منتدي منظمة أقباط الولايات المتحدة

منتدي منظمة أقباط الولايات المتحدة (http://www.copts.net/forum/index.php)
-   المنتدى العام (http://www.copts.net/forum/forumdisplay.php?f=3)
-   -   عايز تبعت رسالة لقداسة البابا 000انا تحت امرك (http://www.copts.net/forum/showthread.php?t=6965)

zoum 25-06-2005 06:47 PM

عايز تبعت رسالة لقداسة البابا 000انا تحت امرك

[SIZE=4][B]
انا باحضر اجتماع الاربعاء لقداسة البابا وانا باعمل الحكاية دي من نفسي خدمة لاقباط المهجر
اللي عنده اي سؤال لقداسة البابا يبعثه لي علي الايميل
وسوف اقوم بكتابته علي ورقة وتقديمه في الاجتماع واذا كانت هناك رسائل كتيرة ساضعها في ظرف مكتوب عليه اسئلة المهجر

احتمالية ان يقرأ السؤال علنا في الاجتماع غالبا اقل من 10 في المائة
احتمالية ان يقرأ السؤال اساسا اكتر من 90 في المائة

فانت وحظك 00ههه

يجب ان تعلم ان اي تفاصيل او معلومات شخصية موجودة بالرسالة سوف اقوم بقراتها ومن يجمع الاسئلة من الجائز ايضا انه يقراها فيعني الرسائل الخاصة والشخصية بلاش منها

اذا كنت في مصر اتفضل احضر الاجتماع وابعت بنفسك واذا كانت هناك اسباب قهرية تمنعك فاكتب انك في مصر

غير مسموح باستخدام الفاظ خارجة ولا تنسي انك تراسل البابا والمفروض انه يقرأ رسالتك في الكنيسة

رجاء تقليل حجم السؤال علي قدر الامكان بحيث لا يتجاوز الاربعة او الخمسة سطور وعنون الايميل بعنوان سؤال للبابا

email : [email]happymanemail@yahoo.com[/email]

وسوف اقوم بارسال تاكيد علي وصول الرسالة لصاحبها واذا لم يصلك التاكيد اعلم اني لم استطع حضور الاجتماع في ذلك الاسبوع لظروف طارئة

مش عاجباك الحكاية 000سهل خالص جواب بوسطه واكتب رسالتك والعنوان الكاتدرائية المرقسية بالعباسية

تبقي استريحت وريحتني 000ههه
====================
نسيت ان اضيف ان اخر ميعاد لتلقي الاسئلة التي ستقدم في اجتماع الاربعاء القادم
29-6-2005 (اذا لم يتم الغاؤه لاي ظروف )هو الثلاثاء ظهرا[/B][/SIZE]

Safnat_Fa3nash007 25-06-2005 07:14 PM

+++

[QUOTE=zoum][SIZE=4][B]
انا باحضر اجتماع الاربعاء لقداسة البابا وانا باعمل الحكاية دي من نفسي خدمة لاقباط المهجر
اللي عنده اي سؤال لقداسة البابا يبعثه لي علي الايميل
وسوف اقوم بكتابته علي ورقة وتقديمه في الاجتماع واذا كانت هناك رسائل كتيرة ساضعها في ظرف مكتوب عليه اسئلة المهجر

احتمالية ان يقرأ السؤال علنا في الاجتماع غالبا اقل من 10 في المائة
احتمالية ان يقرأ السؤال اساسا اكتر من 90 في المائة

فانت وحظك 00ههه

يجب ان تعلم ان اي تفاصيل او معلومات شخصية موجودة بالرسالة سوف اقوم بقراتها ومن يجمع الاسئلة من الجائز ايضا انه يقراها فيعني الرسائل الخاصة والشخصية بلاش منها

اذا كنت في مصر اتفضل احضر الاجتماع وابعت بنفسك واذا كانت هناك اسباب قهرية تمنعك فاكتب انك في مصر

غير مسموح باستخدام الفاظ خارجة ولا تنسي انك تراسل البابا والمفروض انه يقرأ رسالتك في الكنيسة

رجاء تقليل حجم السؤال علي قدر الامكان بحيث لا يتجاوز الاربعة او الخمسة سطور وعنون الايميل بعنوان سؤال للبابا

email : [email]happymanemail@yahoo.com[/email]

وسوف اقوم بارسال تاكيد علي وصول الرسالة لصاحبها واذا لم يصلك التاكيد اعلم اني لم استطع حضور الاجتماع في ذلك الاسبوع لظروف طارئة

مش عاجباك الحكاية 000سهل خالص جواب بوسطه واكتب رسالتك والعنوان الكاتدرائية المرقسية بالعباسية

تبقي استريحت وريحتني 000ههه
====================
نسيت ان اضيف ان اخر ميعاد لتلقي الاسئلة التي ستقدم في اجتماع الاربعاء القادم
29-6-2005 (اذا لم يتم الغاؤه لاي ظروف )هو الثلاثاء ظهرا[/B][/SIZE][/QUOTE]

شكرً يا اخي زوم فأنا اقوم في الايام الحاليه بصياغه رساله وسوف اطلب من المراسل ان يوصلها واذا تعذر هذا فسوف اطلب منك لا تقلق .....
الله يعوض تعب محبتك 30 60 100

اخوك 007

yaweeka 25-06-2005 08:30 PM

[SIZE=4]فكرة زوم احلى يا صفنات

)Aa:) [/SIZE]

Safnat_Fa3nash007 26-06-2005 06:32 AM

+++

ربنا ايسهل ويديني شويه وقت لكي اكمل الرساله وسوف اوصلها مك ما دام انت بتحضر المحاضره .....

يا ريت تبعت رساله صغيره لقداسه البابا واكتب بها سؤال :

هل تعلم ان في اسرائيل اقباط وكنائس هم بحاجه لك فلماذا لا تفتقدهم كما فعلت لكل اقباط العالم ؟؟؟ اليسو خراف من نفس حظيرتك وانت راعيها ايضا ؟؟؟ ولهم حق عليك ايضا ؟؟؟

ارجوا انت ترسل هذه الرساله ونرى كيف يكون الرد او اذا تطرق لهذا الامر ام لا وعلى حسب رده الذي ستخبرني به سأتابع نص الرساله

كيرلس 26-06-2005 07:11 AM

[SIZE=5]ازيك يا زوم وعامل ايه ياريت اقبلك هناك وانا تحت امرك في اي حاجه .... اي حاجه..
يعني مثلا عايز تسلم علي البابا ... عايز تبعتله اي حاجه شخصيه تعطهالو في ايده .. كده يعني
بس قولي انت ازاي لغاية دلوقتي متعرفنيش في الكتدرائيه لالالالالا انا زعلان منك ..
علي العموم لو انت عايز توصلي ........ اطلع فوق عند باب الدخول وهتلقي واحد بيفتش علي البطايق الشخصيه ... هكون انا ...... سلام (sml21) [/SIZE]

Safnat_Fa3nash007 26-06-2005 02:21 PM

+++

[QUOTE=Safnat_Fa3nash007]ربنا ايسهل ويديني شويه وقت لكي اكمل الرساله وسوف اوصلها مك ما دام انت بتحضر المحاضره .....

يا ريت تبعت رساله صغيره لقداسه البابا واكتب بها سؤال :

هل تعلم ان في اسرائيل اقباط وكنائس هم بحاجه لك فلماذا لا تفتقدهم كما فعلت لكل اقباط العالم ؟؟؟ اليسو خراف من نفس حظيرتك وانت راعيها ايضا ؟؟؟ ولهم حق عليك ايضا ؟؟؟

ارجوا انت ترسل هذه الرساله ونرى كيف يكون الرد او اذا تطرق لهذا الامر ام لا وعلى حسب رده الذي ستخبرني به سأتابع نص الرساله[/QUOTE]

ابونا باسم ارجوا ان ترسل هذا السؤال مؤقتً لكي نرى كيف سيرد قداسته على هذا التقصير ؟؟؟؟

الشكر السلف اخوك 007

كيرلس 26-06-2005 03:06 PM

[SIZE=6]حاضر انا من عيني بس كده ........... انت تؤمر وانا انفذ بس اذاي انتو معنكوش اباء كهنه
في اسرائيل علي العموم انت عارف ان في مشاكل مع البابا بخصوص موضوع دير السلطان
يمكن علشان كده قداسته مقصر معاكوا ولكن دي حاجه ودي حاجه انا اوعدك اني هقول قداسته
هذا السؤال ربنا معاكوا ويرعاكوا ........................ امين[/SIZE]

Safnat_Fa3nash007 26-06-2005 03:20 PM

+++

[QUOTE=basem_anes5000][SIZE=6]حاضر انا من عيني بس كده ........... انت تؤمر وانا انفذ بس اذاي انتو معنكوش اباء كهنه
في اسرائيل علي العموم انت عارف ان في مشاكل مع البابا بخصوص موضوع دير السلطان
يمكن علشان كده قداسته مقصر معاكوا ولكن دي حاجه ودي حاجه انا اوعدك اني هقول قداسته
هذا السؤال ربنا معاكوا ويرعاكوا ........................ امين[/SIZE][/QUOTE]

مشكله دير السلطان هي مشكله حدثت بسبب تفوهات قداسه البابا وسياسه المنحازه للعرب ..... بس مش اكثر ولا اقل بالاضافه الى مصالح اسرائيليه مع دوله اثيوبيا ....

ارجوا ان يرد قداسته على هذا السؤال ..... وارجوا منك يا ابونا باسم ان تنقل رأيه لنا ..... مع اني متأكد انه سوف يعتذر عن الاجابه لان السؤال من اسرائيل وهو يخاف لحد ايقول انت يا قداسه البابا بطبع مع اسرائيل هههههههه

شكرً يا ابونا باسم على تعب محبتك وانتظر الرد بفارغ الصبر ؟؟؟؟

elasmar99 26-06-2005 03:27 PM

[QUOTE=basem_anes5000][SIZE=1]ازيك يا زوم وعامل ايه ياريت اقبلك هناك وانا تحت امرك في اي حاجه .... اي حاجه..
يعني مثلا عايز تسلم علي البابا ... عايز تبعتله اي حاجه شخصيه تعطهالو في ايده .. كده يعني
بس قولي انت ازاي لغاية دلوقتي متعرفنيش في الكتدرائيه لالالالالا انا زعلان منك ..
علي العموم لو انت عايز توصلي ........ اطلع فوق عند باب الدخول وهتلقي واحد بيفتش علي البطايق الشخصيه ... هكون انا ...... سلام (sml21) [/SIZE][/QUOTE]

[COLOR=Navy][SIZE=5]انت بتفحص البطايق الشخصية؟ يعني المسلم يدخل و القبطي يفضل برة؟ هو حضرتك منهم؟[/SIZE][/COLOR]

amoni 26-06-2005 03:37 PM

يوم الاتنين الى فات رحت الكاتدرائية و كنت عايزة ميعاد لمقابلة البابا المهم الراجل بصلى من فوق لتحت و جالى البابا ما بيقابلش حد قلتلة تعرف باسم انيس قالى لاء و رحت الاكلكركية و قابلت شباب و سالتهم عن باسم بس ما فيش رد

saweres 27-06-2005 02:36 AM

[SIZE=3]ما قلنا البابا ما بيقابلش حد
محدش بيسمع الكلام ليه (OPN:} [/SIZE]

Safnat_Fa3nash007 27-06-2005 05:28 AM

+++

انا شخصيا لما كنت بمصر هو كان بريتها وانا حللتها انو قالولوا اني جاي فخاف من وجع الدماغ معي وساب مصر ههههههههه

على فكريه يجب ان يخصص قداسته يوم لكي يقابل الشعب به ويتكلم معهم ..... ويجب ان يكون الامر منظم اي احترام للمواعيد وتعين مواعيد مسبقه والالتزام بها

جميع الأوقات بتوقيت امريكا. الساعة الآن » 06:41 AM.