عرض مشاركة مفردة
قديم 16-10-2006
micdeejay micdeejay غير متصل
Registered User

تاريخ التّسجيل: Mar 2006
micdeejay is on a distinguished road
العقل زينه فى الفترينه!!

مساء الخير على الجميع مسيحى و مسلم
انا يا جماعه مع احترامى لكل الذين شاركو بحثت فى الموضوع بعقلى و بحاسبى الشخصى ( الكمبيوتر) بردو الواحد فى القرن الحادى والعشرين لازم يدور بنفسه
بدون اطاله انا اخذت الكلام الذى كتب مع الصوره و فهمت منه ان المنطقة التى صورت كانت ظلمه كاحله و الحرم المكى والمسجد النبوى مضيئان جدا فى الظلام مما يدعى للتعجب والقول سبحان الله فعلا الله عظيم
لكن الشئ العجيب وهو مايلى
ارجو الانتباه جيدا والتركيييييييز وتفتيح الجمجمه حبتين
من فضلك انقر هنا اولاً
ثم هنا ثانيا
ثم هنا ثالثا
كيف ان الدنيا ظلام دامس وفى نفس الوقت يبقى فى ظل و كأن الظل لا ينزل الا على الحرم المكى بس - ليه؟ -اقولك لكم ليه
لان اللى عمل الصوره كان فى الاصل حمار و نسى ان يدارى الظل اللى هايكشفه
و بامانه يا جماعه انا باعتقد انه انسان ضعيف جدا فى الفوتوشوب عشان ينسى يشيل الظل !!
هنا صوره الطقتها بنفسى من برنامج google earth ويوجد بها مايثبت كلامى
ممكن اى احد ان يفتح هذا البرنامج المجانى و يدور بنفسه لكن اقول ايه العقل زينه فى الفترينه - محدش عاوز يدور!!
لاحظ فى الصوره الاصليه من الواضح جدا ان العالم نور وليس ظلاما كما يزعم من كتب هذا الكلام !
والظلال واضحه لكل المبانى لانها طبيعيه وسبب نصوع البياض هو كما قلتم بسبب الجرانيت العاكس للضوء
وفى سبب تانى و هو المكان كما واضح هنا لم يكن ممتلئ بالحجاج لكى يملؤا ارضيه الحرم
على فكره فى اماكن كتير فى السعوديه لاقيتها بيضا بردو كده زى القصور و المبانى الفخمه و ممكن بردو اى حد يفتح البرنامج و يشوف بنفسه!
وشكرا على الاصغاء
سلام يسوع المسيح يكون معاكم للابد

آخر تعديل بواسطة Servant5 ، 16-10-2006 الساعة 10:36 PM
الرد مع إقتباس