عرض مشاركة مفردة
قديم 03-05-2005
غلاباوي
GUST

سؤال صريح جدا جدا ...!! بس ياتري الاجابة اية

عايز اسأل سؤال واحد وبسيط جدا جدا زي بساطة 1 + 1 = 3
الاقباط مضهدين .... الاقباط مظلومين .......... الاقباط شاربين المر والمرار من المسلمين في مصر ... الاقباط بيتسرقوا ويتتنهبوا ويغتصبوا ............... الي اخر هذه الاحاديث ( الهولوكوستية) نسبة الي الهولوكوست اليهودية .....

طيب المفروض ان البابا شنودة هو ممثلكم في مصر .. زي ما اسمع هو بابا امصر والاسكندرية وبطريرك الكرازة المرقصية ( بالمنسبة كرازة يعنى اية . )

المهم هو لية ساكت ومش بيطالب بحقوقكم دي ؟!! دايما تشوفوه في التلفزيون بينادي بالسلام والمحبة والاخاء و النسيج الوطنى والوحدة الوطنية بين الشعب المصري بعضه البعض ......

سوري يا جماعة ... لكن انا عارف انه سؤال سخيف وبايخ .ز واجابتة هتبدأ بكلمة في الوقع .... او لو بصينا في التاريخ .. واللى هيجاوب ... هيفضل يلف ويدور حوالين نفسة من غير ما يجيب اجابة مباشرة .. انا عايزة اجابة مباشرة في سطر او اتنين بالكتير

مش اقولك انت اسمك اية تقولي اصل انا وانا صغير جالي دور برد وعمي ودانى المستشفى والبرد بتاعي لما كبرت بقي احتقان في اللوز ......... انا عايز اجابة مباشرة .....

ياتري **********؟؟؟

حد يقولي ويرد عليا في سؤالي دة ..... دة لو حد عندة اجابة طبعا

ودمتم

يامحمدى يا لابس التقية المحمدية .. عندما تتحدث عن قداسة البابا تنتقى الألفاظ اللائقة بقداسته الذى قلامة ظفر قدمه أشرف من سيرة رسولك ولا داعى لأستخدام ألفاظك السوقية المحمدية .. أفهمت؟؟

آخر تعديل بواسطة Admn_XP ، 03-05-2005 الساعة 06:06 PM