عرض مشاركة مفردة
قديم 17-04-2008
jaisy jaisy غير متصل
Registered User

تاريخ التّسجيل: Feb 2007
jaisy is on a distinguished road
يا أخ زنكي يا ريت تفكر بشوية عقل وعيب الكلام دة
اولا النصاري اللي أنت بتنعتهم بالجبن همه اللي اويين واحد زيك يخبط شمال ويمين من غير ما يرموك برة المنتدي يعني تفتكر أن المنتديات الاسلامية فيها سعة صدر أن تسمع من حد غيرهم وغير اللي بيردد أفكارهم !!! ولا ها يقولوا لا تسألوا عن أشياء اذ تبدا لكم تسيئكم.
ثم من حق الأدارة أنها تحذفالكلام البذيء والخارج علشان أحنا هنا مش في الشارع الي عايز يستم فيه يشتم لا يا صديقي لما تبقي تعرف أنت ترد أساسا أبقي قول لأدارة المنتدي اللي يعجبك.
ملحوظة هامة يا أخ زنوكي
زمان قالوا أن الفاجر ست جيرانها لكن ما عرفتش معني المثل دة غير لما أتعاملت مع ناس زيك أنا مش ها أقول (مسلمين زيك)لأني أنا بحب المسلمين ولي أصدقاء مسلمين كتير لكن أقصد اللي بيحللوا لنفسهم ويحرموا علي غيرهم فبينما هما بيبرطعوا في دول أوربا في الزواج والأسلمة وبناء المساجد حارمينها علي المسيحين اللي بينهم قال اية دة ضد شرع ربنا هو انتوا بتعرفوا ربنا من أمتي ربنا بيكيل بمكيالين.
أتق الله ويا ريت تتكلم بأحترام شوية لأن الصوت العالي دة دليل الضعف وقلة الحيا ثم يا أخي لما النصاري الجبناء دول ما بيكتبوش ردودك أعمل معاهم مقاطعة وأهو تريحنا من وجع الدماغ .أعمل مقاطعة زي بتاعة الدنمارك وهولندا .

يا زنكي الصوت العالي دليل قلة الحيلة ذي صاحبنا اللي بيقول شيلوه من فوقي لأموته

آخر تعديل بواسطة Servant5 ، 18-04-2008 الساعة 01:52 AM