منتدي منظمة أقباط الولايات المتحدة

منتدي منظمة أقباط الولايات المتحدة (http://www.copts.net/forum/index.php)
-   المنتدى العام (http://www.copts.net/forum/forumdisplay.php?f=3)
-   -   نحن مسلمين كذاااااااااااااااابين......(مدموج) (http://www.copts.net/forum/showthread.php?t=24774)

موسي الأسود 30-03-2007 05:41 PM

[QUOTE=knowjesus_knowlove;216038][CENTER][SIZE="5"]
جون ليس هو الكذاب الأول ولن يكون الأخير

فهناك العديد منهم وقد سبق لى أن وضعت أسمائهم فى موضوع سابق لا أجده الآن
وهذا واحد منهم

جورج أبادير

[url]http://www.copts.net/forum/member.php?u=22033[/url]

[/SIZE][/CENTER][/QUOTE]

[B][SIZE="4"][COLOR="DarkRed"]الشيء الجميل فيك يا KK انك قاموس بشري لموضوعات المنتدي و أعضائه (flowers) . انت لسه فاكر العضو دا حينما صرح انه لن يعتب المنتدي ثانيا و بعد اقل من اربع وعشرين ساعة قفشناه في موضوع . (sml11) [/COLOR][/SIZE][/B]

جون جرجس حنا 30-03-2007 06:46 PM

ربنا يهديك للاسلام ياموسي ياسود مثلي لقد هداني ربي للاسلام قريبا المسيحيه دين غير منطقي ولا واقعي التثليث حاجه تبرجل

هل سمعتم علي الصهيونمسيحيه حد يجيب ده الكلام ده لو طلع صح تبقي فضيحه

والله انتم اللي تفكيركم ملوخيه وخبيزة انتم مش لاقيين حاجه وعجبي

والله انتتستاهل العلقه ده وانشاء الله دائما مصراسلاميه الحمد لله اني اسلمت

لااله الا الله محمد رسول الله حقا وصدقا الله اكبر سحقا لكل حاقد ومشرك

hgfngggfgfdfddsdsddghnnmmk,k,,,.,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

والله انكم تهرولون لشطب ماكتب ده انتصار للاسلام والمسلمين الله واكبر الحمد لله اني اسلمت

ايه يعني مش اول ولا اخر قمص يسلم ده كتير اوي وانا واحد منهم الحمد لله علي نعمه الاسلام

ايه اليوم بسم الله الحمن الرحيم قل هو الله احد الله صمد لم يلد ولم يولد ولم يكن له كفوا احد

besoo 30-03-2007 07:18 PM

[QUOTE=جون جرجس حنا;216059]ربنا يهديك للاسلام ياموسي ياسود مثلي لقد هداني ربي للاسلام قريبا المسيحيه دين غير منطقي ولا واقعي التثليث حاجه تبرجل[/QUOTE]

[FONT="Arial Black"][SIZE="5"][COLOR="Magenta"]

سيبك من الاستاذ موسى

كلمنى عن الاسلام يمكن ربنا يهدينى على ايديك
[/COLOR][/SIZE][/FONT]

[QUOTE=جون جرجس حنا;216067]والله انتتستاهل العلقه ده وانشاء الله دائما مصراسلاميه الحمد لله اني اسلمت[/QUOTE]

شوف يا يعفور
انا استحملت كدبك كتير
و غبائك اكتر
لكن انك تشمت فى ازيه عضو
فده مش ممكن نقبله ابدا

و استنى رد الاداره قريبا
[/COLOR][/SIZE][/FONT]

[QUOTE=جون جرجس حنا;216070]والله انكم تهرولون لشطب ماكتب ده انتصار للاسلام والمسلمين الله واكبر الحمد لله اني اسلمت[/QUOTE]

مبروك عليك نعمه الاسلام يا غـــــــــــلام

و لو سمحت كلمنى شويه عن الاسلام
يمكن اقتنع و اقول الشهادتين انا كمان زيك
[/COLOR][/SIZE][/FONT]

[QUOTE=جون جرجس حنا;216073]ايه يعني مش اول ولا اخر [COLOR="Blue"] قمص يسلم [/COLOR] ده كتير اوي [COLOR="Magenta"]وانا واحد [/COLOR] منهم الحمد لله علي نعمه الاسلام[/QUOTE]

[FONT="Arial Black"][SIZE="5"]

انت كمان كنت قمص
دى العمليه احلوت قوى قوى قوى
و ايه كمان يا ابو لمعه
[/SIZE][/FONT]

[QUOTE=جون جرجس حنا;216065]والله انتم اللي تفكيركم ملوخيه وخبيزة انتم مش لاقيين حاجه وعجبي[/QUOTE]

هو يعفور كان جعان ولا ايه
تحب اجبلك عودين برسيم ولا شويه تبن
[/COLOR][/SIZE][/FONT]

jaki man 30-03-2007 07:52 PM

[QUOTE=جون جرجس حنا;216073]ايه يعني مش اول ولا اخر قمص يسلم ده كتير اوي وانا واحد منهم الحمد لله علي نعمه الاسلام[/QUOTE]

[CENTER][SIZE="4"]كداب يا خيشة كداب قوى
)noP) )noP) )noP) )noP) )noP) [/SIZE][/CENTER]

rafatramzy 30-03-2007 08:18 PM

معلهش ياجماعة عيل وغلط ماهو الاسلام علمة الكذب فالصدق عملة نادرة عندهم

Johnny_FOX 30-03-2007 08:50 PM

هو ***** اللى مسمى نفسه جون جرجس ده لسه بيكدب و يدعى انه مسيحى؟؟؟
ممكن لو تسمحوا يا مشرفين تلغوا العضويه بالاسم دة و ترجعوه للاسم الاصلى..... محمد او عبد الصمد او خلافه؟؟؟

Safnat_Fa3nash007 31-03-2007 12:17 AM

+++

[SIZE="5"][QUOTE=جون جرجس حنا;216059]ربنا يهديك للاسلام ياموسي ياسود مثلي لقد هداني ربي للاسلام قريبا المسيحيه دين غير منطقي ولا واقعي التثليث حاجه تبرجل

والله انكم تهرولون لشطب ماكتب ده انتصار للاسلام والمسلمين الله واكبر الحمد لله اني اسلمت

ايه يعني مش اول ولا اخر قمص يسلم ده كتير اوي وانا واحد منهم الحمد لله علي نعمه الاسلام

ايه اليوم بسم الله الحمن الرحيم قل هو الله احد الله صمد لم يلد ولم يولد ولم يكن له كفوا احد[/QUOTE]

هههههههههههههههههههههههه
واضح انك بعدك طفل

واعني طفل بالعقل ومستوى التفكير

[/SIZE]

موسي الأسود 31-03-2007 05:45 AM

[QUOTE=جون جرجس حنا;216059]ربنا يهديك للاسلام ياموسي ياسود مثلي لقد هداني ربي للاسلام قريبا المسيحيه دين غير منطقي ولا واقعي التثليث حاجه تبرجل

ايه اليوم بسم الله الحمن الرحيم قل هو الله احد الله صمد لم يلد ولم يولد ولم يكن له كفوا احد[/QUOTE]

[B][SIZE="4"][COLOR="DarkRed"])noP) ربنا يهديك انت و تبطل كذب يا كذاب .
ولماذا تبطل الكذب و قد كان نبيك الاسوة الحسنة كذاب كبير فقد عاهد اليهود ونقض العهد و قتلهم (sml11) [/COLOR][/SIZE][/B]

net_man 31-03-2007 11:02 AM

[SIZE="4"]

يا عم المسيحى رد على المداخلة دى :
[URL="http://www.copts.net/forum/showpost.php?p=214534&postcount=43"]http://www.copts.net/forum/showpost.php?p=214534&postcount=43[/URL]

[QUOTE]قديمة يا حاج احمد ... اوعى يا عم تفتكر انك ممكن تقنع حد يا استاذ انك كنت مسيحى فى يوم من الايام ..
طيب اسمع ... خذ دى .. :
- كم عدد خروم القربانه ؟ ولماذا تخرم ؟ وهل تخرم من اليسار ام من اليمين ؟

- فى ممارسات سر الاعتراف ... كم مرة فى الشهر يجب ان يمارس فيها المسيحى هذا السر ؟ وكم تطول الجلسه ؟ وماذا يقال فى اولها ؟ وماذا يقال فى نهايتها ؟

- فى صلاة ابو تربو اين يقف الشماس .. هل امام الكاهن ام خلفه ام على يساره ام على يمينه ام حسب ما يقال فى الصلاة ... ولمن تصلى هذه الصلاة ؟ وما هو موعدها السنوى ؟

هاه ... احب اسمع اجابات ... يا استاذ جون سابقا ..

اما اذا لم ترد على هذه الاسئلة التى يعرفها كل مسيحى ... فانت انسان كاذب مثل من ارسلك ... ومثل من تمثله .. واعرف جيدا ان هذه المداخلة ستكون الاخيرة لك فى هذا المنتدى ... بالسلامة يا باشا [/QUOTE]

واعتبر ان ده اخر كلام فى الموضوع ده لو كنت فعلا مسيحى ستعرف الرد بسهوله غير كده تبقى [SIZE="7"]كذاب كبير قوى [/SIZE]

[/SIZE]

جون جرجس حنا 31-03-2007 05:56 PM

هو ده اسلوب حضاري للمناقشه انا اترك الراي للمشرفين ده مش اسلوب

موسي الأسود 31-03-2007 06:21 PM

[QUOTE=جون جرجس حنا;216322]هو ده اسلوب حضاري للمناقشه انا اترك الراي للمشرفين ده مش اسلوب[/QUOTE]

[CENTER][B][SIZE="4"][COLOR="DarkRed"]يا حاج جون اترك الاسلوب الحضاري لاصحاب الحضارة ...
مش تبطل كذب الأول و تعترف بكذبك يا بتاع الاسلوب الحضاري .

(dig:{ [/COLOR][/SIZE][/B][/CENTER]

جون جرجس حنا 31-03-2007 07:11 PM

ياحبائي انا عندما كنت قمص في كنيسه باحدي صعيد مصر كنت اعرف علاقات محرمه كثيره بين القساوسه وارهبان وغيرهم من كهنه وشماسين وللاسف النحلال يبداء من داخل الكنيسه للاسف لايحيق المكر السيء الا باهله

besoo 01-04-2007 02:01 AM

[QUOTE=جون جرجس حنا;216345]ياحبائي انا عندما كنت قمص في كنيسه باحدي صعيد مصر كنت اعرف علاقات محرمه كثيره بين القساوسه وارهبان وغيرهم من كهنه وشماسين وللاسف النحلال يبداء من داخل الكنيسه للاسف لايحيق المكر السيء الا باهله[/QUOTE]

[FONT="Arial Black"][SIZE="7"][COLOR="Red"]
[CENTER]حمرا [/CENTER]
[/COLOR][/SIZE][/FONT]
)noP) )noP) )noP) )noP) )noP) )noP)
..........................................................

jaki man 01-04-2007 06:36 AM

[QUOTE=جون جرجس حنا;216345]ياحبائي انا عندما كنت قمص في كنيسه باحدي صعيد مصر كنت اعرف علاقات محرمه كثيره بين القساوسه وارهبان وغيرهم من كهنه وشماسين وللاسف النحلال يبداء من داخل الكنيسه للاسف لايحيق المكر السيء الا باهله[/QUOTE]

[SIZE="4"][CENTER]احلى حاجة قمص دى )noP) بعنتينك الجوز
صدق تلاقيك ما تعرف الفرق ما بين القس والقمص والراهب اساسا
مثلما لا تعرف الفرق بين الآلف من كوز الذرة [COLOR="Red"]وحمرا يا قوطة[/COLOR]
قمص حتة واحدة داأنت فاجر عامة قول كمان دى من ضمن حكايات قبل النوم
)noP) )noP) )noP) )noP) )noP)[/CENTER][/SIZE]

genoo2003 01-04-2007 12:25 PM

[SIZE="5"][/SIZE]جون جرجس حنا;215098]انا اسلمت في هذا المنتدي لاني عرفت الحقيقه الغائبه كانت طويله الرب خلصني من نفاق كان بداخلي والحمد لله

(sml22) (sml22) (sml22) (sml22) (sml22) (sml22) (hhhhhhhh) (hhhhhhhh) (hhhhhh
hh) (hhhhhhhh)[SIZE="7"][/SIZE]
اللف مبرووووووووووك

genoo2003 01-04-2007 12:33 PM

[COLOR="Yellow"][SIZE="7"][/SIZE][/COLOR][QUOTE=جون جرجس حنا;216345]ياحبائي انا عندما كنت قمص في كنيسه باحدي صعيد مصر كنت اعرف علاقات محرمه كثيره بين القساوسه وارهبان وغيرهم من كهنه وشماسين وللاسف النحلال يبداء من داخل الكنيسه للاسف لايحيق المكر السيء الا باهله[/QUOTE]
{{yawka]] لو انت كنت قمص صحيح كنت تعرف تكتب صح
اسمهم شمامسه ورهبان وبعدين الرهبان مش عايشين فى الكنائس بيعيشو فى الدير او فى القلالى واضح جدا انك كداب واهبل
متحولش محدش هيصدقك مش كل الناس زيك )noP) )noP) )noP) )noP) )noP) )noP) )noP) )noP) )noP) )noP) )noP) )noP)

elmahalla 01-04-2007 06:15 PM

المسلمين دول عسل اوى

[center][b][size="5"][quote=جون جرجس حنا;216345]ياحبائي انا عندما كنت قمص في كنيسه باحدي صعيد مصر كنت اعرف علاقات محرمه كثيره بين القساوسه وارهبان وغيرهم من كهنه وشماسين وللاسف النحلال يبداء من داخل الكنيسه للاسف لايحيق المكر السيء الا باهله[/quote]

مادمت كنت قسيس احب اعرف من حضرتك لما بنعترف فى الغرفة الزجاجية لحضرتك

ماكنتش بتغفر للناس ليه وتسيبهم معذبين ويغلطوا باخطاء شريرة

ربنا ينتقم منك يا ابونا[/size][/b][/center]

genoo2003 02-04-2007 05:13 PM

[QUOTE=elmahalla;216528][center][b][size="5"]

مادمت كنت قسيس احب اعرف من حضرتك لما بنعترف فى الغرفة الزجاجية لحضرتك

ماكنتش بتغفر للناس ليه وتسيبهم معذبين ويغلطوا باخطاء شريرة

ربنا ينتقم منك يا ابونا
الاخ كان قمص{{yawka]]

kotomoto 02-04-2007 06:47 PM

[quote=جون جرجس حنا;216345]ياحبائي انا عندما كنت قمص في كنيسه باحدي صعيد مصر كنت اعرف علاقات محرمه كثيره بين القساوسه وارهبان وغيرهم من كهنه وشماسين وللاسف النحلال يبداء من داخل الكنيسه للاسف لايحيق المكر السيء الا باهله[/quote]
أسلمت على ايدك يا شيخ جون,

جوه الجووووووووون

لا اله الا الله , ابونا جون حبيب الله

ربنا يصلح حالنا و حالك

shosho_angl 02-04-2007 09:57 PM

[quote=جون جرجس حنا;216345]ياحبائي انا عندما كنت قمص في كنيسه باحدي صعيد مصر كنت اعرف علاقات محرمه كثيره بين القساوسه وارهبان وغيرهم من كهنه وشماسين وللاسف النحلال يبداء من داخل الكنيسه للاسف لايحيق المكر السيء الا باهله[/quote]

انا هاكلمك باحترام اهو بس ممكن تقول اسمك كان القمص ايه وفى اى بلد بالتحديد فى الصعيد اكيد لو بجد هاعرفك

ولو حقيقى ممكن ابقى معاك بس رد بصراحة مش كدب ولا لوع

remo1971 15-04-2007 05:48 AM

سرقة عيني عينك

[B]ليكن في علم الجميع أنه منذ 4 أيام قام أحد الهاكرز بإستخدام إسمي وقد دخل إلي الموقع وصال وجال بالمنتديات وعلي حد علمي أنه قد قام بسب الأعضاء والتلفظ بألفاظ نابيه لا تليق بإنسان ويبدو أنه من المحمديين وقد علمت ذلك من أحد الأعضاء عندما أرسل لي رسالة علي الهوتميل ولحسن الحظ لم يقم ذلك الشخص بتغيير كلمة السر وقد قمت بتغيرها وعليه أقدم إعتذاري لأي عضو قد فرض نفسة عليه وأرجو من الجميع المعذرة إن كان قد خدش حياء أي عضو )noP)[/B]

موسي الأسود 15-04-2007 07:46 AM

[B][SIZE="4"][COLOR="Red"][QUOTE=remo1971;219141]ليكن في علم الجميع أنه منذ 4 أيام قام أحد الهاكرز بإستخدام إسمي وقد دخل إلي الموقع وصال وجال بالمنتديات وعلي حد علمي أنه قد قام بسب الأعضاء والتلفظ بألفاظ نابيه لا تليق بإنسان ويبدو أنه من المحمديين وقد علمت ذلك من أحد الأعضاء عندما أرسل لي رسالة علي الهوتميل ولحسن الحظ لم يقم ذلك الشخص بتغيير كلمة السر وقد قمت بتغيرها وعليه أقدم إعتذاري لأي عضو قد فرض نفسة عليه وأرجو من الجميع المعذرة إن كان قد خدش حياء أي عضو )noP)[/QUOTE]

العب غيرها يا حبيب عيشة
مش عيب عليك تبقي حرامي وكذاب ...
ياواد بطل تقية كشفيعك محمد
طبعا قصتك واهية لأن اي هاكر بيهيك علي اسم اول شيء سيفعله يغير الباسورد كي لا يستعمله صاحب النيك مرة أخري .
ثاني شيء اين ظهر اي ميلك للعضو الذي ارسل له الرسالة علي الهوت ميل .
ثالث شيء وانك نسيته تماماوكشف كذبك و حقارتك
هو الاي بي الخاص بك في كل مشاركاتك واحد (sml22)
(hhhhhhhh) واستغطي كويس لأن العـــــــو بيطلع للعيال بالليل بيخوفهم . [/COLOR][/SIZE][/B]

shosho_angl 15-04-2007 08:30 AM

هو عاوز يبين نفسه ان حلو غير المسلمين الاخرين

يا عم ارحمونا بقى من الكدب والخداااااااااااااااااع وارحمو نفسكم اولا

honeyweill 15-04-2007 08:42 AM

[B][COLOR="Blue"]ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
والله واد لذيذ ههههههههههههههههههههههه
احب انا المجانين دي [/COLOR][/B]

remo1971 15-04-2007 09:34 AM

يعني بلاش نفرفش شوية يا ولاد هو حصل أيه بلاش الواحد يهزررررررررر شوية كنت مفكركم لارج ن كدة لكن طلعتوا صمول

طيب إنتبهوا بجد انا هشترك بعد كدة بأسماء تانية ونلعب إستغماية وبلاش يعني الحساسية الدينية دي كلنا أخوة في الوطن وحبايب وتحي وحدة الهلال مع الصليب ويحيا علي هما والسيد ماسكها وباقي الشلة الكرام

besoo 15-04-2007 09:47 AM

[QUOTE=remo1971;219174]يعني بلاش نفرفش شوية يا ولاد هو حصل أيه بلاش الواحد يهزررررررررر شوية كنت مفكركم لارج ن كدة لكن طلعتوا صمول

طيب إنتبهوا بجد انا هشترك بعد كدة بأسماء تانية ونلعب إستغماية وبلاش يعني الحساسية الدينية دي كلنا أخوة في الوطن وحبايب وتحي وحدة الهلال مع الصليب ويحيا علي هما والسيد ماسكها وباقي الشلة الكرام[/QUOTE]

يا سلام على البجــــــــــــــاحه بتاعتك
يعنى كداب و قلنا ماشى
لكن كمان اهبل و عبيط
لا ده كتير
اوعى تفكر يا غـــلام ان حكايه الهزار هتليق علينا
الكلام ده تروح تقوله للمهابيل اخواتك
اما احنا هنا صاحيين قوى لأمثالك

روح يا حبيبى اشرب كوبايتين بول بعير و [COLOR="Blue"]غطيها[/COLOR] كويس لتاخد برد

[/COLOR][/SIZE][/FONT]

kotomoto 15-04-2007 09:52 AM

[QUOTE=remo1971;219174]يعني بلاش نفرفش شوية يا ولاد هو حصل أيه بلاش الواحد يهزررررررررر شوية كنت مفكركم لارج ن كدة لكن طلعتوا صمول

طيب إنتبهوا بجد انا هشترك بعد كدة بأسماء تانية ونلعب إستغماية وبلاش يعني الحساسية الدينية دي كلنا أخوة في الوطن وحبايب وتحي وحدة الهلال مع الصليب ويحيا علي هما والسيد ماسكها وباقي الشلة الكرام[/QUOTE]

ايه ياد الطعامه و النغاشه و اللى انت فيها ديه؟؟؟؟؟

بالراحه علينا شويه , مش عارفين نتلم على روحنا من الضحك

صحيح, غسلت ذقنك بالفنيك انهارده؟؟؟

عشان لو و انت بتصلى و دابب نافوخك على الارض تلقط شوية صراصير ولا قمل من ارض الجامع, و تقعد تقرص فيك, و ما يرضيناش كده طبعا انك تبقى وانت بتهزر معانا دقنك مقمله

honeyweill 15-04-2007 09:55 AM

خليك جد يا ريموا عايز تهزر اذهب لمنتدي الفنون وهزر عادي او في موضوع يحتمل الهزار انما تعمل كده غلط

وياريت الاشراف يلغي الموضوع علشان ميبقاش فيه هجوم شخصي علي ريموا من اي عضو منعا للحساسيات

kotomoto 15-04-2007 10:06 AM

[QUOTE=honey;219179]خليك جد يا ريموا عايز تهزر اذهب لمنتدي الفنون وهزر عادي او في موضوع يحتمل الهزار انما تعمل كده غلط

وياريت الاشراف يلغي الموضوع علشان ميبقاش فيه هجوم شخصي علي ريموا من اي عضو منعا للحساسيات[/QUOTE]

الناس اللى تجيلها حساسيه تاخد كوبرون او زرتك , و تمنياتى بالشفاء العاجل

besoo 15-04-2007 10:08 AM

[QUOTE=honey;219179]خليك جد يا ريموا عايز تهزر اذهب لمنتدي الفنون وهزر عادي او في موضوع يحتمل الهزار انما تعمل كده غلط
[/QUOTE]

فنون ايه يا راجل يا طيب

اليعفور ده مسلم ابا عن جد

حتى شوف كاتب ايه

[QUOTE=remo1971;218902][b]طيب يا مس جاكي بدل ما تلقي بالتهم بالباطل حاولي الإطلاع علي الجريدة المذكورة وتأكدي بنفسك وبعدين إنتي زعلان ليه يا ستي ... لكم دينكم ولي دين ..... [/b][/QUOTE]

يعنى مسلم ابن ... مسلم

[QUOTE=honey;219179]
وياريت الاشراف يلغي الموضوع علشان ميبقاش فيه هجوم شخصي علي ريموا من اي عضو منعا للحساسيات[/QUOTE]
سورى يا هنى
الموضوع مش لازم يتلغى بالعكس
ده لازم يتثبت
علشان الاعضاء يعرفوا كدبهم و اسلوبهم فى الهروب من افعالهم

[/COLOR][/SIZE][/FONT]

BIANCO 15-04-2007 10:41 AM

[QUOTE=موسي الأسود;219149][B][SIZE="4"][COLOR="Red"]

العب غيرها يا حبيب عيشة
مش عيب عليك تبقي حرامي وكذاب ...
ياواد بطل تقية كشفيعك محمد
(sml22) (sml22) (sml22) (sml22)
صقفة كبيرة للاستاذ موسى اللى صاحى لاى يعفور يفكر انه ييجى يرفس فى منتدانا .

honeyweill 15-04-2007 10:43 AM

[B][COLOR="Sienna"] اوك موافق علي رايكم الي انتوا شايفينوه اعملوه انا رايح ادبح في منتدي الحوار الديني
سوري يابيسو او عي تفهني غلط انت عارف انت حبيبي من ايام الجيزه
ههههههههههههههههههههه
شفت الفيلم ده

وانت ياعم كوتو موتو ايه جو الصيلدله الي معيشنا فيه ده واحد وكدب كدبايه بيضه عادي تزنقوه ليه وتكسفوه انت متعرفش ان الي ميتسماش اسم النبي حرصه وصاينه ابن امنه هو الي مديهم التصريح بكده
يسمح للغــــــــلام ان يكذب في ثلاثه حالات
الاصلاح بين زوجين ليتمم عليهم نعمه النكاح المحمديه
الكذب في المعركه من اجل الحروب وانتصار الكلمه المحمديه
الحاله التالته بقي لنصره اخوك في الاسلام
لو في حالات تانيه ابقوا قولولي لحسن نسيتهم
[QUOTE]الناس اللى تجيلها حساسيه تاخد كوبرون او زرتك , و تمنياتى بالشفاء العاجل[/QUOTE]
شكلك صيدلي يا كوتو موتو - شكلك فاهم ينصه هههههههههههههههههه[/COLOR][/B]
الا نفسي اسئلك من زمان مين الي في الصوره ده اصله شكله كوتو موتو خالص بس اوعي يطلع جدك ولا حاجه سوري يعني انا بسأل

shosho_angl 15-04-2007 08:23 PM

[COLOR="Red"]المشاركة الأصلية بواسطة remo1971
طيب يا مس جاكي بدل ما تلقي بالتهم بالباطل حاولي الإطلاع علي الجريدة المذكورة وتأكدي بنفسك وبعدين إنتي زعلان ليه يا ستي ... لكم دينكم ولي دين ..... [/COLOR]

دى كانت ليا يا عم مالك مس جاكى مين وانا عارفة انه مسلم ابن مسلم (sml12) ده عالم تعبان وكداب ربنا يشفى (do:)

عمانؤيل 21-04-2007 12:57 PM

[QUOTE=boraee;214332][SIZE="6"][B][COLOR="Blue"]كتب الاخ جون جرجس حنا

واسمح لي اقول لك الف مليون مبروك يا راجل على نعمة الاسلام وارجو وانت تتوضئ او تتيمم او تمسحها بثلاث ظلاطات او تنكح ما طاب لك من النساء او تقاتل اللذين لايئمنون بالله ولا اليوم الآخر ولا يدينون دين الحق ..او وانت في الجنة وامامك 70 مزة صاروخ ان تدعو لاخوتك الصابقين والكفرة الحالين ..اخوتك المسيحيين ..وان تكتب لنا الاسباب القاطعة التي ادت بك الي اختيار الاسلام والف شكر [/COLOR][/B][/SIZE][/QUOTE] بص يا جون اذا كنت اسلمت زى ما تقول فمبروك عليك طريق الزنا cr:: ولو عندك دم ما تدخلش هنا تانى لان هذا المنتدى به ناس محترمين 0 روح انضم على امثالك تعظموا فى النكاح وقلة الادب 0 طبعا انت تعرف المثل بيقول
ك ل ب وغار على ال ك لا ب مثله 0
وبعدين كاتب اسمك جون جرجس حنا مهما كتبت من اسماء انت مكشوف من رائحتك النتنه والكريهه أف منك ريحة نجاسه

3nter 21-04-2007 01:08 PM

[QUOTE=remo1971;219141][B]ليكن في علم الجميع أنه منذ 4 أيام قام أحد الهاكرز بإستخدام إسمي وقد دخل إلي الموقع وصال وجال بالمنتديات وعلي حد علمي أنه قد قام بسب الأعضاء والتلفظ بألفاظ نابيه لا تليق بإنسان ويبدو أنه من المحمديين وقد علمت ذلك من أحد الأعضاء عندما أرسل لي رسالة علي الهوتميل ولحسن الحظ لم يقم ذلك الشخص بتغيير كلمة السر وقد قمت بتغيرها وعليه أقدم إعتذاري لأي عضو قد فرض نفسة عليه وأرجو من الجميع المعذرة إن كان قد خدش حياء أي عضو )noP)[/B][/QUOTE]

[B][SIZE="5"][COLOR="DarkRed"]معلش يا ريمو
برضه واحد(فى منتهى الاخلاص(sml8) )حاول يعملها معايا وهو جولد يوزر كمان
واتكلمت مع سامى او سمايل و ك ك عليه وارسلت ليهم الدليل واتكشفت لعبته وعرفوه وبعد كده اترقى وببقى جولد يوزرcr::
وهو عارف نفسه كويس[/COLOR][/SIZE][/B]

موسي الأسود 21-04-2007 01:49 PM

[B][SIZE="4"][COLOR="DarkRed"][QUOTE=3nter;220519][B][SIZE="5"][COLOR="DarkRed"]معلش يا ريمو
برضه واحد(فى منتهى الاخلاص(sml8) )حاول يعملها معايا وهو جولد يوزر كمان
واتكلمت مع سامى او سمايل و ك ك عليه وارسلت ليهم الدليل واتكشفت لعبته وعرفوه وبعد كده اترقى وببقى جولد يوزرcr::
وهو عارف نفسه كويس[/COLOR][/SIZE][/B][/QUOTE]

يا عنتر عن ماذا تتكلم !!
الاستاذ ريمو بيحاول يضحك علي نفسه و ليس علينا .
فتصور ان بلعبته الساذجة ستخال علينا و سنصدقه !!
ولم يلاحظ انه عضو ما زالي جديدا . يعني لك يسرق منه أحد شيئا .
كما انه نسي أيضا اننا نربي كلــــبا ألكترونيا في المنتدي لتشمم الغرباء و الضيوف و الاعضاء فاذا ما استعبط عضو مثل هذا فان حاسة الشم القوية لدي هذا الالكتروني كافية بكشف خداعه .

وهذا ان كان يدل فيدل علي مدي سذاجة فكر اخوانك المسلمين اللذين ما زالوا يعيشون اوهام دخول الحمام يمينا ام يسارا و ايهما حلال و ايهما حرام . [/COLOR][/SIZE][/B]

knowjesus_knowlove 21-04-2007 02:17 PM

[center][size="5"]يامعلم عنتر ...
أنا لا أفهم إلى متى ستظل على هذه الحال فى الغلوشة والفهم المعكوس لكل مايكتب هنا ...
هذا الغـــــلام المدعو ريمو هو مسلم أبا عن جد وقد دخل المنتدى للدفاع عن إسلامه ومحمده بالشتائم والسفالة المحمدية المعهودة....
وعندما إكتشف أنه عجز عن الدفاع بسبب الأدلة والبراهين التى نقدمها....
لذلك إتبع سنة شيطانه وإتخذ التقية مرجعا له...
فعاد ليقول أنه مسيحى وأن إسمه قد سرق منه ولما كشفناه حاول التملص مماقال .....

والآن هل لك أن تشرح لنا ماهى العلاقة بين قصتك وبين قصة هذا الكذاب ؟؟؟؟؟

مجرد غلوشة ..أليس كذلك ؟؟؟؟

إففففف...
دى حاجة بقت تفقع الطز يامعلم طزاوى

[/size][/center]

3nter 21-04-2007 02:23 PM

[QUOTE=موسي الأسود;220523][B][SIZE="4"][COLOR="DarkRed"]

يا عنتر عن ماذا تتكلم !!
الاستاذ ريمو بيحاول يضحك علي نفسه و ليس علينا .
فتصور ان بلعبته الساذجة ستخال علينا و سنصدقه !!
ولم يلاحظ انه عضو ما زالي جديدا . يعني لك يسرق منه أحد شيئا .
كما انه نسي أيضا اننا نربي كلــــبا ألكترونيا في المنتدي لتشمم الغرباء و الضيوف و الاعضاء فاذا ما استعبط عضو مثل هذا فان حاسة الشم القوية لدي هذا الالكتروني كافية بكشف خداعه .

وهذا ان كان يدل فيدل علي مدي سذاجة فكر اخوانك المسلمين اللذين ما زالوا يعيشون اوهام دخول الحمام يمينا ام يسارا و ايهما حلال و ايهما حرام . [/COLOR][/SIZE][/B][/QUOTE]
[B][SIZE="5"][COLOR="Navy"]بس ده فعلا حصل معايا
وممكن تسأل الناس اللى ذكرتها وحصل من حوالى سنه اما عن كون هذا الشخص مسلم ام لا فليس له علاقه بتعليقى فممكن يكون ابويا وكداب كلنا بشر وعرضه للخطيئه [/COLOR][/SIZE][/B]

موسي الأسود 21-04-2007 03:34 PM

[B][SIZE="4"][COLOR="DarkRed"][QUOTE=3nter;220537][B][SIZE="5"][COLOR="Navy"]بس ده فعلا حصل معايا
وممكن تسأل الناس اللى ذكرتها وحصل من حوالى سنه اما عن كون هذا الشخص مسلم ام لا فليس له علاقه بتعليقى فممكن يكون ابويا وكداب كلنا بشر وعرضه للخطيئه [/COLOR][/SIZE][/B][/QUOTE]

يا معلم عنتر قصة حقيقية او قصة غير حقيقية ما صلتها بالموضوع .
احنا بنقولك ان العضو داخل بدور التقية الاسلامية و بيضحك علي نفسه و هو اعترف بهذا .
يعني القضية محلولة و المتهم اعترف بجرمه . علي ماذا تبني دفاعك . (sml18) [/COLOR][/SIZE][/B]

جون عدلى 22-04-2007 10:19 PM

انا لسه عضو جديد وبتمنى محدش يرد على الناس دى وسيبوها تضيف تعليقات عشان نضحك عليهم بس اعملوا قسم للفكاهة والعبط المحمدى وانقلوا الموضوع ليه وسيبونا نضحك

جميع الأوقات بتوقيت امريكا. الساعة الآن » 11:55 AM.