الموضوع: جرين كارد 2011
عرض مشاركة مفردة
قديم 17-05-2011
الصورة الرمزية لـ TERMINATOR
TERMINATOR TERMINATOR غير متصل
Gold User

تاريخ التّسجيل: Oct 2004
TERMINATOR is on a distinguished road
مشاركة: جرين كارد 2011

إقتباس:
المشاركة الأصلية بواسطة joey12 مشاهدة مشاركة
ميرسي جدا لكلام حضرتك وشعورك النبيل دة
بس صدقني انا عندي ثقة كاملة ان ربنا هو الوحيد اليل في ايده كل شي ممكن وتريته اعظم تريب بس اللي تعابني اوي ان كل خطوة كانت فيها مشكلات وكان ربنا هو اللي بيدبره يعني البداية انا شوفت النتيجة افتكرت اني متقبلتش وبعد الحاح احد اصدقائي بعد ساعات كتيرة اخد بيانتي وداخل واكتشف اني كسبت
وبعدين انا اساسا معنديش اي شخص هناك او معارف بس بردوا لقيت ربنا بيدبرها وكل شي بيمشي وفعلا كل حاجة مشيت وبعت اوراقي يوم 5-5 يعني تقريبا من اول الناس في مصر واورقي وصلت هناك يوم 9-5 كل دة و انا شايف ايد ربنا في الموضوع وطبعا كل الموقف كانت تحت ارشاد اب اعترافي اللي كان فرحان جدا ليا
بس دة كل الحكاية
ومش عارف هو ربنا كان في الموضوع ولا لا طيب لو كان في الموضوع لية تبقة دة النهاية
صدقني انا عشت اجمل 13 يوم في حياتي بعد النتيجة لحد يوم الجمعه 13-5
اصعب لحظات حياتي
اسف علي الصداع والدوشة بتاعتي
صلوا من اجل صعفي
حبيبي الغالى قلبى معك ..
بجد موضوع صعب ، بس خلينا فى اجراء عملى ، يعنى انا مش عارف ممكن يجيب نتيجة ولا ايه بس جرب .
شوف امريكا قامت بالغاء اللوترى علشان شايفه ان دا ظلم لباقى الناس ، انت بقى هتلعب على النقطة دى ، روح السفارة وحاول تقابل السفيرة وتشرح لها الاضرار النفسية اللى وقعت عليك من الموضوع ده وانت مضطر تروح لطبيب نفسانى يعالجك من الصدمة وحال البلد دلوقتى وانك تعبان ومضطهد ومش قادر تعيش وان الجيران بيحدفوك بالطوب ............... لقيتها استجابت ماشى يبقى خير ولو حتى تعاطف مقبل
غير كده وطالما ضربوك على عينك ، هدد انك هترفع قضية لانك ليس لك ذنب فى الخطأ بتاع الكمبيوتر وابدأ فى مراسلة محامى هناك بس طبعا اجرهم غالى جدا
او كما قال لك اخونا المفدى دى ارادة ربنا وتقبلها بصدر رحب

وربنا معك

+++
سيظل رأيك ضعيفاً حتى يقول الآخر رأيه
فأنت لا تعيش فى هذا العالم وحدك
عيناك ترى زاوية
وعيون الآخرين تجمع كل الزوايا
فلا داعى لاغتيال الآخر لمجرد أنه يختلف معك فى الرأى والقناعات...

+++++++
الرد مع إقتباس