عرض مشاركة مفردة
قديم 18-03-2009
elmafdy elmafdy غير متصل
Moderator

تاريخ التّسجيل: Dec 2004
elmafdy is on a distinguished road
مشاركة: مسلم وافتخر واللي مو عاجبه ينتحر

إقتباس:
المشاركة الأصلية بواسطة البدرشيني مشاهدة مشاركة
موضوع اني جاي اهزر دي غريبه حبتين لاني فعلا عايز اعرف اجوبة الأسئله لو انتم شايفين اني طرحت الموضوع بتهريج او اني دفعت بكميه من الأسئله مره واحد فا أنا ممكن اقسطهم مفيش مشكله ممكن سؤال سؤال لكن انا عايز اعرف هل في حد من الساده الافاضل هايرد عليا ولا برضه هانروح لنفس الخانه بتاعة اتجول في المنتدي
الفاضل البدرشينى

حينما يطلب منك احد المشرفين التجول فى المنتدى فأنما لأن سؤالك قد سبق الاجابه عليه فى موضوع اخر فى المنتدى و كل ما عليك ان تفتح الموضوع السابق لتقرأ الاجابه , خاصة اذا كان الموضوع كبير و اوفى حقة فى الاجابه و الشرح فى المداخلات القديمه . . بالتأكيد سيكون من الافيد ان تقرأ الاجابه بالتفصيل بدلا من ان نضطر ان نجيبك هنا بأختصار مخل . . . هذا اذا كنت تبحث عن اجابه فعلا. . .

بيتهيألى ان الاجابه هى الاجابه و ما تفرقش سواء كانت فى الموضوع ده او غيره . . .

و لا أنت رأيك ايه ؟؟؟

و عموما يا سيدى ها نحاول انا و اخوتى المشرفين وضع الروابط التى تجيب على اسئلتك لتصل الى الاجابه مباشرة بدون تجول او بحث كثير . . . رغم انك ممكن تتجول براحتك .. . احنا ما عندناش هنا حظر تجول .
فقط ضع لنا اسئلتك واحده واحده لنتجول نحن علشان خاطرك و نضع لك روابط المواضيع التى ستجد فيها الجواب الشافى لأسئلتك

و يمكنك بعد ان تقرأ الرد و التفاصيل بحسب الروابط التى سنضعها - بعد ان تقرأ و ليس قبل ذلك - يمكنك ان تضع اسئلتك و استفساراتك على ما قرأت لنتناقش فيها هنا او هناك بموضوعيه و عقلانيه و هدوء . . .

أظن اننا مش حارمينك من حاجه اهه

المفدى
الانفصال هو الحل

آخر تعديل بواسطة elmafdy ، 18-03-2009 الساعة 07:31 AM
الرد مع إقتباس