عرض مشاركة مفردة
قديم 22-10-2007
El-Basha El-Basha غير متصل
Moderator

تاريخ التّسجيل: Mar 2006
El-Basha is on a distinguished road
يا حج هيثم ... من تعليقاتك حسيت والله ما أجعله خير ... أنك شخص تحب الدعابه و خفت الدم المصريه فأسمحي نتبحبح شويه مع بعض.....

أنا سمعت أشاعه من الصحافه العالميه المغرضه الشريره.... بتقول أن فيه 88 عضو بينتموا للجماعه المحظوره كتله الأخوان المسلمين ... طب مش يبقي ضحك علي الدقون أنهم محظورين بس عندهم نواب ....حتي مش فارقه معاهم أنهم يخشوا تحت عباءه حزب العمل ذي زمان ... .وسلمي علي المحظوره .....أصل أنا مش من هنا ... أنا من هناك

أنا فعلا معجب بوجهت نظرك بأن السادات ليس أخوانجيا
إقتباس:
الزعيم هيثم
أنور السادات ليس أخوانجيا أبدا لما أدا الحريه للأخوان فى مصر حتى يمتلا الشارع السياسى وأيضا حتى يأخذ البساط من تحت أرجل الشيوعيين
يا حج أنا راضي ذمتك ....هل أنت مقتنع بألي أنت بتقوله ... لم كل الأحزاب كانت منحله و المعارضه السياسيه و الكتاب و الصحفين مرمين في المعتقلات و الباقي ممنوعين من الكتابه .... ..
إقتباس:
"حتى يمتلا الشارع السياسى "
.... صادق يا حج هيثم من غير حلفان ... أنما الأعمال بالنيات ... الرجل السادات كان نيته سليمه وكان بيصلي ويصوم ويدعوا الله في كل ركعه للسياسين علشان يمتلا الشارع السياسى.... بس السياسين و الكتاب و الشيوعين همه ألي كانوا بيجروا علي المعتقلات علشان يستجموا ويقضوا وقت ظريف في ضيافه الأمن .... السادات يصلي ويدعوا من هنا و الشارع يفضي من هنا.... سبحان الله

ياريت الشارع فضل فاضي

معلش كلا يغني علي ليلاه .." هيه دي مصر ياعبله "...

آخر تعديل بواسطة El-Basha ، 22-10-2007 الساعة 01:33 AM
الرد مع إقتباس