامراءه كنت اعرفها اكتشفت بزيف هذا الدين الرب يهديكم مثلي للاسلام هداكم الله امين

جون جرجس حنا 26-03-2007 08:27 PM

انا عن نفسي مقتنع جدا بالدين الاسلامي ياخوة الدين حق كان الكهنه والشماسين والقسيسين وارهبان يكرهوني في الاسلام وعندما عرفته عرفت الحق والنور نور الايمان انتم في ضلال المسيحيه خلصوا انفسكم بسرعه الاسلام حق

makakola 27-03-2007 05:53 AM

[B][SIZE="4"](hrt: (hrt: (hrt: (hrt: (hrt:

ضربة معلم يا servant5 (dig:{ [/SIZE][/B]

Mrs 2ana 7or 27-03-2007 06:34 AM

[B][COLOR="Blue"]عيب يا جون (الشهير بابو لمعة) حتروح النار كده
هى مامتك مش علمتك الكدب حرام
تؤ تؤ تؤ محروم من 3 حوريات و4 غلممان يا ذنديق[/COLOR][/B]

menaa2005 27-03-2007 06:37 AM

[SIZE="5"]صدقنى انت عسل وحلو قوى وكلنا هانأسلم على روحنا من كتر الضحك ولكن لى سؤال : هل اسمك الكامل احمد محمد بن كـــلاب اسوة بإسم رسول الله انا مش بشتمك ولكنها الحقيقة وافتح الحديث [COLOR="SeaGreen"]محمد ابن كـــلاب - محمد بن عبد الله بن عبد المطلب بن هاشم بن قصي بن كـــلاب [/COLOR][url]http://sirah.al-islam.com/display.asp?f=hes1000.htm[/url]
وبعدين الاخوة كلهم بيسألوا سؤال معروف اجابته وهو : لماذا تركت المسيحية؟
والاجابة بعون الله ان الاخ كان عنده بواسييير ولم يكن قادر على الخراء فدخل الاسلام لأن رسول اللات جاء ليعلم المصلمون حتى الخراء واوعى تزعل اهه الحديث برضه
[COLOR="seagreen"]ان صاحبكم ليعلمكم حتى ‏ ‏الخراءه ‏ ‏قال اجل ‏ ‏نهانا ان نستقبل القبله بغائط او بول او ‏ ‏نستنجي ‏ ‏بأيماننا او نكتفي بأقل من ثلاثه احجار [/COLOR][url]http://hadith.al-islam.com/Display/Display.asp?hnum=41&doc=3[/url]
اما عن المسيحية فمن حقه يسيبها لانه لو فجر نفسه مش هاياخد حوريــــــــات والاخ عمال يقول حبيبى رسول اللات اكيد عايز يبقى زى زاهر حبيب الرسول كان برضه مغرم برسول اللات وكل شوية يقول فين حبيبى رسول اللات وكان تعبان قوى لغاية ماالتزم رسول الله صلعم واحس بالراحة . وكلنا بندعيلك اللهم تلتزم رسول اللات مثل زاهر رضى الله عنه علشان تستريح وتريحه وماتنساش انك لا تمنع الماء علشان حبيبك رسول اللات مايزعلش ووحياة النبى الكذاب عندك تبقى تقبله على قد ماتقدر وتلبس حاجة فضفاضة وواسعة واهه الحديث احسن تحسب ان احنا بنشتم [url]http://hadith.al-islam.com/Display/Display.asp?Doc=4&Rec=4365[/url]
واخيرا سلامى الى حبيبك رسولك اللات رسول النكاح والخراء
اما الهنا فماينفعكش لانه طاهر وقدوس ومحبة وخير مش قاتل ومتكبر ونجس .[/SIZE]

جون جرجس حنا 27-03-2007 09:34 AM

يااخوة منظمه الاقباط الغت تفعيلي لانني اصبحت خطر عليهم قمت بتفنيد الحقائق قلت الحقيقه اشهرت اسلامي ادعوا علي بعض مشرفين المنتدي انني مسلم واقول اني اسمي مسيحي لاتوجد مجال حريه نحن نتحاور انا لااشتم احد انا اقول حقائق لماذا ظلمتوني كيف تقولون حوارات اديان وتخافون مني تشطبون تعليقي بسرعه انا اعتبر نفسي منتصر وانا جاهز لاي حوار الدين الاسلامي دين حق

موسي الأسود 27-03-2007 10:12 AM

[QUOTE=جون جرجس حنا;215288]يااخوة منظمه الاقباط [SIZE="5"][COLOR="Red"]الغت تفعيلي [/COLOR][/SIZE]لانني اصبحت خطر عليهم قمت بتفنيد الحقائق قلت الحقيقه اشهرت اسلامي ادعوا علي بعض مشرفين المنتدي انني مسلم واقول اني اسمي مسيحي لاتوجد مجال حريه نحن نتحاور انا لااشتم احد انا اقول حقائق لماذا ظلمتوني كيف تقولون حوارات اديان وتخافون مني تشطبون تعليقي بسرعه انا اعتبر نفسي منتصر وانا جاهز لاي حوار الدين الاسلامي دين حق[/QUOTE]

[B][SIZE="4"][COLOR="DarkRed"]الغت تفعيك ازاي يا كذاب و انت لسه بتكتب هنا ....
مش تبطل كذب يا كذاب ...
استني عمك KK يزفك و يلم عليك العيال
ويقولك الكذاب اهه

انت فين يا KK (flowers) [/COLOR][/SIZE][/B]

elmafdy 27-03-2007 10:40 AM

[SIZE="5"][COLOR="Navy"][B]على رأى اخى الحبيب مكا كولا , فعلا ضربة معلم يا سيرفنت 5 , دلوقتى بقى عندنا نموذج عملى رسمى للكذب الاسلامى المسمى بالتقيه , و ما أظنش حد من اخوتنا المسلمين يقدر يقول تلت التلاته كام فى موضوع التقيه دلوقتى .

المفدى [/B][/COLOR][/SIZE]

honeyweill 27-03-2007 11:06 AM

[COLOR="Blue"][SIZE="6"]مفيش مداخله ليه مكتبش فيها انا كنت مسيحي والان محمدي .....تحسه محدث او عايز يوصلنا رساله انه انا كده علشان يلفت النظر
يا حبيبي الي عايز يدعو يدعوا من سكات بلا احمد بلا جون
............................................
عندك انا اهه متنصر والمنتدي والنت كله عارف ومش بقول الا في الضروره
لكن بكلم ديما علي اني مسيحي الولاده وانا بقي بجد اسمي الحقيقي احمد ودلواتي جون صدقني واسأل بعض المشرفين عارفين ومغيرتش اوراق رسميه ولا نيله لسه خليكوا انتوا اكدبوا واحنا المتنصرين الي بجد ننغذ عملي
يابني ميدخلش الاسلام الا حريم خطف نكاح وخلافه او زواج
يابني دينك منعني اني اسيبه في الوقت الي بيرحب بالي ياسلم في البلاد الي هما مسيطرين عليها عارف ليه ؟ علشان دين ظالم عمله انسان ظالم
يا حبيبي انت كنت مسيحي طيب بنقول حاجه اربعين مره في الصلاه {{yawka]]

اسمها ايه .....................ومتغشش متبقاش كداب وغشاش ههههههههههههه
مسكين
بيحب واحد فاخذ لطفله عندها ست سنين )Aa:) [/SIZE][/COLOR]

besoo 27-03-2007 12:11 PM

[QUOTE=موسي الأسود;215298][B][SIZE="4"][COLOR="DarkRed"]الغت تفعيك ازاي يا كذاب و انت لسه بتكتب هنا ....
مش تبطل كذب يا كذاب ...
ويقولك الكذاب اهه

انت فين يا KK (flowers) [/COLOR][/SIZE][/B][/QUOTE]

[FONT="Arial Black"][SIZE="5"][COLOR="Magenta"]

علشان تبقى تصدقنى بعد كده
...................................................................
[/COLOR][/SIZE][/FONT]

shosho_angl 27-03-2007 01:43 PM

تصدق انا هلكت من الضحك على كلامك يا جون بجد هلكت ربنا يشفيك

ما سمعتش اسماء فى الحوار اللى اتقدملها بعد ما اسلم قالها الحقيقة علشان عندكم جواز كتير وطلاق

اكيد انت زيه مش تقولى ربنا هداك ومحمد ومش عارف ايه

قولى سبب مقنع انك اسلمت انت اصلا مسلم من اصل اسلامى

ربنا يشفي

hopaea 27-03-2007 03:12 PM

يا جماعة بالراحة عليه كده الواد يمموت منكوا
إن شاء الله بكره يكبر ويبأة مسيحي و يبص على الكلام الكان بيكتب و يضحك و يجى يقول لنا شوفتوا قد ايه احمد كان عبيط

knowjesus_knowlove 28-03-2007 01:11 AM

[QUOTE=موسي الأسود;215298][B][SIZE="4"][COLOR="DarkRed"]الغت تفعيك ازاي يا كذاب و انت لسه بتكتب هنا ....
مش تبطل كذب يا كذاب ...
ويقولك الكذاب اهه

انت فين يا KK (flowers) [/COLOR][/SIZE][/B][/QUOTE]

[CENTER][SIZE="5"]

يانصــــارى ياكفرة
)noP)

أنتم ليه مش مصدقين إن الأخ جون آمن فعلا بالرسول

أنا كمان أسلمت من زمااااااااان

حتى شوفوا هنا

[url]http://copts.net/forum/showthread.php?t=2901[/url]

.[/SIZE][/CENTER]

garang 28-03-2007 02:40 AM

[COLOR="Blue"]
[SIZE="5"]
تعرف المشكلة الكبري في المسلمين انهم متصورين ان لهم في العالم اي قيمة
ويحاولوا خلق مناخ ارهابي ليشعر بهم العالم اي نحن هنا
وهم لا شئ اطلاقا
والاخ عادي كذاب دا شئ طبيعي مع اي مسلم لان كتابة نفسة حمال اوجة
واصلا الهه ينسخ كلامة بنفسة ويغير كلامة عادي
اما اكبر كذبة قالها(( انهم علموني ان اكرة المسلم في الكنيسة من صغري ))
هنا فقط عرفت انة كذاب ومسلم وولد مسلما لان بعض من المسلمين يسقطون ما عليهم نفسيا علي الاخرين فبينما نعلم اولادنا المحبة والتسامح يعلموا اولادهم الكراهية والحقد
ياتي هذا المهبول ليوءكد الاسقاط النفسي عاديمتصورين اننا مثلهم لكن لا باس لو عندة رغبة حقيقية في المجادلة المنطقية ورغبة لمعرفة الايمان المسيحي علية ان يقرا اولا الموضوعات المسيحية وسيجد كل الاجابات علي اسئلتة الساذجة المكررة والتي اصبح الكلام فيها ممل )Aa:)
وبالمناسبة لو كنت مسلم ومهذب ومحترم سنرحب بك عادي hi:)

[/SIZE]
[/COLOR]

elmahalla 28-03-2007 07:15 PM

المسلمين دول عسل اوى

[B][CENTER][SIZE="6"][QUOTE=جون جرجس حنا;215182]انا بقي العكس كنت مسيحي وهداني الرب للاسلام انا كنت افكر كثير في حاجات غيرت مفهومي كيف ان الرب يتمثل في روح بشر لماذا ماالذي يجبره علي ذلك انه اذ اراد شيء ان يقول له كن فيكون من كان يحكم العالم وهو في بطن امه كيف للرب ان يقضي حاجته يتبول ويتبرز ان هذا فيه اشمئزاز كيف ترك الرب الاب يعني ابنه يسوع يصلب طب ليه كان ممكن ينقذه طب سابه ليه حاجات مثل ذلك جعلتني اتجه للاسلام وحد فيه دين الحق والصدق عكس ما كنا ندرسه في النيسه وربانا عليه ابئائنا واخيرا عندما اكتشفت ان ابونا الانبا..... كان علي علاقه غير شرعيه بامراءه كنت اعرفها اكتشفت بزيف هذا الدين الرب يهديكم مثلي للاسلام هداكم الله امين[/QUOTE]

ابونا الانبا(sml22) (sml22) (sml22) (sml22)

مين دا )noP) )noP)

قولنا الاسماء لو تقدر

وبكدا عرفت زيف الدين

تحب اكلمك عن الشعراوى تسلم اكتر(sml12) (sml12) [/SIZE][/CENTER][/B]

جون جرجس حنا 29-03-2007 06:19 PM

ياخ موسي الاسود يوجد لعب في وجودي بامنتدي لماذا هل لانني اشهرت اسلامي انا حر

Zagal 29-03-2007 08:15 PM

[QUOTE=جون جرجس حنا;215826]ايه يعم موسي هو انت ياسود تتحكم في المنتدي كيفما شئت هذا اجحاف لنا[/QUOTE]

[B][SIZE="4"]جون المسلم ..

فيه حديث عندنا بيقول لغتك تظهرك (MM:} ...

ولذلك عرف الجميع انك مسلم لاغش فيك ... ولم تكن فى يوم من الايام مسيحى اطلاقا..)noP)

وعايز الحق , اللى انت بتعمله ده لعب عيال صغيرين لانك اصبحت اضحوكة المنتدى ...(sml22)

تحب نتكلم بجد !!! احنا ياحبيبى لايهمنا انت دينك ايه ولكن يهمنا نعرف ايه اللى عاجبك فى الاسلام !!

يمكن احنا نؤمن على ايدك والله يزيدك فى ميزان حسناتك(do:) (dig:{

[/SIZE][/B]

موسي الأسود 30-03-2007 05:31 AM

[QUOTE=جون جرجس حنا;215825]ياخ موسي الاسود يوجد لعب في وجودي بامنتدي لماذا هل لانني اشهرت اسلامي انا حر[/QUOTE]

[B][SIZE="4"][COLOR="DarkRed"])noP)
ليس اللعب في وجودك في المنتدي بل ما يلعب في مقعدتك بالمنتدي هو الشيطان حينما يلد شعرة منها فتشعر انك احدثت ريحا ( حديث شريف صحيح السند و المتن )
فاذهب و أعد وضوئك و اياك تفكر في شوشو (sml22) . لأنه تفكيره في النص التحتاني والملاحظ فيك يا اخ جون انك فافي اوي و الشعرة الملدودة ياي ..... تنتج رياح شماليه غربية محملة بالامطار و احتمال تساقط جليد علي المناطق الجنوبية )Aa:) [/COLOR][/SIZE][/B]

[COLOR="Red"][B][CENTER]هات لي مسلم واحد بالمنتدي يحترم وجودك [/CENTER][/B][/COLOR]

jaki man 30-03-2007 07:48 AM

على فكرة يا اخ جون انا اشتركت فى الموضوع دة بس علشان
اضحك على ما فية من اقوالك الهابلة التى لم ولن تقنع اى عبيط
كما احب ان اعرفك بان موضوعك هذا غلب حكايات الف ليلة وليلة
انت فى نظرى الآن مثلك مثل العيل الصغير الذى يتكلم دون ان يعى معنى ما يقولة
اغلب اخوتى قد سألوك اسئلة يفهمها الطفل الصغير ولم تجيب وهذا طبيعى
انا من اول موضوع لك عرفت وتأكدت من انك مصلم اصيل زى الج*** التفصيل
اكمل حتى نجد ما يضحكنا قبل النوم هههههههههههههههههههه

jaki man 30-03-2007 10:54 AM

الهروب من مين ايها ال**** المتغابى واى مواجهه هذة التى تقصدها
انا لم ارى سوى مهاترات تقوم بها انت وامثالك من المنكوحين
ربنا يشفى

knowjesus_knowlove 30-03-2007 05:18 PM

[CENTER][SIZE="5"]
جون ليس هو الكذاب الأول ولن يكون الأخير

فهناك العديد منهم وقد سبق لى أن وضعت أسمائهم فى موضوع سابق لا أجده الآن
وهذا واحد منهم

جورج أبادير

[url]http://www.copts.net/forum/member.php?u=22033[/url]

[/SIZE][/CENTER]

جميع الأوقات بتوقيت امريكا. الساعة الآن » 01:51 PM.