منتدي منظمة أقباط الولايات المتحدة

منتدي منظمة أقباط الولايات المتحدة (http://www.copts.net/forum/index.php)
-   المنتدى العام (http://www.copts.net/forum/forumdisplay.php?f=3)
-   -   نحن مسلمين كذاااااااااااااااابين......(مدموج) (http://www.copts.net/forum/showthread.php?t=24774)

besoo 22-03-2007 07:48 PM

[QUOTE=جون جرجس حنا;214304]انا اسلمت في هذا المنتدي لاني عرفت الحقيقه الغائبه كانت طويله الرب خلصني من نفاق كان بداخلي والحمد لله[/QUOTE]

[FONT="Arial Black"][SIZE="5"][COLOR="Magenta"]

طيب قلى ايه اللى خلاك اسلمت
يمكن ربنا يهدينى على ايديك لنعمه الاسلام

[/COLOR][/SIZE][/FONT]

boraee 23-03-2007 04:43 AM

[SIZE="6"][B][COLOR="Blue"]كتب الاخ جون جرجس حنا
[QUOTE]انا اسلمت في هذا المنتدي لاني عرفت الحقيقه الغائبه كانت طويله الرب خلصني من نفاق كان بداخلي والحمد لله[/QUOTE]

واسمح لي اقول لك الف مليون مبروك يا راجل على نعمة الاسلام وارجو وانت تتوضئ او تتيمم او تمسحها بثلاث ظلاطات او تنكح ما طاب لك من النساء او تقاتل اللذين لايئمنون بالله ولا اليوم الآخر ولا يدينون دين الحق ..او وانت في الجنة وامامك 70 مزة صاروخ ان تدعو لاخوتك الصابقين والكفرة الحالين ..اخوتك المسيحيين ..وان تكتب لنا الاسباب القاطعة التي ادت بك الي اختيار الاسلام والف شكر [/COLOR][/B][/SIZE]

besoo 23-03-2007 07:14 AM

[QUOTE=boraee;214332][SIZE="6"][B][COLOR="Blue"]..او وانت في الجنة وامامك [COLOR="Red"]70[/COLOR] مزة صاروخ [/COLOR][/B][/SIZE][/QUOTE]

[FONT="Arial Black"][SIZE="5"][COLOR="Magenta"]

ايه يا عم برعى (flowers)
انت هتحمرق على الغـــلام فى مزتين ولا ايه
متسمعش كلام الاستاذ برعى يا غـــلام
انت من حقك 72 مزه
و لو اللات ضحك عليك و اداك 70 مزه بس
ارفع عليه قضيه و متسكتش على حقك

(hhhhhhhh) (hhhhhhhh) (hhhhhhhh) (hhhhhhhh) (hhhhhhhh)
[/COLOR][/SIZE][/FONT]

elmafdy 23-03-2007 07:51 AM

[QUOTE=جون جرجس حنا;214304]انا اسلمت في هذا المنتدي لاني عرفت الحقيقه الغائبه كانت طويله الرب خلصني من نفاق كان بداخلي والحمد لله[/QUOTE]

[CENTER][SIZE="8"][B][COLOR="Sienna"]يختى كميـــــله [/COLOR][/B][/SIZE]

(OPN:} (OPN:} (OPN:}

[SIZE="4"][COLOR="Navy"]طب ما تقول لنا احنا كمان يا عم الكتكوت ايه الحقيقه الغائبه دى يمكن نسلم احنا كمان [/COLOR][/SIZE][/CENTER]

elmahalla 23-03-2007 08:50 AM

المسلمين دول عسل اوى

[B][CENTER][SIZE="5"][QUOTE=جون جرجس حنا;214304]انا اسلمت في هذا المنتدي لاني عرفت الحقيقه الغائبه كانت طويله الرب خلصني من نفاق كان بداخلي والحمد لله[/QUOTE]

الحمدلله ممممممممممممممم دا انت اسلمت بسرعة اوى)danc:{ )danc:{

واسلمت هنا فى المنتدى دا كمان ما شاء الله

انا اعرف واحد مسلم اسلم خمس مرات

المهم عنوانك ايه لازم نموتك ونشرب من دمك

لازم نطبق عليه حد الردة يا اخوة انشالله بالبريد الالكترونى

(kill: (kill: (kill: (kill: (kill: [/SIZE][/CENTER][/B]

john mark 23-03-2007 09:25 AM

كذاب ده مسلم من قبل ما يتولد
بدليل مشاركاته والي يدخل المنتدي هنا مياسلم لو علي رقبته لانه المكان الوحيد الي عرفنا فيه حجات كتير
اصل هما عندهم كدب في تلاته حالات منها الحرب وهنا حرب في تفكيره المريض

عمانؤيل 23-03-2007 09:45 AM

مساكين كذبه وصدقتوها أسلام أيه وزفت أيه خليكو واقعين وفسروا قرئانكم بصدق كله خرفات وجنس وهو السبب الحقيقى وراء تمسككم بالاسلام لانه بيدعو الى الجنس 0
زنبك على جنبك يا مسلم0

knowjesus_knowlove 23-03-2007 11:14 AM

[CENTER][SIZE="5"]

لعنة اللات عليك يامحمد وعلى أتباعك مشايخ الشيطان ...
أضاعوا حياة ومستقبل الشباب المسكين وجعلوه يكذب ولكنه كعادة كل غـــــــلمان محمد لايستطيع أن يتقن الكذب

[url]http://www.copts.net/forum/showpost.php?p=213839&postcount=13[/url]

.[/SIZE][/CENTER]

جون جرجس حنا 23-03-2007 11:38 AM

ايه ياجماعه يهديكم ربكم كل ده علشان اسلمت وعرفت الحقيقه انا كنت غلطان وفكرتي عن يسوع كانت غلط الله واحد مش ثلاثه كان لم يلد ولم يولد وسبب اسلامي سوال انطرح علي النتدي وفكرت فيه مين كان بيحكم العالم ويسوع في بطن امه ليه الرب مخلصشي يسوع من الصلب هو في اب يسيب ابنه يصلب وحجات كتير الله يخلصكم الي الحقيقه والله انا مسلم الان

جون جرجس حنا 23-03-2007 11:57 AM

يبني ربنا يهديك انت بتالف قران كلامك عبيط جدا وثير للضحك قل انه وحي يوحي كلام رب العالمين

elmafdy 23-03-2007 12:09 PM

[QUOTE=جون جرجس حنا;214412]ايه ياجماعه يهديكم ربكم كل ده علشان اسلمت وعرفت الحقيقه انا كنت غلطان وفكرتي عن يسوع كانت غلط الله واحد مش ثلاثه كان لم يلد ولم يولد وسبب اسلامي سوال انطرح علي النتدي وفكرت فيه مين كان بيحكم العالم ويسوع في بطن امه ليه الرب مخلصشي يسوع من الصلب هو في اب يسيب ابنه يصلب وحجات كتير الله يخلصكم الي الحقيقه والله انا مسلم الان[/QUOTE]

[COLOR="Navy"][SIZE="4"]يا حبيبى عيب , احنا هنا دكاتره و مهندسين و ناس ناجحين سواء جوه مصر او فى امريكا و اوروبا و كل بلاد العالم , يعنى ناس بنفهم , ما ينفعش فلاح ساذج زيك يعمل علينا ناصح و يدعى انه مسيحى و اسلم و احنا نصدقه , ما حدش يا حبيب ماما مصدق انك كنت مسيحى و اسلمت , اخونا K K كتب كده من قبل ما تكمل التمثيليه الخايبه بتاعتك دى , و كلنا كنا بنقرأ الهطل اللى انت كاتبه من أول يوم و نضحك على سذاجتك و خيبتك .

بس على فكره , أنا عن نفسى سعيد جدا بوجودك , لأنى ها اجمع كل مداخلاتك اللى باين منها بوضوح كدبك من أول سطر كتبته لغاية النهارده , و ها نخليها هنا فى المنتديات تبقى دليل مادى على ان المسلمين ناس كدابين , حتى لما بيدعوا لدينهم بيدعوا بالكذب , احنا ياما اتكلمنا عن مبدأ التقيه اللى رسولك حطه علشان يحلل الكذب , لكن اخواتك المسلمين كانوا بينكروا و بيقولوا اننا بنتبلى و بنفترى عليهم , لكن دلوقتى بقى عندنا دليل عملى من واحد مسلم اهطل فاكرنا برياله زيه .

الله يحظك يا أخى , ده أنت ضحكتنا عليك ضحك .(hrt: (hrt: (hrt:

المفدى [/SIZE][/COLOR]

جون جرجس حنا 23-03-2007 12:42 PM

انا كنت مسيحي واسلمت مش مصدقين ليه يسوع ليس اله انه بشر كيف تحكم في الكون وهو في بطن امه كيف نركه الب يصلب وهو ابنه

makakola 23-03-2007 12:48 PM

[b][size="4"][quote=جون جرجس حنا;214435]انا كنت مسيحي واسلمت مش مصدقين ليه يسوع ليس اله انه بشر كيف تحكم في الكون وهو في بطن امه كيف نركه الب يصلب وهو ابنه[/quote]

عندما تكذب علينا وتقول أنك كنت مسيحى، يجب عليك أن تقول لنا لمذا تعتنق الإسلام وليس أنك تركت المسيحية

ترك المسيحية لا شئ به، لكن إعتناق الإسلام هو الضلال بعينه

لماذا لم تعتنق اليهودية أو البوذية أو اللادينية؟[/size][/b]

موسي الأسود 23-03-2007 03:52 PM

[B][SIZE="4"][COLOR="DarkRed"][QUOTE=جون جرجس حنا;214435]انا كنت مسيحي واسلمت مش مصدقين ليه يسوع ليس اله انه بشر كيف تحكم في الكون وهو في بطن امه كيف نركه الب يصلب وهو ابنه[/QUOTE]

يا حاج ابو جون العب غيرها )noP) عيب يا غــــلام تبيع الميه في حارة السقايين .
يا ابني احنا متربيين في حواري مصر و شفنا الكفت (sml22) .

انت اسلمت خلاص ... ماشي يا حبيب عيشة هات شهادة اسلامك من الازهر .
هو مش الازهر بيعطيك شهادة بانك اسلمت و اشهرت اسلامك )Aa:) و بتغير البطاقة الشخصية )Aa:)
وكل دا تم في يومين تلاتة . )Aa:) .

طيب ايه رايك ترجع المسيحية تاني و اكلم لك البابا يعينك في جمعية خلاص النفوس )Aa:) .

تجنن و انت بتمارس الكذب اقتداءا بابيك الكذاب و ابو الكذاب ( الشيطان )
وكذبك امر طبيعي و حتمي فكثيرا ما صدافنا امثالك من اتباع التقية المصرح بجوازها قرانيا . [/COLOR][/SIZE][/B]

honeyweill 23-03-2007 04:13 PM

[B][COLOR="Blue"]مفيش مسيحي يدخل الاسلام الا علشان الجنس او مصلحه فما بالنا بواحد متخلف
بيقول انه كان مسيحي وال ايه مين الي كان بيتحكم في الدنيا والمسيح طفل شوفتو الهبل
كلام المسلمين الاهبل
ولكن انا هرد عليه
يابني الجسد المقدس وهو في بطن العذرا كان ناسوت ولاهوته يحرك العالم كله
مش ثلاثه الهه يا [COLOR="red"]### [/COLOR]يابني محدش مسيحي ميعرفش كده والي بيدخل الاسلام بيكون زي كقلتلك لان الاسلام مبقنعش عيل والانتشار بالسيف زمان خلاص
جار عليه فبدا خطف زارهاب وجنس تجاره نكاح اسلامي
[COLOR="Red"]###########################[/COLOR] [/COLOR][/B]

جميع الأوقات بتوقيت امريكا. الساعة الآن » 04:07 AM.