الموضوع: عاجل و خطير
عرض مشاركة مفردة
قديم 17-03-2004
ELSHIEKH ELSHIEKH غير متصل
Registered User

تاريخ التّسجيل: Mar 2003
ELSHIEKH is on a distinguished road

كما وصلنى هذا الأيميل
From:
To:
Subject: خبر عاجل

Date: Mon, 15 Mar 2004 00:44:11 +0000 (GMT)

من فضلكم يا اخواتى اقروا الرسالة دى للاخر

انا ***** اخوكم من مصر

وجانى خبر هام قوى يهم كل بنت مسيحية مؤمنة وبتحب الهنا الحبيب السيد الرب يسوع المسيح

يا جماعة طبعا كلنا عارفين

1- محلات المحمل

2- محلات النور والتوحيد

3- محلات اولاد رجب

وغيرهم كتير قوى من المحلات الكبيرة المشهورة هنا فى القاهرة واسكندرية

يا جماعة كل الى انا عاوز اقوله ان المحلات دى محلات تحت الادارة الاسلامية البحتة والى بيحصل دلوقتى كالاتى

ان كل انسان وانسانة مسيحية بيدخل المحلات دى وبيشترى اى طلبات من الداخل بيحاولوا يقنعوه بانه او بانها دخلت مسابقة وممكن تكسب او تكسبى جايزة من خلال سحب وبيدوكى ورق تمليه من خلال البطاقة الشخصية بتاعتك وفى الاخر بيطلبوا من المسيحيين انهم يمضوا على الورق علشان لما يكسبوا وكلام من ده

الى عاوز اقوله ان احنا فى الاخر هنا فى مصر اكتشفنا ان كل ده كلام فارغ وان الورق ده بيكون عبارة عن انك او انك يا اختى مضيتى على اشهار اسلامك

ارجوكم الرسالة دى مش ليكى او ليك انت لوحدك بس الرسالة دى لكل انسان مسيحى او انسانة مسيحية تقدر او تقدرى تبعتيهالها وال يعرف اى واحدة او اى واحد مش بيدخل على النت او مش عنده اميل من اى مكان فى مصر ياريت يتعب فى محبة المسيح ويخاف على اخواته ويبلغهم الكلام ده وعلى فكرة الكاتدرائية بدات تنبه على كل ده وفى بالفعل 7 حالات لغاية دلوقتى اسلموا بالطريقة الهمجية دى

ارجوكم ما تستنوش لحظة واحدة وخلوا بالكم كلكم اولاد وبنات وبلغوا قرايبكم وكل اصحابكم وكل الناس بالكلام ده

ربنا معاكم كلكم ويحافظ على اخواتنا البنات والاولاد

اخوكم فى المسيح
مصر
الرد مع إقتباس