عرض مشاركة مفردة
قديم 20-11-2003
Mirage Guardian Mirage Guardian غير متصل
Registered User

تاريخ التّسجيل: Jun 2003
Mirage Guardian is on a distinguished road
يابنى ده كان مجرد مثل لإختلاف زوايا الرؤية بينى وبينك.. طيب ماشى انا هاكمل معاك للآخر

إقتباس:
كاتب الرسالة الأصلية : knowjesus_knowlove
وهل قلت أنا إنها شريرة أو إرهابية؟؟؟...
كل ما أعنيه أنها عنيدة وتحاول الإستماتة فى الدفاع عن عقيدتها رغم أنها لاتعلم الجانب الحقيقى من هذه العقيدة...
وده حقها ولازم تعمل كدا زى ما انت بتدافع عن عقيدتك وهى تؤمن أنك لا تعلم الجانب الحقيقى من عقيدتك لأن بالنسبة ليها ديانتك محرفة

إقتباس:
هى إنسانة تأخذ من دينها الفتات وتعتقد أنها على حق وقد تظل على ذلك حتى مماتها وساعتها ستكتشف الحقيقة المره...
مين فهمك انها مش متدينة أو بتاخد من دينها الفتات؟ ثم انت ازاى بتخوض حوار مغلق مسبقاً وانت دماغك مصرة على موقفك ومقتنع ان اللى قدامك مش هايغير رأيه.. امال بتتحاور ليه؟ فين الحوار؟؟

إقتباس:
وظيفتنا هنا هى إعطائها بعض الصدمات الكهربية لإفاقتها من هذا الوهم الذى تعيش فيه..
وليس الطبطبة عليها بأن نقول لها إنت حلوة وقلبك أبيض وكمان بلوة مسيحة وصلى الله عليه وسلم.

هذا إن كنت فعلا تحرص عليها وتتمنى خلاص نفسها...
طبعا.. ماهو لو الحوار مغلق هاتكون دى النتيجة.. اتنين دماغهم زلطة هاتعمل ايه غير تنصب نفسى الوصى والطبيب المعالج للمجنون ولا ترى حلاً سوى فى الصدمات الكهربائية.. لا وايه.. ده فى مصلحته علشان يتعالج

بالمناسبة.. هيه حلوة وقلبها ابيض فعلا.. ده رأيى الشخصى فى شخصيتها عن تعامل لفترة مش عن حكم منتهى مسبق دون تعامل.. دى صفات شخصية مالهاش دعوة بلون أو لغة أو دين.. دى صفات انسان
الرد مع إقتباس