منتدي منظمة أقباط الولايات المتحدة

منتدي منظمة أقباط الولايات المتحدة (http://www.copts.net/forum/index.php)
-   منتدى العلوم والتكنولوجيا (http://www.copts.net/forum/forumdisplay.php?f=5)
-   -   الحقوني يا اهل العلم (http://www.copts.net/forum/showthread.php?t=9728)

ezzzak 21-12-2005 12:24 AM

الحقوني يا اهل العلم

[SIZE="4"]يظهر كده والعياذ بالله ان الجهاز بتاعي اتهكر

انا شغال علي الياهو قلت اقفل وافتح الايميل التاني

جيت افتح الايميل التاني ميفتحش وتظهر لي رساله

تقلي يبدو انك مشغل الايميل ده علي كمبيوتر او دريف اخر

عملت الحكايه كتير ومفيش فايده رحت قلت ارجع للايميل الاول

شغلت الايميل الاول اشتغل ثواني وراح فاصل واداني نفس الرساله

قلولي دا يطلع ايه والحل فيه ايه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟[/SIZE]

InnerPeace 21-12-2005 01:29 AM

[CENTER][SIZE="4"]ماهو اصله حاجة من اتنين

ياحد عرف الباسورد بتاعتك ومن الافضل انك تحاول تغيرها

يأما انت بتسخدم برنامج Magic-Login-Full وفاتح اكتر من ماسنجر ياهو فى وقت واحد وانت فعلا عامل sign in على واحد وبتحاول تدخل من واحد تانى

فنصيحة يعنى حاول تغير الباسورد بتاعتك ولما تيجى تدخل ماتعملش
remember my ID & password يعنى ماتخلهوش يحفظ اسم الميل والباسورد على الجهاز وكل ماتحب تدخل ابقى دخلهم انت بأيدك [/SIZE][/CENTER]

Mrs 2ana 7or 21-12-2005 03:45 AM

[COLOR="Blue"][B]بختصار ارمى الجهاز وهات غيره بلا دوشه ووجع دماغ اصلا الحاسوب بدعه وكل بدعه ضلاله وكل ضلاله فى النار يا زيكوو [/B][/COLOR]

smile 21-12-2005 03:54 AM

[QUOTE=innerpeace456][CENTER][SIZE="4"]ماهو اصله حاجة من اتنين

ياحد عرف الباسورد بتاعتك ومن الافضل انك تحاول تغيرها

يأما انت بتسخدم برنامج Magic-Login-Full وفاتح اكتر من ماسنجر ياهو فى وقت واحد وانت فعلا عامل sign in على واحد وبتحاول تدخل من واحد تانى

فنصيحة يعنى حاول تغير الباسورد بتاعتك ولما تيجى تدخل ماتعملش
remember my ID & password يعنى ماتخلهوش يحفظ اسم الميل والباسورد على الجهاز وكل ماتحب تدخل ابقى دخلهم انت بأيدك [/SIZE][/CENTER][/QUOTE]

10)10 10)10 10)10 10)10 10)10 10)10 10)10

ezzzak 21-12-2005 06:14 PM

[SIZE="4"]شكرا يا جماعه علي المعلومات

شكرا انر بيس بس انا مش بستعمل برنامج Magic-Login-Full

اكيد حد عرف الباس وورد

شكرا مدام انا حر يظهر ان اخره البدع دي حاجه مش كويسه ربنا يستر

شكرا سمايل علي التسقيف (sml22)

متزعلش يا راجل بهزر انا عارف انك كنت هتقول كلام انر بيس

وعارف انك عمرك ما بتتاخر عن اي حد [/SIZE]

mena_hot 22-12-2005 09:11 PM

[QUOTE=Mrs 2ana 7or][COLOR="Blue"][B]بختصار ارمى الجهاز وهات غيره بلا دوشه ووجع دماغ اصلا الحاسوب بدعه وكل بدعه ضلاله وكل ضلاله فى النار يا زيكوو [/B][/COLOR][/QUOTE]

[SIZE="4"][B][COLOR="DarkSlateGray"]انا راي من رائ المدام (bay:)) [/COLOR][/B][/SIZE]

toni 22-12-2005 11:22 PM

[B][COLOR="Navy"]لا والله ما حد شايل الجهاز بتاعك ورميه غيري دا احنا اصحاب يا راجل [/COLOR][/B]

smile 23-12-2005 04:29 AM

[QUOTE=ezzzak][SIZE="4"]

شكرا سمايل علي التسقيف (sml22)

متزعلش يا راجل بهزر انا عارف انك كنت هتقول كلام انر بيس

وعارف انك عمرك ما بتتاخر عن اي حد [/SIZE][/QUOTE]

انا فعلا كنت هقول اللى هى قالته بس هى سبقتنى فحبيت ااكد كلامها

elasmar99 23-12-2005 06:11 AM

[SIZE="5"][COLOR="Navy"][FONT="Comic Sans MS"]عزيزي إسحاق انا شايف ان المدام انا حر معاها حق ولكن قبل ما ترمي البتاع ده جرب تمسح الكوكيز من جميع الـ user ويستحسن مسحها باليد يعني تدخل الـ folder وتعمل dell all وبعد ما تخلص إطفي البتاع وشغله تاني وجرب حظك مع الـ yahoo إذا جالك نفس الـ msg حاول تدخل من كمببوتر تاني وقبل ما ترمي البتاع إكتب لي msg صغيرة عشان نتفج وين راح ترميه.[/FONT][/COLOR][/SIZE]
(timo:)

mena_hot 23-12-2005 07:00 AM

[QUOTE=elasmar99][SIZE="5"][COLOR="Navy"][FONT="Comic Sans MS"]عزيزي إسحاق انا شايف ان المدام انا حر معاها حق ولكن قبل ما ترمي البتاع ده جرب تمسح الكوكيز من جميع الـ user ويستحسن مسحها باليد يعني تدخل الـ folder وتعمل dell all وبعد ما تخلص إطفي البتاع وشغله تاني وجرب حظك مع الـ yahoo إذا جالك نفس الـ msg حاول تدخل من كمببوتر تاني وقبل ما ترمي البتاع إكتب لي msg صغيرة عشان نتفج وين راح ترميه.[/FONT][/COLOR][/SIZE]
(timo:)[/QUOTE]

[SIZE="4"][COLOR="DarkSlateGray"][B]لو سمحتم علشان مش يحصل خلاف ايزاك صحبي وحبيبي وانا اللي ها اخلصه من الكمبيوتر بتاعه شخصيا احنا صعايدة زي بعض يابوي )noP) )noP) [/B][/COLOR][/SIZE]

toni 23-12-2005 08:31 AM

[QUOTE=elasmar99][SIZE="5"][COLOR="Navy"][FONT="Comic Sans MS"]عزيزي إسحاق انا شايف ان المدام انا حر معاها حق ولكن قبل ما ترمي البتاع ده جرب تمسح الكوكيز من جميع الـ user ويستحسن مسحها باليد يعني تدخل الـ folder وتعمل dell all وبعد ما تخلص إطفي البتاع وشغله تاني وجرب حظك مع الـ yahoo إذا جالك نفس الـ msg حاول تدخل من كمببوتر تاني وقبل ما ترمي البتاع إكتب لي msg صغيرة عشان نتفج وين راح ترميه.[/FONT][/COLOR][/SIZE]
(timo:)[/QUOTE]
[COLOR="Green"][B]عجباني اوي كلمة بتاع دي بتفكرني بواحد صاحبي كل الحياة عنده البتاع والبتوع والبتاعات بس بجد صدقني مفيش حل تاني وهترجع تقول توني الامور قالي اني مفيش حل تاني
الحل....
الحل في الحبل ..... اخلص منه قبل ما يجبلك الضغط والسكر والشاي والحلبة والحاجات دي كلها [/B][/COLOR]

غلاباوي 23-12-2005 09:52 AM

[QUOTE=mena_hot][SIZE="4"][COLOR="DarkSlateGray"][B]لو سمحتم علشان مش يحصل خلاف ايزاك صحبي وحبيبي وانا اللي ها اخلصه من الكمبيوتر بتاعه شخصيا احنا صعايدة زي بعض يابوي )noP) )noP) [/B][/COLOR][/SIZE][/QUOTE]

[SIZE="6"]ههههههههههههههههه

البد للجهاز في الدرة .. وبندجة [/SIZE]

mena_hot 23-12-2005 10:48 AM

[QUOTE=غلاباوي][SIZE="6"]ههههههههههههههههه

البد للجهاز في الدرة .. وبندجة [/SIZE][/QUOTE]

[SIZE="4"][B][COLOR="DarkSlateGray"]طيب ابعد بعدين عن الجهاز يا غلاباوي بدال ما تصاب بعيار طايش ولا حاجة من الكلاشنكوف بتاعي (dig:{ (dig:{ [/COLOR][/B][/SIZE]

ezzzak 23-12-2005 04:54 PM

[SIZE="4"]خبر ايه يا دماعه

ايه حكايتكم معايا قلبتو الموضوع هزار وضحكنه

وانا واجع في المصيبه المنيله دي

ربنا يسامحكم جميعا [/SIZE]

جميع الأوقات بتوقيت امريكا. الساعة الآن » 05:32 PM.