منتدي منظمة أقباط الولايات المتحدة

منتدي منظمة أقباط الولايات المتحدة (http://www.copts.net/forum/index.php)
-   المنتدى العام (http://www.copts.net/forum/forumdisplay.php?f=3)
-   -   نحن مسلمين كذاااااااااااااااابين......(مدموج) (http://www.copts.net/forum/showthread.php?t=24774)

جون جرجس حنا 19-03-2007 07:21 PM

نحن مسلمين كذاااااااااااااااابين......(مدموج)

[B]وممكن يحدث ايه المشكله يعني ممكن تكون حقيقه او خرافه

ممكن كان وممكن لا الحقيقه اين هي العقل والمنطق والعلم[/B]

[SIZE="4"][COLOR="Red"]تم نقل جميع مشاركاتك السابقة واللاحقة فى هذا الموضوع حتى يعلم الجميع كيف يدافع المسلم المؤمن عن دينه بالكذب والتقية [/COLOR][/SIZE]

جون جرجس حنا 19-03-2007 07:40 PM

العقيده فكر واقناع ربما هداه فكره الي حقيقه اذا كان علي صواب هداه الله

جون جرجس حنا 20-03-2007 09:10 AM

في مثل قديم قال ولا تعاتب اللئيم ولاترقع القديم ده للي مش مقتنعين بالكعبه المشرفه انا اسلمت الن لا اله الا الله

جون جرجس حنا 20-03-2007 09:24 AM

روجينا بتقول صح ان في رده كثير لنل لي اخان اسلموا ده حقيقه

جون جرجس حنا 20-03-2007 12:53 PM

[COLOR="SandyBrown"][QUOTE][QUOTE][U][I][B][/B][/I][/U][/QUOTE][/QUOTE][/COLOR]لو كان الرسول موجود ماكان هنا او هناك حروب لانتشر العدل والتقدم لعم السلام لعرفتم معني الديمقراطيه الحقيقيه للاقباط قبل المسلمين وبدون تجريح انتو المتهكمين لا تقراؤ بجد انتم في غفله او علي قلوبكم غلف

جون جرجس حنا 20-03-2007 01:04 PM

الا رسول الله ستعلمون عندما تصل الحلقوم وتشخص الابصار من هو رسول الله سيدي وحبيب قلبي محمد طب القلوب وعافيه الابصار

جون جرجس حنا 21-03-2007 09:06 AM

سلام ونعمه من الرب ياخوه محدش ليه دعوه بالقران خلينا في حورانا القران كتاب مقدس مثل الانجيل ده رائي
[SIZE="4"][COLOR="Red"]ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ
[B]بلاش كذب يا تقية
لسة إمبارح كاتب مشاركة إنك أسلمت، وكاتب مشاركة إن إتنين من إخواتك أسلموا
هو الكدب ده فى دمكم؟[/B][/COLOR][/SIZE]

جون جرجس حنا 21-03-2007 09:36 AM

الاخوة الافاضل انا ماروي الحديث فهو 1-حديث ضعيف ليس له اسناد فهو اكيد اسرائليات اومسيحيات 2-وان فسرت الحديث ده لو مش رسول او زعيم مثل محمد بن عبد الله لو واحدمن الشارع مش هيقول في حديث امام احد فلان هتك عرضي طبعا ده افتراء علي محمد بن عبد الله علي فكره انا كنت مسيحي واسلمت

honeyweill 21-03-2007 10:59 AM

[COLOR="Blue"][SIZE="6"]
انت بقي سارق اسم مسيحي قدوه بانكح الخلق ولا مكر كامكر الماكرين علشان في اعتقادك المريض انك هتتفعل باشتراكك ده بسرعه
يبني انت فاكر المنتدي ده زي منتدياكم الاسلاميه الفاضيه الي بتنش ومش بترضي تفعل اسماء المسيحين وباطردهم وتكتب خنزير تحت اسمه
انتا مفكرنا زيهم هنا وطيين زي انكح الخلق محمد ابن امنه الميت [/SIZE][/COLOR]

MENA_111 21-03-2007 04:30 PM

ملعون ابوكو ولاد *** يا ولاد الوسخه انتو هتعيشو ما طول عمركو عيشين احسن من المسلمين فى البلد وكمان مش عجبكو يولاد العرص

عمانؤيل 21-03-2007 05:43 PM

يا ريت تدخل باسم غير الاسم ده معلش اصله اسم غالى علينا 0 وطبعا مفيش حد اسمه مينا يطلع الفاظ قذره زى كده 0 انت محمدى وكلامك يدل على ذالك ومع ذالك 0
الله يسامحك0

besoo 21-03-2007 06:08 PM

[QUOTE] ملعون ابوكو ولاد *** يا ولاد الوسخه انتو هتعيشو ما طول عمركو عيشين احسن من المسلمين فى البلد وكمان مش عجبكو يولاد العرص
[/QUOTE]

[B][COLOR="Magenta"]
رجاء الى الاشراف
برجاء عدم مسح المداخله للمحمدى مينا حتى يتعرف باقى الاعضاء المسلمين على اخلاق اخوانهم فى الدين ( الكذب و السفاله )

[/COLOR][/B]

جون جرجس حنا 21-03-2007 06:50 PM

عيب عليك ياهوني ده حتي اسمك حريمي وباين عليك بتحب اللون البمبي وروج ليلي علوي انا مقدرش اقول حاجه ياعباد الصليب

جون جرجس حنا 21-03-2007 07:03 PM

يحضرة المحترم انت للاسف انسان بدون علم وعلمك قشور كيف تعيش في مجتمع لا توءدي في واجباته ده اللي بياجر شقه بيوءدي واجاباته كمستاجر وهو دفع الاجره للمالك سيدي الفاضل انت تحب ان تعيش بمفردك عجيييييييييييييييييييييييييييبه

جون جرجس حنا 22-03-2007 07:31 PM

انا اسلمت في هذا المنتدي لاني عرفت الحقيقه الغائبه كانت طويله الرب خلصني من نفاق كان بداخلي والحمد لله

جميع الأوقات بتوقيت امريكا. الساعة الآن » 07:06 PM.