عرض مشاركة مفردة
قديم 06-08-2007
الصورة الرمزية لـ Mrs 2ana 7or
Mrs 2ana 7or Mrs 2ana 7or غير متصل
Registered User

تاريخ التّسجيل: Sep 2005
Mrs 2ana 7or is on a distinguished road
إقتباس:
لكن ده لا يمنع ان اختى أنا حر كانت مندفعه و حاده فى كلامها لما فكرت اننا نخلص على الاتعس . . . لأننا بالتأكيد مش كده و لا عمرنا ها نكون كده . . . و متأكد أن موقف انا حر نفسها مش كده . . . بس هيه كانت بتفضفض زى ما قالت . . .
سلام ونعمة يا مفدى وحشتنا من زمان مقريناش ليك مداخلات حلوة "يمكن لانى انا نفسى مكنتش هنا" :))

بص يا سيدى بقى هى فضفضة وصراحة لو كملتها حتتخض لانى فى ثانيه قلت لو انا راجل كنت عملتها بنفسى طاخ طاخ طاخ

ومش قلقانة بالمرة ان يتقال عنى متهورة او متسرعه او دى مش اخلاقنا الخ الخ

بس ساعات يا مفدى الواحد لو مقالش اللى جواه يطق يموت وانا عندى عيال عاوزة اربيهم يا عم

على كل حال جمال اتعس يستحق الحرق زى مقلت ومش هو بس غيره كتير خاصة انه بيبعنا وبيقبض التمن اخر كل حلقة بيطلع فيها فى اى بروجرام ابن البوبى ده .

ومش حنكر معلش يعنى لو عرفت انه غار فى داهية حوزع شربات واقف ازغرط كمان ( حتعلم مخصوص) ومظنش انى حتى حترحم عليه لانه ميستحقش

معلش يتقال مفترية يتقال مسيحية متعصبة يتقال اى شيئ مش مشكلة بس مش حجمل مشاعرى

وبعدين سيبونا من كل ده عاوزين حل بجد بجد بجد لهؤلاء الغجر اللى بيتاجروا بينا علنا

نعمل معاهم اييييييييييييييييه عاوزين حلول ممكن تتعمل مش بس حلول فضفضة لاتودى ولا تجيب

نعمل ايه عشان الغجر دول يبطلوا يطلعوا يتكلموا نيابة عننا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ولعلمك هذا العاهر عارف راينا فيه وقالها مرة فى برنامج قال وقتها انا عارف كلامى تقيل على اقباط المهجر ومش بيعجبهم لانهم اصلا مش اقباط !!!!!!!!!

*** ملحوظة ربنا يخليك يا مفدى بلاش تقولى انا حر دى بتحسسنى انى راجل بشنبات تقدر تقول يا مدام او حور اللى يعجبك

ويجعله عامر يعنى :))
الرد مع إقتباس