عرض مشاركة مفردة
قديم 22-10-2007
الزعيم هيثم الزعيم هيثم غير متصل
Registered User

تاريخ التّسجيل: Mar 2007
الزعيم هيثم is on a distinguished road
إقتباس:
بالنسبة للكارنية الخاص بالحزب الوطني لا يوجد اسهل من استخراجه و الظاهر ان حضرتك مغيب أو بعيد عن المحروسة .
كما انك لست من الاسكندرية ولا تقل لي عرفت ازاي !!
أنت تقول اننى لست من الاسكندريه وعرفت منين تخمين ولا انتا عايزنى اكون مش من اسكندريه عيزنى اكون من حته على مزاجك انتا يا زعيم موسى

إقتباس:
يا زميل بدلا من تكذيبنا بما ليس لك به علم اذهب الي اي وحدة حزبية و تقدم باستمارة العضوية المجانية وسوف تحصل عليها من خلالهم و المميزة بشعار الحزب الاخضر نظير مبلغ سبق وان اشرت به في مشاركة سابقة لي وصورة فوتغرافية
زعيم موسى أنا مش بكذب حد أنا بوضح الصوره واللى أنتا بتقوله مش صحيح

الصحيح أن كارنيه الحزب الوطنى الان لا يستخرج بسهوله يا زعيم ده عايز واسطه من داخل الحزب اولا وانتا بتقول ان استمارة العضويه مجانا مش حقول كلام كتير غير انك اكيد عارف وعلى يقين تام ان مفيش حاجه فى البلد دى ببلاش أما المبلغ فهو ليس 3 جنيه بل 35 جنيه مع احضار البطاقه الانتخابيه

إقتباس:
مش باقولك انت لسه مغيب .. الحزب بيوصل للجميع و الاخوان احتلوا الحزب يا مصطفي !!

الحزب الوطنى بعيد تمام البعد مش عن الاخوان وبس لاء بعيد عن الشعب نفسه

وأنا مش مصطفى وأنا عارف انتا قصدك ايه

أنا قلت أنا مصرى لست مسلم ولست قبطى

إقتباس:
انجليزي دا يا مرسي
لاء يا زعيم موسى ده مش أنجليزى وانتا عارف ده ايه

إقتباس:
هو احنا متفقين في اول جزئية Ok اما الثانية في ان الاخوان ليسوا جبابرة فأقول بل انهم شيوخ منصر فكلمة جبابرة اقل القليل عليهم

بالتاكيد انا لست مؤيد للأخوان ولكن من المؤكد أننى متعاطف معهم عشان عارف كويس أيه اللى بيحصل ليهم من الحكومه والداخليه

وياريت تقولى أسباب أنهم شيوخ منصر ليه عاملم ايه ايه الافعال اللى عملوها عشان تقول عليهم كدا

إقتباس:
ابحث يا هيثم براحتك ولما تعرف السبب ما تبخلشي علينا يا معلم
أوك يا زعيم
الرد مع إقتباس