عرض مشاركة مفردة
قديم 22-10-2007
الصورة الرمزية لـ موسي الأسود
موسي الأسود موسي الأسود غير متصل
Moderator

تاريخ التّسجيل: Mar 2006
موسي الأسود is on a distinguished road
عاشت ايديك حبيبي الباشا منور الموضوع

إقتباس:
الكارنيه بتاع الحزب الوطنى اللى انتا بتقول انه مع كل اخوانى ده كلام خالى من الصحه تماما

أولا - أنتا لم تقرا جيدا ما قلته انا ان الاخوان مطاردون من الداخليه والحكومه وبعض الفاسدين وبعض المسجلين خطر

ثانيا - كارنيه الحزب الوطنى حتلائيه مع البلطجيه وده شىء معروف فى مصر لان الحزب الوطنى بيستغل هؤلاء البلطجيه ضد كل من يعلو صوته

ثالثا - كارنيه الحزب الوطنى مع الحراميه ورجال الاعمال وليس من السهل استخراجه يمكن طلب الفيزا اسهل
للأسف يا زميلي الكلام دا صحيح 100% فكارنية الحزب الوطني من اسهل اسهل الطرق في الحصول عليه وببساطه تقدم الي اي وحدة حزبية ومعك صورة 4×6 ومبلغ 3 جنيهات يكون معاك كارنيه صالح لمدة عام واذا ضاعفت المبلغ تحصل علي كارنيه صالح لمدة خمس سنوات وعلي يدي يا زميلي الفاضل من يقوم باستخراج هذه الكارنيهات اخوان لك ممن يقولون الاسلام هو الحل !!

إقتباس:
طيب انا عايزك تتعب شويه وتسال حد ليه شاليه او فيلا فى مارينا وخليه يقولك ما هو الحال فى قصر صفوت الشريف حتعرف انه أكثر المسلمين أبتعادا عن كلمة مسلمين
وكانه لا مسلم ولا مسيحى ولا يهودى ولا بوذى
حتقولى طب هوا ملته ايه أسال بس أى حد فى مارينا حيقولك ده شيطان
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ وكأنك تقول ان الاخوان المسلمين فعلا من الأتقياء و الصالحين !! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

إقتباس:
أنور السادات رئيس على الجميع احترامه فهو من حارب وانتصر
أنور السادات ليس أخوانجيا أبدا لما أدا الحريه للأخوان فى مصر حتى يمتلا الشارع السياسى وأيضا حتى يأخذ البساط من تحت أرجل الشيوعيين
شيوعية !!! نهارك سعيد يا هيثم يا ابني ارجع الي تاريخك لو سمحت !

إقتباس:
قولى على وظيفه واحده حساسه فيها أخوانى يمكن انتا تعرف وانا معرفش ياريت تفدنى
ابحث عن اصحاب الساعات في اليد اليمني وستجد الكثيرين !

إقتباس:
أنا اسف يا زعيم موسى أنى مقرتش مشاركاتك كلها ياريت تقولى مفيدها فى الجزء ده
ابقي عدي علينا بكرة يا سيد

كلمة الصليب عند الهالكين جهالة و اما عندنا نحن المخلصين فهي قوة الله "كور 1 -1:18
لى النقمة ان اجازى يقول الرب
رفعنا قلوبنا ومظلمتنا اليك يارب
الأقباط يصرخون و المسلمون يعتدون و الشرطة يطبلون
إن الفكر الخاطئ يضعف بمجرد كشفه
الرد مع إقتباس