عرض مشاركة مفردة
قديم 20-10-2007
الصورة الرمزية لـ موسي الأسود
موسي الأسود موسي الأسود غير متصل
Moderator

تاريخ التّسجيل: Mar 2006
موسي الأسود is on a distinguished road
إقتباس:
المشاركة الأصلية بواسطة الزعيم هيثم مشاهدة مشاركة
هههههههههههههههه

أضحكتنى للمره الثانيه يا زعيم موسى

أنتا لسا من شويه كنت بتقول الحزب الوطنى دلوقتى بتقول الوحدات الحزبيه وأمناء هذه الوحدات وأمناء المجالس المحليه

ممكن تقولى أسم حزب واحد من أحزاب الاخوان أذا كان هما لحد دلوقتى مش عارفين يعملوا حزب واحد ليهم نظرا لرفض لجنة الاحزاب بتأسيس حزب أخوانى شعاره دينى

أنتا حضرتك بتقول أن فى أحزاب أخوامجيه وانا بسأل حضرتك على أسم حزب واحد أخوانى

أما عن المجالس المحليه اللى أنتا بتقول يرأسها أخوان ههههههههههههه

ياريت بردو تقولى على مجلس محلى واحد فى جمهورية مصر يراسه أخوانى

وأنتظر عودتك يا زعيم موسى فأنا سعيد بالنقاش معك
ياه انت بتعرف تضحك مثلنا . وانا اسعد

يا زميل انزل الي الشارع المصري وستصدم اذا تعاملت مع اعضاء وامناء الوحدات الحزبية الخاصة بالحزب الوطني الغريب في الأمر ان اعضاء هذه الجماعة المحظورة يحملون كارنيه الحزب الوطني و يتعاملون كاعضاء في الحزب بل امناء وحدات حزبية و امناء صندق بل ان صفوت الشريف الذي تدعي بانه عميل للحزب الوطني اكثر المسلمين المتشددين .
وتذكر ايها الزميل ان المجحوم انور السادات انتاج اخوانجي و هو من قام بالافراج عنهم من المعتقلات وسمح لهم دكاكيني بالعمل داخل الجامعات المصرية .

الي ان انتهي علي ايديهم في العرض العسكري مخرما .

تغلغل الاخوان المسلمون في هذه الوظائف الحساسة موجود فعلا وبتقية اسلامية معهودة يعلنون ولائهم للحزب الحاكم و من باطنهم يغدرون بالحزب .

وان كنت محتاج الي اخوانجي يظهر في التلفزيون من الحزب الحاكم فاسمح لي بان أهنئك علي سذاجتك وعدم فهمك لمشاركتي السابقة !

كلمة الصليب عند الهالكين جهالة و اما عندنا نحن المخلصين فهي قوة الله "كور 1 -1:18
لى النقمة ان اجازى يقول الرب
رفعنا قلوبنا ومظلمتنا اليك يارب
الأقباط يصرخون و المسلمون يعتدون و الشرطة يطبلون
إن الفكر الخاطئ يضعف بمجرد كشفه
الرد مع إقتباس