منتدي منظمة أقباط الولايات المتحدة

منتدي منظمة أقباط الولايات المتحدة (http://www.copts.net/forum/index.php)
-   المنتدى العام (http://www.copts.net/forum/forumdisplay.php?f=3)
-   -   موضوع جديد خالص نقول استفتاء( كام واحد عايزنى اخرج من المنتدى الجميل دة) (http://www.copts.net/forum/showthread.php?t=5778)

بيكاسو 10-04-2005 09:30 AM

موضوع جديد خالص نقول استفتاء( كام واحد عايزنى اخرج من المنتدى الجميل دة)

(timo:) (timo:) (timo:) (timo:) (timo:) (timo:) (timo:) (timo:) (timo:) (timo:) (timo:) (timo:) (timo:)

استفتاء جديد من نوعة

كام واحد من اخوانا اعضاء المنتدى الجميل دة عاوزنى اخرج منة وكام واحد عاوزنى افضل........................................

انا متاكد ان اللى............... كتيررررررررررررررررررررررررر بما اننا فى منتدى قبطى

تحياتى
بيكاسو حبيبكم
صوتولى .......ههه............مش تصوتوا عليا

Zagal 10-04-2005 10:27 AM

[COLOR=Red][SIZE=5]شوف يابيكاسو نحن لانكرهك اطلاقا بل على العكس نحبك و نحب لك الخير ايضا ..
وعلى فكره انت افضل من مسلمين و مسيحين ايضا كثيرين لايناقشوا و لا يفهمون عقيدتهم ...
و لكن ما لانحبه هو التعصب الاعمى و التمسك برائ و الاعتفاد به و هو بلا اصل او اساس..
و الموضوع كله اننا كمسيحيين مطالبين بامتحان كل شئ و التمسك بالحسن (مش الحسن و الحسين ... ) يعنى بالافضل .. (BAY:)

يعنى مثلا نحن لانعبد ثلاثه الهه كقول القران و لك ان تتحقق من كده فى طول الكتاب المقدس و عرضه .. و امور كثيره عالقه بعقول المسلمين لايفهمونها ويرددونها بلا فهم .....

و لكن انا متاكد ان الكل فى المنتدى يحبك ايضا ..[/SIZE][/COLOR]

(sml11)

bolbol 10-04-2005 12:21 PM

طاب احنا مالنا تمشي ولا تعد و بعدين خليك واضح في كلامك.

ثانيا ادب الواحد و احترامه للاخر هو اللي بيخليه يطرد او يعد.

sce37 10-04-2005 12:58 PM

أهـــــلا و مع الســــــــلامه !!! يا بيكاسو

[COLOR=DarkRed][B]و حياة دافنتشي ما تمشي يابيكاسو
أنا بأتباشر بيك
ما من مره لقيت أسمك – الا وصلتنى معلومات قيمه أو رسايل هامه عل النت

ثم أنت ما بتتعبش حد - لأنك لا تركز على مكان و لا تتناقش زى الناس الكويسه

يمكن يعيبك أنك ممكن تلم كل مواضيعك في صندوق واحد تحت باب حوار الأديان 0 علشان ما تشتتناش ورا تعليقاتك السريعه

لكن لو مشيت - سنرجو المنتدى يمسح كل الخواطر الخاطفه اللى نزلتها - و نضع مكانها أعلان حاجه مغذيه تنفعنا[/B][/COLOR]

mena_hot 10-04-2005 12:58 PM

لا بيكاسو احنا عاوزينك معانا جايز ربنا ينور فكرك وتعرفه عن طريقنا

shenoda_B 10-04-2005 01:57 PM

خليك يا فنان
:)
بس يا ريت تهدا شوية وبلاش تنطيط بين المواضيع، لو عندك موضوع جاد عاوز تناقشه افتحه وكمل فيه للاخر، مش تضرب الجرس وتجري
:)
ما تفتكرش ان كل الموجودين متضايقين من وجودك - ما انكرش ان ممكن البعض يكون متضايق شوية - بس المكان مفتوح للجميع، ومن حقك تكون هنا لو انت عاوز، بس يا ريت نحاول نخلي المناقشات هادفة
انا مش عارف انت تعرف مسيحيين حقيقيين ولا لأ، بس لو اتعاملت مع بعضهم ها تعرف ان المسيحيين عندهم طول اناة ومحبة... لو عاوز تعرف المصدر ممكن نبقى نقولك بعدين

سلام

salsola 10-04-2005 02:09 PM

خليك معانا

[SIZE=4][COLOR=DarkOrchid]لا يابيكاسو احنا مش بنكرهك ولا عايزينك تسيب المنتدي
لاننا نعرف يعني ايه قبول الاخر وبنحترم اي انسان بس بشرط يكون بيفكر بجد مش مجرد انسان متعصب وبعدين المفروض انك تحترمنا اكتر من كده وتتناقش بموضوعيه شويه
لو عايز تتناقش باحترام فانت تشرفنا سواء اقتنعت او لأ بالمسيحيه
لكن اسلوبك مستفز ومايدلش علي ان جواك كلام ربنا ياريت تفتكر ان الاقباط هما اللي عملوا الموقع ده وهما اللي بيسمحوا ليك انك تتكلم بحريه علي الاقل احترم الناس اللي بتديك الفرصه دي بدل الغلط والتجريح من غير سبب[/COLOR][/SIZE]

elasmar99 10-04-2005 02:58 PM

[COLOR=Blue][SIZE=5][FONT=Comic Sans MS]بيكاسو زمان كان رجال الازهر يلبسون جبة و قفطان وكنت اموت علي نفسي من الضحك لمجرد رؤيتهم في الطريق او في التلفزيون. منذ مدة غير رجال الازهر ملابسهم واصبحوا يلبسون البدل و الكرافتة واصبح من الصعب على الضحك لمجرد رؤيتهم لابد لي ان استمع اولا لما يقولون قبل ان اموت من الضحك. إذا فهمت قصدي فلا مانع من ان تبقى في الموقع اما إذا لم تفهم مقصدي فلك ان تذهب.[/FONT][/SIZE][/COLOR]

CrocodileTearz 10-04-2005 03:16 PM

اخى بيكاسو

خليك و ربنا هيهديك

knowjesus_knowlove 10-04-2005 03:28 PM

[SIZE=5]الصراحة يعنى...
إنت سوأت سمعة الفنان العاقل العظيم بيكاسو وأنا فعلا أفضل إنك تمشى والباب مفتوح يفوت جمل ...

ممكن ترجع لنا بإسم إسلامى فيما بعد... فى الحالة دى سنعرف كيف نتعامل معك [/SIZE]

gaoun 10-04-2005 03:48 PM

+++

[COLOR=Purple][SIZE=6]يا حبيبي يا بيكاسوا ...... قطعت قلبي يا غزاله اجي ايمين تيجي اشمال كده كده هو انا كده كده هو الله ايسامحك يالي ابالي .................

اطلب منك يا بكاسوا ثلاث طلبات ......
- ان تجلس اعوج وتتكلم دوغري
- ان تعي معنى اسمك وان تتصرف بتصرفات تليق بصاحب الاسم الاصلي
- ان تخرج ..... وقصدي ان تخرج من عقلك المملؤ فسادا وحقدا وكره وعنصوريه وارهاب
وتخلع هذا العقل وتستبدله بعقل يكون به السيد المسيح فيه لا محمد رسول ابليس

وإلا حولعها اولهعها ...... اشعللها شعللها [/COLOR]

[SIZE=6][COLOR=SandyBrown]لست انا ولا غيري من يقرر اذا كنت تبقى او لا هنالك ادمنس وهم اكفاء وحكمهم عادل ..... واذا عندك شك بهذا فلماذا انت لا تزال ها هنا فإخرج قبل ان تخرج محملا بسيارت اسعاف الموتــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتى
لانه ليس فيك من امل يرجى .................[/COLOR]
[COLOR=MediumTurquoise]من ناحيتي معاك فرصه لتبين حسن نواياك وتغير نظرتنا فيك وإلا لن ولم ينفعك ولا بليون استفتاء[/COLOR][/SIZE][/SIZE]

الرجل الفسيفساء 10-04-2005 06:32 PM

[COLOR=Red][SIZE=6]ولماذا إنت تمارس رياضة جلد الذات ياسيدي الكريم بيكاسو[/SIZE][/COLOR]

ezzzak 10-04-2005 07:48 PM

اسمع الري ده

في ايه عندنا في الانجيل يا اخي بيكاسو بتقول
في العالم سيكون لكم ضيق
فخليك مضايقنا علي الاقل المضايق الي نعرفو احسن من المضايق الي منعرفوش (bob:) )tik:}
وتكمله الايه لكن ثقو انا قد غلبت العالم
اهلا وسهلا بيك احد كبار مضايقي المنتدي

yaweeka 10-04-2005 08:35 PM

تمشى تقعد دى حاجة ترجع لك
ولا تفرق معانا الاسماء
[ro}

NEW_MAN 10-04-2005 09:02 PM

تمشي والا تقعد ؟؟؟

مافيش اختيارات تانيه ؟؟؟

يعني تستعمل عقلك في التفكير مثلا ؟؟؟

سواء هنا في المنتدى او في اي مكان آخر

الموضوع مش تقعد او تمشي ،
ما هو لو مشيت من هنا ح تروح مكان تاني تسألهم هناك اقعد والا امشي
وهكذا دواليك !!!!

القرار بتاعك

وربنا معاك ويباركك

جميع الأوقات بتوقيت امريكا. الساعة الآن » 09:53 PM.