عرض مشاركة مفردة
قديم 08-01-2006
غلاباوي
GUST

tarekmounir .... طول عمري حلو بس انت مش واخد بالك حتى دقق كدة :) اما عيد الاضحي معملتش له حاجة ... اعملولي انتو بقي

kittyy .... والله يا كيتى انا عرضت الفكرة قبلك في تحدي بينى وبين صفصف بدل البنر اللى عفا علية الزمن دة وحتى زيكو عرض انه يكون حكم هو ومينا هوت في الموضوع لكن صفصف تراجع متحججا انه مشغول .. عموما انا موافق وياريت حد يشجعنى ويعمل هو كمان والتصميم الافضل يتعمل ويتنفذ ... واعتقد دة هيكون لطيف بدل الموجود حاليا ....

nabilms ..... مش ناسي اسمك ولا حاجة دقق في اللون الاسود هتلاقية ... وبعدين يا اخي اعتبر نفسك الجندي المجهول ...

Gregory .... اسمك موجود يا عم بس يمكن مختفي شوية ورا الصورة ... احنا منقدرش نستغنى عن معاليك في التصميم

kotomoto مش كدة يا كوتومو مش لازم الظن السيء على طول الخط .. يا اخي دانا حاطط اسمك في التصميم .. وبعدين موضوع الخط القبطي جنننى عشان اوصل للكلمة .. الخط انا جبتة بسهولة بس ( نوفاري شاي ) هي اللى مكنتش عارف اكتبها لولا مساعدة اصدقائي الاعزاء المسيحين .. وبعدين انا قلت قبل كدة انى هاوي وبحب العب في برامج الجرافيك دي واعتقد مش عيب

Mrs 2ana 7or ... شكرا على زوقك يا مدام .. ولو انى مفهمتش الرسالة المشفرة اللى قولتيها لـ كيتى .. بس من تدخل فيما لا يعنية سمع ما لا يرضية ...

تعليق عام من غلاباوي ....

كل خوفي لا يجي واحد مفتح اوي من حبايبنا اللى بيرفعوا الضغط والسكر والدم ويقول غلاباوي حاطط في الخلفية اسماء محددة ... ودة اسلوب تهديد للاسماء دي بطريقة خفية .
.( لو هو امن دولة ). او حاططهم كدة عشان يوصل الرسالة للجماعة عشان يقوموا بتصفية الاسماء دي ( لو هو كان اخوانجي ارهابي ) ...... او يقول (ودي مستبعدة) غلاباوي بيقولكم كل سنة وانتم طيبين من قلبة

تحياتي

مرفق مع نفس التصميم بمقياس 1024 × 768 بدرجات اللون الازرق .. على حسب طلب صديقي العزيز

آخر تعديل بواسطة غلاباوي ، 08-01-2006 الساعة 11:00 AM
الرد مع إقتباس