عرض مشاركة مفردة
قديم 06-04-2007
3nter
GUST

إقتباس:
المشاركة الأصلية بواسطة garang مشاهدة مشاركة

150 الف يا عنتر
يظهر ان عبلة مخاصماك خالص يا راجل دي كلام مصريين تضرب الرقم في الف
دا لو فية 150 فقط تبقي كثير وعليهم العودة لمصربسرعة
يا عنتر هل تتصور ان المسلمين المصريين الذين قلوبهم مليئة بكل كراهية لنا سوف يتركوهم بلا مضايقات
يا عنتر دا احنا في بلاد الغرب والمسلمين المصريين ( فقط ) بيهيجوا علينا باقي المسلمين من عراقيين وهنود وباكستانيين -- الخ ولولا اننا اغلبية وفية شرطة وحماية
لحدثت لنا مشاكل لكننا علي اي حال سنرد الاعتداات قريبا فقد فاض الكيل
تفتكر لو كدة في السعودية ها يسبونا في حالنا يا عم عنتر انا اشتغت في شركة في السودان وشفت عمايل المسلمين المصريين السودة ضدنا رغم انة في البداية كان الاقباط هم الاغلبية ويستقبلوهم في استراحة الكنيسة ويقوموا بواجب الكرم والضيافة لكن للاسف المسلمين ردوا علينا كعادتهم بكل اعتداات وانا رايت هذا لاني عملت في السودان لفترة طويلة وقادوا حملات ضد الاقباط بقيادة اخوان السودان التابعين تماما لاخوان مصر
لو فية 150 الف قبطي في السعودية فهذا معناة انهم اشهروا اسلامهم كلهم او متفظ عليهم في السجون
خليك معقول
قول مثلا 50 قبطي ماشي اكثر من هذا لا معلش لا يعقل ابدا
هذا غير معقول
لكن اللي انا تاكد منة ومعقول ان القبطي هو الاكثر وطنية لانك لم تسمع قبطي قال طز في مصر وهل رايت قبطي وضع الدين بدلا من الوطن مثلكم

بحكم عملى احتك بهم كثيراوانت لو رحت السعوديه راح تشوف بنفسك
حوالى مليون مصرى بالسعوديه من حوالى 8 مليون اجنبى
اللى ماشى عدل بيرتاح واللى بيتعوج بيكل بال مش عارف ايه سواء مسلم او مسيحى
مستشفى الدمام المركزى بها حوالى 15 طبيب قبطى اعرفهم جميعا
شركه ارامكو اعرف هناك حوالى 30 مهندس وفنى قبطى
مختبر التحريات بمدينه الخبر رثيسه فبطى(ضابط شرطه سابق علوم اسيوط)
مؤسسه الصقرى للنضافه عندهم حوالى 100 عا الاقل من المنيا وابنوب الحمام
وللعلم كل ما اذهب للخليج اشمشم عا المصريين واروح اما كنهم وخصوصا الصعايده فى الكويت
انا لا ادافع عن السعوديه وعارف انهم بيعاملوا الاجانب بطريقه غير آدميه بس اللى بيحكم قانون العرض والطلب

الرد مع إقتباس