منتدي منظمة أقباط الولايات المتحدة

منتدي منظمة أقباط الولايات المتحدة (http://www.copts.net/forum/index.php)
-   المنتدى العام (http://www.copts.net/forum/forumdisplay.php?f=3)
-   -   من فى رأيك يكون رئيس لجمهورية مصر العربية؟ (http://www.copts.net/forum/showthread.php?t=17987)

bemoi 23-10-2006 06:33 PM

من فى رأيك يكون رئيس لجمهورية مصر العربية؟

من تختاره ليكون رئيس جمهورية مصر العربية مكان حسنى مبارك؟؟

كان نفسى يكون بطرس غالى بس الراجل ما وافقش و بعدين أعتقد أنه كبر دلوقت

قولوا رأيكم

refaee 23-10-2006 06:56 PM

لعله من العبث ان تسأل مثل هذا السؤال، خصوصا ونحن متاكدين تماما أن هذا الامر لايعنيك لانك لست مصريا.ولكن دعني أسألك : لماذا بطرس غالي؟ هل أصبح الرجل جدير بأن يقود دوله مسلمه بعد أن كان لكم الدور الاكبر في عدم توليه منصب الامين العام للامم المتحده مره اخرى؟ أم انكم تريدون منه أن يسهل لكم خراب مصر بعد أن سهل خراب البوسنه وكوسوفو وغيرها من بلاد الاسلام أيام كان أمينا عام للامم المتحدة

bemoi 23-10-2006 07:02 PM

[B]على فكرة أنا مصرى و عايش فى .... (مقدرش أقول لأنه سيخالف قوانين المنتدى)
كما أتبع فكر أحد الأحزاب فى انتقاءى لبطرس غالى و أكيد مش قصدى بيه أى حاجة وحشة.
و لو كان عمل حاجات مسيئة لأحدهم فاعتذر عن جهلى بها.[/B]

وطنى مخلص 23-10-2006 07:22 PM

[B]إمام الارهاب المحمدى محمد مهدى عاكف قام بحل هذه المشكلة من زمان حيث طالب بإستيراد اى محمدى غير مصرى لكى يحكم مصر
و قد اختص دولة ماليزيا بالترشيح و نظرا لانه 45% من الماليزيين من غير المحمديين فقد اضطر الارهابى الدولى محمد مهعدى عاكف للتاكيد على انه يجب ان يكون ماليزى محمدى الديانة و ليس اى ماليزى
و عندما قال له الصحفى ان بعض المصريين يريدون الا يحكمهم شخص غير مصرى الجنسية فقال الارهابى الدولى المحمدى محمد مهدى عاكف كلمته الشهيرة[U][COLOR="Navy"] [FONT="Georgia"][SIZE="7"][CENTER]" طظ فى مصر و أبو مصر و اللى فى مصر "[/CENTER][/SIZE][/FONT][/COLOR][/U] [/B]
[U]ملحوظة:[/U]
[B][FONT="Arial Narrow"][SIZE="4"]بطرس بطرس غالى كائن قذر من المؤلفة قلوبهم مع محمد و حجره الاسود و لا يصلح الا غٌلاما ينكحه رسول اللات بإربه مناكحة النساء الى أبد الآبدين و احباب رسول اللات امثال بطرس بطرس غالى لا يجب أن يحظون باى تقدير منا لمجرد ان لهم اسماء قد تشى بانهم مسيحيين دينا فهم فى الحقيقة ليسوا الا محمديين موالى مماليك أغوات لأنكح الخلق يبقون على اسماءهم المسيحية فقط لأن من مصلحة المحمديين ان يكون منهم من يتم احتسابهم زورا و بهتانا علينا نحن[/SIZE][/FONT][/B]

3nter 23-10-2006 07:27 PM

[B][SIZE="7"][COLOR="DarkRed"]اولا:نجيب ساويرس
رجل اعمال ناجح وسوف يحكم البلد بعقليه رجل الاعمال
وهو افضل شخص لحكم مصر
ثانيا: طلعت السادات
محامى ومراوغ ممتاز
بيلعب بالبيضه والحجر
ثالثاً : محمد البرادعى
محامى محنك وسياسى عظيم
رابعاً: الفريق ابراهيم العرابى
عسكرى صارم
[/COLOR][/SIZE][/B]

tonybert504 23-10-2006 08:24 PM

المهم مش مين الى حيحكم مصر المهم اية الى حيعمولوا لمصر دة اهم سوال واولا شى نفكر فية قبل هذا السوال

garang 24-10-2006 02:05 AM

[COLOR="Blue"]
[SIZE="5"]
اوافق علي لستة عنتر ما عدا ساويرس لانة يشبة واحد محافظ عارفينة بقول انة قبطي وشكونا لطوب الارض عشان عايزين محافظ قبطي وجاء لكن للاسف نائبا عن بن لادن وزاد جرعة الاضطهاد لنا ربنا موجود ولما يمشي نعمل عيد وذكري في الكنيسة انشاء الرب وعشنا (sml21)
علي اي حال الاعتراض علي السادات فقط لانة من عيلة المجحوم
واضيف الي اللستة
المستشار العشماوي
والمفكر الدكتور رفعت السعيد
واللواء زكي بدر
لكن للاسف الشديد اي مخبول يقول الله -- الرسول -- الاسلام ويسب في الاقباط شوية ها يتنخبوةلاننا شعب اهبل ماخوذ بالشعارات الدينية فقط (do:)
(sml21)
[/SIZE]
[/COLOR]

Safnat_Fa3nash007 24-10-2006 02:23 AM

+++

[SIZE="5"][QUOTE]من تختاره ليكون رئيس جمهورية مصر[SIZE="5"][COLOR="Red"] العربية [/COLOR][/SIZE]مكان حسنى مبارك؟؟[/QUOTE]

مش مهم طالما هي عربيه ولا حتى بسكليت هههههههههههههه

بكفي سرقه وسلبطه يا عربان
اسمها جمهورية مصر , لا هي عربيه , ولا هي اسلاميه , هي قبطيه 100 100

ابى من ابى
وشاء من شاء
ولي مش عاجبه
يشرب من البحر الميت(dig:{ (dig:{ (dig:{ [/SIZE]

3nter 24-10-2006 06:04 AM

[QUOTE=Safnat_Fa3nash007;183139][SIZE="5"]

مش مهم طالما هي عربيه ولا حتى بسكليت هههههههههههههه

بكفي سرقه وسلبطه يا عربان
اسمها جمهورية مصر , لا هي عربيه , ولا هي اسلاميه , هي قبطيه 100 100

ابى من ابى
وشاء من شاء
ولي مش عاجبه
يشرب من البحر الميت(dig:{ (dig:{ (dig:{ [/SIZE][/QUOTE]

[B][SIZE="7"][COLOR="DarkRed"] وانت مالك بمصر؟
لا انت مصري ولاقبطى
يعنى اطلع منها وهى تعمر[/COLOR][/SIZE][/B]

Johnny_FOX 24-10-2006 06:40 AM

[SIZE="5"]هو مش برضة المسلمون اخوة فى اى مكان يا عم عنتر(MM:} (MM:} (MM:}

و كذلك المسيحيين............ قول يا صفنات اللى نفسك فيه و لو عاوز ترشح واحد من جمهورية الفاتيكان الشقيقة انا موافق معك(sml10)

جديا ...... انا ارشح من يفعل ما يقول و ليس من يتكلم فقط
بالمصرى.... الكلام ما عليهش جمرك
و بالشامى...... الحكى بلاش
و بالانجليزى....Bullshit[/SIZE]

Safnat_Fa3nash007 24-10-2006 07:07 AM

+++

[SIZE="5"][QUOTE=3nter;183148][B][SIZE="4"][COLOR="DarkRed"] وانت مالك بمصر؟
لا انت مصري ولاقبطى
يعنى اطلع منها وهى تعمر[/COLOR][/SIZE][/B][/QUOTE]

قولي انت مالك بمصر الاول علشان اقولك "انا ليه ايه" !!!؟؟؟

رغم اني لم اكن في مصر سوى مرتين في حياتي , ولا افكر ان اثلثها اطلاقً ,إلا ومصر قبطيه قبطيه 100% .........

مصر مش حتعمر إلا لما ترجع قبطيه , ويتعمل ترنسفير لكل العرب منها
وما اخذ بالقوه سيسترد بالقوه انشاء الله [/SIZE]

sce37 24-10-2006 09:03 AM

[QUOTE=tonybert504;183103]المهم مش مين الى حيحكم مصر المهم اية الى حيعمولوا لمصر دة اهم سوال واولا شى نفكر فية قبل هذا السوال[/QUOTE]
[B][COLOR="DarkRed"] تسـأل من يحكم مصر - كأنك بتســأل " من سيمتلك مصر؟ !!! "

الحكم الجديد هو حكم الديمقراطية و العدالة - زي العالم الكويس أختار من أيام أسبرطة - لا يأله فيه الوالي و لا يؤدب فيه الرعية - - - - -

حكم أدارة المؤسسة - و ليس حكم الفكر

نحن مؤسسة من ملاك - و نختار أناس منا لأدارة المؤسسة ( أي لأدارة مصالحنا ) - فأن تميزوا , مددنا لهم قليلا - و أن عكوا , أوقفاهم و حاسبناهم و أقتصينا منهم حقنا ! ----- -- ثم نبدلهم من شبابنا المعطاء لتظل عفية .
لأنها مؤسستنا - و قلبنا عليها [/COLOR][/B]

kotomoto 24-10-2006 11:30 AM

[QUOTE=bemoi;183089]من تختاره ليكون رئيس جمهورية مصر العربية مكان حسنى مبارك؟؟

كان نفسى يكون بطرس غالى بس الراجل ما وافقش و بعدين أعتقد أنه كبر دلوقت

قولوا رأيكم[/QUOTE]
[SIZE="5"] يا حاج بيومى, مش عارف انت بتطلع منين, لكن عموما, مصر مش عربيه, انتوا اللى حاولتوا تعربوها, لكن مش هتقدروا, الأرض اللى انت بتدوس عليها بجزمتك ديه بقالها 8000 سنه بتتكلم فرعونى و قبطى, لكن انتوا بقالكوا 1000 سنه بتحاولوا تعربوها, و هى اللى هتخربها على دماغكم كلكم إن شاء الله, فاعمل كما قال حبيبك, إذا بليتم فاستتروا

و كان من فتره الحاج بيومى باعتلى رساله على الخاص علشان( قال إيه ) يأكدلى انه مسيحى, و انا هددته لو ما لمش الدور هبعتها للأعضاء كلهم يقروها , و يشوفوا فضيحته, هو بالزبط عامل زى القس الأرثوذوكسى الأمين اللى بقى مسلم, و كان قبلها خادم فى خلاص النفوس, جاتكوا خيبه !!!![/SIZE]

[QUOTE=3nter;183148][B][SIZE="7"][COLOR="DarkRed"] وانت مالك بمصر؟
لا انت مصري ولاقبطى
يعنى اطلع منها وهى تعمر[/COLOR][/SIZE][/B][/QUOTE]
[SIZE="7"] طب ما تقول لنفسك قبله انت كمان نفس الكلام, ما انتوا عرب, لا مصريين و لا أقباط, يبقى تلوم الراجل ليه يا سليل أمة العدد فى الليمون ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟[/SIZE]

refaee 24-10-2006 06:11 PM

مصر مش حتعمر إلا لما ترجع قبطيه , ويتعمل ترنسفير لكل العرب منها

لاأعرف السبب في كونكم تتجاهلون حقيقه تعلمونها تماما, أكدها لكم أجدادكم , وأكدها
علم الحساب والاحصاء
العرب الذين خلصوا مصر من ظلم الرومان بمساعده القبط كانوا 2500مجاهد
استقر منهم 500 بمصر بعد فتحها وكان عدد أهل مصر وقتها250000مصري
وذهب بقية العرب الفاتحين الي المغرب لنشر الاسلام
فهل من العقل أن يصبح نسل 500عربي 60مليون بينما يظل نسل 250 ألف مصري
10 مليون؟
المسلمون في مصر هم المصريون الذين فتح الله لهم باب الهدايه فأتبعوا النور الذي أرسل به محمد صلي الله عليه وسلم. أما المسيحيون في مصر فهم قله ممن كتب لهم
عمر بن الخطاب العهده العمريه وسالمهم علي عقيدتهم وأمنهم علي نفوسهم واموالهم
ولن ترجع مصر قبطيه ابدا لان اللغه القبطيه لم يعد لها وجود الا في أحلامكم أو في
تلك الكلمات التي يتمتم بها قساوسة الكنائس عندكم بها رغم انهم متأكدين تماما انه
لايوجد شخص من الموجودين بالكنيسه يعرفها

churchill2 24-10-2006 08:19 PM

[QUOTE] من فى رأيك يكون رئيس لجمهورية مصر العربية؟ [/QUOTE]
[B][COLOR="Blue"]1-ما وتسي تونج
2- مصطفي كمال اتاتورك
3-churchill2 ما تقلقوش انا هنضف لكم البلد م الأسلام [/COLOR][/B]

3nter 24-10-2006 08:29 PM

[QUOTE=kotomoto;183194][SIZE="5"] يا حاج بيومى, مش عارف انت بتطلع منين, لكن عموما, مصر مش عربيه, انتوا اللى حاولتوا تعربوها, لكن مش هتقدروا, الأرض اللى انت بتدوس عليها بجزمتك ديه بقالها 8000 سنه بتتكلم فرعونى و قبطى, لكن انتوا بقالكوا 1000 سنه بتحاولوا تعربوها, و هى اللى هتخربها على دماغكم كلكم إن شاء الله, فاعمل كما قال حبيبك, إذا بليتم فاستتروا

و كان من فتره الحاج بيومى باعتلى رساله على الخاص علشان( قال إيه ) يأكدلى انه مسيحى, و انا هددته لو ما لمش الدور هبعتها للأعضاء كلهم يقروها , و يشوفوا فضيحته, هو بالزبط عامل زى القس الأرثوذوكسى الأمين اللى بقى مسلم, و كان قبلها خادم فى خلاص النفوس, جاتكوا خيبه !!!![/SIZE]

[SIZE="7"] طب ما تقول لنفسك قبله انت كمان نفس الكلام, ما انتوا عرب, لا مصريين و لا أقباط, يبقى تلوم الراجل ليه يا سليل أمة العدد فى الليمون ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟[/SIZE][/QUOTE]

[B][SIZE="7"][COLOR="Blue"]انا وبكل فخر قبطى مسلم
يعنى اصلى مصري 100%
مش سعودى ولا فلسطينى

[/COLOR][/SIZE][/B]

sammy 24-10-2006 10:23 PM

[SIZE="6"][COLOR="Blue"]فكرة وسؤال مغريين بإبداء الرأى...

أنا أرشح أكثر شخص حكيم فى مصر وبلاد الشرق كلها... البابا شنودة الثالث.
وعلشان سنه كبير ويمكن مايرضاش...

أرشح أفضل شخص سياسى ومفكر حاليا فى مصر... الدكتور عبد المنعم سعيد كاتب فى الدراسات الإستراتيجية فى الأهرام...[/COLOR][/SIZE]

kotomoto 25-10-2006 05:35 AM

[QUOTE=refaee;183241]لاأعرف السبب في كونكم تتجاهلون حقيقه تعلمونها تماما, أكدها لكم أجدادكم , وأكدها
علم الحساب والاحصاء
العرب الذين خلصوا مصر من ظلم الرومان بمساعده القبط كانوا 2500مجاهد
استقر منهم 500 بمصر بعد فتحها وكان عدد أهل مصر وقتها250000مصري
وذهب بقية العرب الفاتحين الي المغرب لنشر الاسلام
فهل من العقل أن يصبح نسل 500عربي 60مليون بينما يظل نسل 250 ألف مصري
10 مليون؟
المسلمون في مصر هم المصريون الذين فتح الله لهم باب الهدايه فأتبعوا النور الذي أرسل به محمد صلي الله عليه وسلم. أما المسيحيون في مصر فهم قله ممن كتب لهم
عمر بن الخطاب العهده العمريه وسالمهم علي عقيدتهم وأمنهم علي نفوسهم واموالهم
ولن ترجع مصر قبطيه ابدا لان اللغه القبطيه لم يعد لها وجود الا في أحلامكم أو في
تلك الكلمات التي يتمتم بها قساوسة الكنائس عندكم بها رغم انهم متأكدين تماما انه
لايوجد شخص من الموجودين بالكنيسه يعرفها[/QUOTE]
[SIZE="5"]
يا سليل أمة العدد فى الليمون
لو المصريين كانوا بيكرهوا الرومان, بيقى ليه الكنايس لحد دلوقتى تتكلم و تتعلم يونانى؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
لكن لان الشيوخ الجهله اللى تبعهم حفظوك كلمتين, و انت قولتهم زى xxxxبالزبط من غير ما تفهم حاجه
و بعدين يا عبقرى زمانك, اقرا الكتب عن الغزو الإسلامى, و آخرهم كان منشور عنه فى رويترز,و انت تعرف كلامك xxxxاللى انت بتقوله ده ايه
و بعدين يا حبيبى انتوا الواحد فيكم يتجوز على الأقل 4 فى المره الواحده, يعنى ممكن تتجوزوا ما يزيد عن 10 طول عمركو, و كل واحده فيهم تجيب 10 يعنى بكل المقاييس انتوا أمة العدد فى الليمون, تنتشروا كالنمل و البق و الصراصير ليس أكثر, و طول عمركوا مالكوش لا وزن و لا أهميه و لا كرامه, إلا أقليه منكم, و هم بيبقوا معتدلين

و مش عارف مركز التعبئه العامه و الإحصاء اللى انت جايب منه بياناتك ديه كانت منين؟؟ من عمر بن الخرفان؟ ولا مين بالزبط؟؟؟؟؟

وعلشان تعرف يا روح قلبى ان القبطى ما انقرضش غير من قرنين او اقل من الزمن, و اليهود لغتهم قعدت 2000 سنه متروكه, و فى 50 سنه بس رجعوها, يعنى أحسنلك تاكللك فسيخه علشان العيد , و تحلى بكحكه, و تغنى ظلموه و تريحنا
[/SIZE]

kotomoto 25-10-2006 05:41 AM

[B]

انا ارشح طارق حجى

وسورى انى كتبت 3 مشاركات ورا بعض فى موضوع واحد, لكن شوية لخبطه بس حصلت

[/B]

boraee 25-10-2006 06:54 AM

[B]الذي يجب ان يحكم مصر هو القانون ومصلحة الوطن وليس شخص .... نحن في دولة مؤسسات ولابد من سيادة القانون وسيطرة مصالح الاقتصاد على القرارات السياسية نحن نحتاج الي مجلس شعب قوي ..اي كانت شخصية الرئيس فهو خاضع لمجلس الشعب ولا يستطيع ان يتخذ قرار بدون موافقة المجلس وللمجلس الحق بالتحقيق معه مثل الولايات المتحدة الامريكية ..اكبر دولة واعظم دولة في العالم [/B]

garang 26-10-2006 12:44 AM

[COLOR="Blue"]
[SIZE="5"]
يا جماعة عنتر شخص مهب بلاش نجيب اخطاء الاخرين علي اناس مثل عنتر لانة فعلا معتدل
يا عنتر ولا تزعل
وكل سنة وانت طيب وبعد ما اكلت الحكك خليك متسامح انت عارف المرارة الي اهلنا عايشين فيها يعني ارجو ان تتفهم واسال عبلة وهي تقول لك
[/SIZE]
[/COLOR]

3nter 26-10-2006 01:13 AM

[QUOTE=garang;183514][COLOR="Blue"]
[SIZE="5"]
يا جماعة عنتر شخص مهب بلاش نجيب اخطاء الاخرين علي اناس مثل عنتر لانة فعلا معتدل
يا عنتر ولا تزعل
وكل سنة وانت طيب وبعد ما اكلت الحكك خليك متسامح انت عارف المرارة الي اهلنا عايشين فيها يعني ارجو ان تتفهم واسال عبلة وهي تقول لك
[/SIZE]
[/COLOR][/QUOTE]

[B][SIZE="7"]كحك مين يابا د انا قاعد فى البحر من اسبوع فات واعوز امشى[/SIZE][/B]

sce37 26-10-2006 06:47 AM

[B][COLOR="DarkRed"] يبدو أن المصريين مخهم فقير - معقول قضية ملحة و هامة زي وضع الحكم ف مصر - يتخللها مهاترات عل مين مصراوي و مين تايواني - - - - - - !
هي بلدنا - كلنا - و عاوزين خيرها يطرح لولادنا - -
مش يطلعوا - يقولوا - عيشــة تقرف ( زي مسلسل العمة نور)!

أريد أن يحكم مصر - أنســـان - أفضل مني - أحكم مني - أكثر أخلاصا - أنشط
و يكون له رؤية أراها سليمة

هذا فكر المؤسسة الجديدة[/COLOR][/B]

sce37 26-10-2006 07:19 AM

[COLOR="Sienna"][B]ننتقل الآن لفاصل من المهاترات بين الأعضاء - و يطمس الموضوع الجاد أمام مداخلات الردح بين الأوس و الخزرج - ياترى ما فيش واحد بيشجع الزمالك و لا كلكم أمة الأهلاوية

أنا أطالب بأضافة جميع المداخلات العنصرية - لمداخلة الممثل المصري السنيد - اللي كان متغاظ أن ممثل سوري يلبس صعيدي

عنصرية بدل السياسة - يا خيبتكم[/B][/COLOR]

موسي الأسود 26-10-2006 07:35 AM

[B][SIZE="4"][COLOR="DarkRed"][QUOTE=refaee;183570]لاأدري لماذا تتغابون عن فهم التاريخ؟ ولاأدري ماهو السبب في هذا التغابي؟
ماقلته عن عدد المسلمين الفاتحين لمصر وعدد المصريين معلومات صحيحه
وأنا من خلال اسم البريد الالكتروني الخاص بك تأكدت أن هذا المنتدي لايكتب
فيه الا الصبيه الصغار من أبناء ال*****, وان كان هناك من يعرف التاريخ فيكم
فليقل لي العدد الصحيح ان كنت مخطئا.
نحن أيها [COLOR="Red"][B]### [/B][/COLOR]أمه المليار, صغارنا فرسان وتراهم في فلسطين ان كنت لاتعرف
وشيوخنا أسود وتراهم في حزب الله ان كنت تهت عن الحقيقه
أمه عددها يغنيها عن دخولكم الاسلام , [COLOR="red"][B]######## [/B][/COLOR]
عار, ياكوتوموتو أطلب من أبيك أن يقرأ لك تاريخ الاسلام الحق بدلا من الهراء الذى
تقرأونه, وأبحثوا لاأنفسكم عن شئ يخرجكم مما أنتم فيه. هداكم الله[/QUOTE]

الزميل refaee شكرا علي ادبك و احترامك لرأي الغير و اعتبارنا صبية صغارا .
لكن الاولي بك ان تدرس تاريخك انت الذي لا تعرف عنه اي شيء .
وان تدرس دينك جيدا كي تتناقش فيه بعقل وروية وبدلا من ان تفتخر باطفال الحجارة الاشبال و رجال حزب الخراب الاسود وباقي المسلمين قطط وفئران يعني .

يا زميل يكفيك فخرا ان كل الدول الاسلامية دول من العالم الثالث تنتظر طعاما من الدول المانحة .
ومنتظرة المساعدات الانسانية بما فيهم دولة اطفال الحجارة التي تصرخ يوميا انقذوا اطفالنا ونسائنا من الجوع . ما هي قدوتك في الدول الاسلامية افغانستان و باكستان الحفاة العراة .

ما قدوتك في مشايخك القرضاوي الشيخ المتصابي الذي تزوج من بنت تصغره بستين عامل اقتداء برسولك . ام الشعراوي صاحب الفضيحة المدوية و شريط الفيديو المثبت عليه الذي جعله يرضخ لأوامر امن الدولة .

يا زميل ادرس انت تاريخك لتكتشف المهازل الاسلامية وماذا فعل الصحابة بعضهم ببعض وماذا فعل الخلافء الراشدين و عائشة معا و كيف انقضت حياتهم .

سؤال علي الماشي يا دارس التاريخ الاسلامي
هل مات عثمان بن عفان شهيدا !!!
منتظر اجابتك يا دارس التاريخ الاسلامي [/COLOR][/SIZE][/B]

afaf12345 26-10-2006 09:53 AM

انا مع الراى اللى بيختار طلعت السادات
لكن على كل حال احنا اللى بيحكمنا قوانبن دينيه اللى بيتبعها بيتقى شر القوانين الدنيويه يعنى شالو الدو حطو شاهين عندنا مش فارقين!!!!!!

الذهبيالفم 26-10-2006 12:52 PM

[B][COLOR="Indigo"]انا راي لا هذا ولا ذاك

انا اقترح لجنة من عدة مستشارين في القانون واساتذة الجامعات تعين بواسطة واشراف امريكي محايد لإصلاح الأوضاع القذرة التي تمت في مصر وخصوصا السنوات الأخيرة .[/COLOR][/B]

AleXawy 26-10-2006 04:42 PM

[QUOTE=sammy;183261][SIZE="6"][COLOR="Blue"]أنا أرشح أكثر شخص حكيم فى مصر وبلاد الشرق كلها... البابا شنودة الثالث.
[/COLOR][/SIZE][/QUOTE]

[B][SIZE="5"][COLOR="Blue"]انا اتفق مع الاخ سامي , فالبابا شنودة اكثر شخص حكيم عرفته في حياتي[/COLOR][/SIZE][/B]10():

جميع الأوقات بتوقيت امريكا. الساعة الآن » 09:52 AM.