عرض مشاركة مفردة
قديم 02-02-2005
bush bush غير متصل
Registered User

تاريخ التّسجيل: May 2003
bush is on a distinguished road
أشكركم جميعـاً أيهـا الأحــبــة

ABDELMESSIH67

يـاعم حكمة من ربنـا اني كنت بعيد اليومين اللي فاتوا .. مش عارف حيحصل إيه لو إتصادمت مع المذكور ، مـانـا ليـا سوابق كتيره .. ولو حصل إي احتكاك معاه كان حيبقى يوم منيل .. لكن نشكر ربنـا اني كنت بعيد .. تحياتي يازعيم

saweres
حبيب قلبي ربنـا يباركك انا بخير ونشكر ربنـا ، مش مشكلة إننا نتشتم مهو في كل يوم وفكل حته نتشتم ونتلعن ويتم تهديدنـا ووعيدنـا بنار تلظى ما يصلاها غير الأشقى ( زيي كده )
بس دي فعلاً نعمة من ربنـا نعمة كبيرة اوي ... إن خصومنـا العالم العيانه دي .. سلام ياحبيبي

fanous2102
يامرحبـا بالعم فانوس اشرقت الأنوار وتلألأت .. بس للأسف دماغي مضروب اليومين دول واعتزلت كتابة القصص .. لكن اوعدك اعود بقصة قوية مؤلمة لقوم مؤمنين
تحياتي

knowjesus_knowlove
أخي الحبيب أعرف المسيح أشكر لك ترحيبك .. سمعت كمان انهم في العراق اخدوا يضربوا فبعض سنة وشيعة ؟!
يــااااااااه .. فعلاً إنهم جسد واحد إذا اشتكى منهم عضواً تداعى له سائر الجسد بالسهر والحمى

churchill2
شكراً ربنـا يباركك ومتشكر على البوسة

Pharo Of Egypt
العم الحبيب فيرو .. ربنـا يسلمك انا موجود بس إيه (حكاية مشاركات في المنتديات معصلجة معايا ) ومش طايق ارجع اشارك زي اول .. ربنـا يباركك ياعم أشكرك على التهنئة .. بلاش الـــجـــ القــديــمة فيه عندي سلاح بيلوجي جديد خالص ... حته سبته فجل فاسد مغموسه بزيت خروع نديهـا ليهم بالمليـان

وبالنسبة للحج ماخلاص ... حجيت بقه انا والعم ويكـا السنة اللي فاتت ، وبس هي حجة وحدة في العمر ونرجع بقه كيوم ولدتنـا أمهاتنـا .. يعني تم تصفير عدادات السيئات عندنـا ولله الحمد والمنة والله أكبر ولله الحمد
على فكرة عم ويكـا فينه ؟
واحشني بجد البطل القومي ويكـا ؟

تحياتي للجميع

آخر تعديل بواسطة bush ، 02-02-2005 الساعة 11:00 PM
الرد مع إقتباس