منتدي منظمة أقباط الولايات المتحدة

منتدي منظمة أقباط الولايات المتحدة (http://www.copts.net/forum/index.php)
-   المنتدى العام (http://www.copts.net/forum/forumdisplay.php?f=3)
-   -   مبارك ينسحب فى اللحظات الأخيرة وفوز ايمن نور برئاسة الجمهورية (http://www.copts.net/forum/showthread.php?t=8211)

yaweeka 05-09-2005 09:08 PM

مبارك ينسحب فى اللحظات الأخيرة وفوز ايمن نور برئاسة الجمهورية

[SIZE=4]ضحكت عليكو
[ro}

نتيجة الانتخابات من الكنترول (او حسب التوقعات المرئية)

نسبة التصويت 62 % من الناخبين المقيدين فى جداول الانتخاب
نتيجة التصويت : حسنى مبارك مرشح الحزب الوطنى: حصل على 82 % من اصوات الناخبين
د. أيمن نور مرشح حزب الغد : 9%
نعمان جمعة مرشح حزب الوفد: 2.7 %

و 1 % لكل مرشح من الباقيين
فيما عدا اتنين منهم ، واحد ها يحصل على صوته هو ومراته
والتانى ها ياخد صوته هو ومراته واللى شغالين فى المتاحف والعاملين فى صناعة الطرابيش المنقرضة

وبطلان حوالى 1 فى المية من الاصوات

الانتخابات القادمة بعد سنتين يكون مبارك توكل والفائز بها جمال بن حسنى آل مبارك[/SIZE]

sammy 05-09-2005 09:41 PM

[SIZE=4]مستحيل ياويكا أيمن نور يحصل على أصوات أكثر من نعمان جمعة الذى أدخل الإنتخابات من أجل أن لا يصير أيمن نور ثانى من بعد الرئيس[/SIZE]
أتوقع أن يحصل أيمن نور على الأثنين والنصف فى المائة ونعمان جمعة على خمسة فى المائة ومبارك على 82 دى معقولة جدا....

غلاباوي 05-09-2005 10:47 PM

[B]ان غدا لناظره قريب .............. ولا تعليق[/B]

الخواجه 06-09-2005 12:45 AM

يا خبر النهارده بفلوس بكره ببلاش -- و كالعاده الديمقراطيون شربوها ساده -- و العاقبه عندكم في المسرات-- مكتب تلغراف جليم

yaweeka 08-09-2005 02:09 PM

[QUOTE=sammy][SIZE=4]مستحيل ياويكا أيمن نور يحصل على أصوات أكثر من نعمان جمعة الذى أدخل الإنتخابات من أجل أن لا يصير أيمن نور ثانى من بعد الرئيس[/SIZE]
أتوقع أن يحصل أيمن نور على الأثنين والنصف فى المائة ونعمان جمعة على خمسة فى المائة ومبارك على 82 دى معقولة جدا....[/QUOTE]

[SIZE=4]
هارد لك يا عم سامى

got:)(

مش كنت تسمع الكلام أحسن؟ إنت كدة زعلتنى منك !
[url]http://www.elaph.com/ElaphWeb/AsdaElaph/2005/9/88987.htm[/url]

شلولح[/SIZE]

sammy 08-09-2005 06:09 PM

[QUOTE=yaweeka][SIZE=4]
هارد لك يا عم سامى

got:)(

مش كنت تسمع الكلام أحسن؟ إنت كدة زعلتنى منك !
[url]http://www.elaph.com/ElaphWeb/AsdaElaph/2005/9/88987.htm[/url]

شلولح[/SIZE][/QUOTE]

[SIZE=6]العبرة بالخواتيم...[/SIZE]

sammy 10-09-2005 09:58 AM

[SIZE=6]وأخيرا نكرر التحية لمبارك، وعلى من تضرر من خطأ توقعاتنا أن يراسلنا لنرد له ما دفعه لقاء قرائة الكف الفاشلة التى أتيناها...[/SIZE]

yaweeka 10-09-2005 11:01 AM

[QUOTE=sammy][SIZE=6]وأخيرا نكرر التحية لمبارك، وعلى من تضرر من خطأ توقعاتنا أن يراسلنا لنرد له ما دفعه لقاء قرائة الكف الفاشلة التى أتيناها...[/SIZE][/QUOTE]

(hrt: (hrt: (hrt:

[SIZE=4]عسل يا عم سامى[/SIZE]

غلاباوي 10-09-2005 07:52 PM

[B]مبروك يا شباب علينا وعليكم 6 سنين ..............ههههههههههههههههههههههههههههه

ما اسمعش صوت حد فيكم يقول اضطهاد ولا ظلم ولا كلام من دة ...........احنا كدة كلنا في الهوا سوا [/B]

sammy 10-09-2005 08:24 PM

[QUOTE]مبروك يا شباب علينا وعليكم 6 سنين ..............ههههههههههههههههههههههههههههه[/QUOTE]

[SIZE=5]مبروك على مصر كلها إنتخاب الرئيس مبارك... بصراحة ياجماعة أنا كنت غلطان فى كل تفكير يقلل من حكمة القائد مبارك وإنشاء الله تكون ست سنوات سعيدة علينا وتكون فترة حكم السيد جمال مبارك فترة أسعد وأسعد ... وبطلوا الحقد بقه ... صدقونى أنا باتكلم من قلبى وإياك حد من الحاقدين يأول كلامى تأويلا مخالفا لنيتى... ويظن أن قولى هذا من باب مخالفة غلباوى... كلا ثم كلا ثم الف كلا.... إن الحكمة هى ضالة المؤمن وأنا مؤمن بمبارك والحكمة هى ضالتى... ياحاقدين[/SIZE]

zaki 10-09-2005 08:28 PM

[QUOTE=yaweeka][SIZE=4]
[ro}

الانتخابات القادمة بعد سنتين يكون مبارك توكل والفائز بها جمال بن حسنى آل مبارك[/SIZE][/QUOTE]

[B][SIZE=6]انا حاسس يا ويكا ان المبارك هيتوكل قبل سنتين

وهتكون بأغرب طريقة فى العالم

يعنى ممكن تتوقع ظغطة تجيلة يروح فيها حاجة كدة (hrt:

لكن عن خلافة الباشا جمال صاحب السعادة بن معالية

فدا شيء اكيد

وكلة جاهز ومترتبلة كويس

حتى طقم القضاة المشرفين على الانتخابات مستعدين[/SIZE][/B]

غلاباوي 10-09-2005 09:02 PM

[B]كلامك حكم يا سمسم والله ... كلة حكم ومواعظ ..

دلوقت بقي مبارك زي العسل .................. واكشحاااااااااااااااااه وامرجاااااااااااااااه
وامنقطينااااااااااااااااااه[/B]

yaweeka 10-09-2005 09:21 PM

[QUOTE=غلاباوي][B]كلامك حكم يا سمسم والله ... كلة حكم ومواعظ ..

دلوقت بقي مبارك زي العسل .................. واكشحاااااااااااااااااه وامرجاااااااااااااااه
وامنقطينااااااااااااااااااه[/B][/QUOTE]

[SIZE=4]
بص يا غلباوى
من الآخر كدة يعنى ، الناس دلوقتى مش اغبياء ومش بيتضحك عليها بكلمتين
سواء مبارك اتكلم او شيخ الازهر اتكلم او البابا اتكلم فاللى عايز الحقيقة بينزل للشارع وبيعرفها ، وفيه منظمات مجتمع مدنى ، اى نعم بتحبو فى مصر بس مسيرها تكبر وتربى عضلات كمان.

ولو انا مثلا عايز اعرف مشاكل الفلاحين فى مصر مش ها اروح اسأل وزير الزراعة عنها بل سأذهب للفلاحين أنفسهم
لو عايز اعرف رأى الناس فى مبارك مش ها اسأل عنه شيخ الأزهر ولا البابا ولا احد الوزراء مثلا بل سأسأل الناس نفسها
عشان كدة اى حد عايز يعرف اللى بيحصل دلوقتى لا بيقابل شيخ الازهر ولا البابا ، لكنه بيروح لاصحاب الشأن مباشرة

وأخيرا : مبارك فاز لانه اخذ الضوء الأخضر من أمريكا اللى غمضت عينيها وقالت : اعقلها وتوكل
سيبك انت بس من مبارك
ايه رأيك فى توقعاتى المرئية؟
مش انفع استاذ ورئيس قسم

)dnc:(

الشئ اللى طلع فاشوش هو ال 62 % نسبة الذين ذهبوا للادلاء بأصواتهم
واعتقد انهم اضطروا لتغييرها لأن محطات التليفزيون كانت بتقول نسبة الاقبال حوالى 7 % فما قدروش ينطقوها والا منظرهم كان ها يبقى عرة أوى ويفضحونا قدام الاجانب

عقبالك لما يطيروك زى ما ها يطيروا الشاذلى وشرور ، قول آمين
[ro}

[/SIZE]

غلاباوي 10-09-2005 09:39 PM

[B]شوية نقول حسنى خد الضوء الاخضر من امريكا .. وشوية نقول مش مبارك دة ايمن نور ..
ما نرسي على بر بقي ........
هههههههههههههههههههههههههههههههههه[/B]

yaweeka 10-09-2005 09:57 PM

[QUOTE=غلاباوي][B]شوية نقول حسنى خد الضوء الاخضر من امريكا .. وشوية نقول مش مبارك دة ايمن نور ..
ما نرسي على بر بقي ........
هههههههههههههههههههههههههههههههههه[/B][/QUOTE]

[SIZE=4]مين اللى قال ان امريكا دعمت ايمن نور؟
صباح الخير بالليل
ده الحزب الوطنى هو اللى روج للموضوع ده اساسا وبلعته وسائل الاعلام[/SIZE]

جميع الأوقات بتوقيت امريكا. الساعة الآن » 07:24 PM.