عرض مشاركة مفردة
قديم 14-10-2003
sammy sammy غير متصل
Gold User

تاريخ التّسجيل: Mar 2003
sammy is on a distinguished road
اسكت انت ياواد ياجون انت حتى كتابتك rakikah ماتساويش الف دولار حتى.
احنا هنا عملاء الامبريالية والصهيونية العالمية, والحال فى مصر لولانا كان هايبقى عال العال لا فيه اضطهاد ولا تمييز وكل الاقباط ماليين الوظائف العليا حتى ان المسلمين مابيعينوش ولا نتخبوا حد الا الاقباط لكن احنا فئة ضالة مفترية بنخترع اضطهادات وتجاوزات لطعن ا لوجدة الوطنية والعلاقات اللى هى زى السمن على العسل بين الاقباط وبين المسلمين. لان الاسلام يحترم ويتسامح مع الاقليات امثالنا. آه ايضا نحن نصطاد فى الماء العكر( هما بيقولوا كده, متسألنيش يعنى ايه), وبعدين الناس مقامات ياأخى يعنى انت هاتجيب نفسك زيى ولا زى ياويكا ولا فانوس ولا حنا, ولا اللى عرف المسيح فعرف يعنى ايه حب؟ أهو ده مصيبة لوحده بيجيب اخبار تعكر اللبن الحليب يخلى الصهيونية العالمية مبسوطة كتير, احنا قيادة يابنى فى الاشاعات وتعريض الوحدة الوطنية وأمن البلاد للخطر, انت حايالله متدرب كفاية عليك اللى بتقبضه.
اقوللك روح ليوساب هو عامل (union) وهايدعوا لاضراب قريب مع ان يوساب ده بقى انا استلمت عنه تقارير من المحافطين الجدد( برضه متسألنيش أنا باسمعها كده) بتحذرنا منه انه بيقول علينا اننا من الثورة المضادة( متسألش قلت لك), وبعدين يافانوس بلاش القر هو مائة الف قبطنوت دى تساوى الفتنة اللى انا سببتها لما اخترعت حكايات الكشح وزورت صور هدم الاديرة وافتريت على الاسلام الحلو وقلت عليه انه فيه دعاوى للارهاب؟؟؟ وبعدين يعنى انا اقل من ياويكا فى ايه يعنى لما يعطوا له بلاوى وانا لأ. هو زور موقع الازهر ودس فيه حاجات وسخة عن الاسلام. كمان زور فتاوى الفقهاء وسيرة الرسول العطرة . لكن برضه لازم ينوبنا من الحب جانب آه على رأى صاحبنا لا فيها لاأخفيها.
ملحوظة سرية: ارجوا ايداع الشيك القادم على حسابى السرى رقم صفرين ثلاثة زيرو صفر.