عرض مشاركة مفردة
قديم 08-01-2006
الصورة الرمزية لـ kittyy
kittyy kittyy غير متصل
Registered User

تاريخ التّسجيل: Jul 2005
kittyy is on a distinguished road
thu أيه رأيكوا فى الفكرة دى ؟...

على فكرة ياغلابـــاوى كـــل سنة وأنت طيب أولا بمناسبة عيد الأضحى ..

أنت فعلا أنسان ذوق جدا .. ميرسى على الـ wallpaper التحفة دى.. وحقيقى أنت أنسان قلبك طيب وجدع..

وبقولك أيه.. أنت أخدت موضوع كدا من على لســــانى .. أصلى كنت لســة بفكر أفتح موضوع شبه كدا وأقترح أننا نعمل مسابقة بين الأعضاء اللى ليهم فى التصميم والجرافيكس لتصميم أحسن بــــانر للمنتدى من بره . بدل البــــانر اللى دمه تقيل دا. وكمان تصميم لواجهة المنتدى كله وشكل أقسامه تكون ألذ شوية من كدا شوية.

وبما أنك طلع عندك مهارات جامدة كدا أنت ممكن تورينا ذوقك وكمــان أنا عــارفة أن فيه كتير من الناس هنـــا عندها الموهبة دى بس مش بيستخدموها ولا يطلعوها إلا عند الطلب .. فا ياريت نحاول نعمل بمجهوداتنا أحنا من المنتدى دا تحفه فنية. بدل مااحنا مضيعين وقتنا فى حاجات تافهة كتير مالهاش لزمة.

عمــوما مارحناش بعيد.. أحنا فعلا ممكن نعمل مسابقة واللى عنده مواهب مدفونة يطلعها ويورينا شطارته.. وأنا عن نفسى اليومين تلاتة اللى فاتوا دول بعد يومين العيد والذى منه كنت قاعدة متفرغة لبرنامج الفوتوشوب وأتعلمت حاجات جامدة أوى من البحث ومحاولات الدراسة دى لما الموضوع دا طلع فى دماغى..

وبعد ما نوصل بمجهود الأعضاء لأحسن تصميم سواء للواجهة أو البانر بتاع المنتدى يبتدوا الأدمنز ياخدوا سكـــتهم للتنفيذ والتطبيق..

هــــــا أيه رأيكـــــــــوا..

آخر تعديل بواسطة kittyy ، 08-01-2006 الساعة 09:33 AM
الرد مع إقتباس