عرض مشاركة مفردة
قديم 03-06-2008
honeyweill honeyweill غير متصل
Registered User

تاريخ التّسجيل: Jan 2006
honeyweill is on a distinguished road
مشاركة: هجوم مسلح علي دير ابو فانا بالاسلحة الرشاشة من جديد والمسلمين يهدموا مبني الد

إقتباس:
المشاركة الأصلية بواسطة sce37 مشاهدة مشاركة
الأخ يوسف - أرجو ألا تجرفك مشاعرك - فنفقد التركيز ع القضية الرئيسية

و لا تستمع لأخونا المسلم هاني وائل - اللي خطته الشعللة و الصيد ف الماء العكر - حتى نلون الآخر و نرقمه - فلا يصير هناك حقيقة - بل أنفعال فارغ - لقوم تافهين , لا حول لهم و لا قوة...
سلام المسيح اخي يوسف استحلفك بالله
بذمتك يا شيخ انت وانت بتقرا الهرجله الي حاصله علي دير ابو فانا والبهدله الي شافها الرهبان تلاقي واحد زي ده بيقول كده ترد تقول ايه وللاسف بيوجه الامور للشخصنة والتهجم عليا ....رغم اني مش عارف عملتله ايه
اي عاقل اي انسان طبيعي يشوف البهدله دي يقول المسلمين ملهمش دعوه !!!
بالذمو ده كلام
ناس بتقول للرهبان انطقوا الشهادتين
مهو انت ااساسا يا sce37 لو عندك حبة احساس مكنتش تتهجم عليا بل رد علي التصرفات الي بتحصل ولا هو انت علشان خواف حتي تقول الحق عايز تخبط في اقرب حاجة اليك وهي شخصي الضعيف لاني اهتميت بنقل الاخبار وقاعد ترمي الاتهامات هنا وهناك يعني هو ده كلمة الشكر الي حتي لو انا مسلم مش امنت بالمسيح ولكني تعاون مع اخوتي الاقباط في الوطن يكون ده هو الرد بأن انا بسخن
طيب
واضح انك مشفتش ان الي عملناه من اتصالات ونشر اخبار عمل ايه في المنيا ومظاهرات وفي مصر كلها مش هنا علي الموقع والمنتدي وفي الفيس بوك وعلي الشات روم للاخبار
لو سمحت متوجهش اهانة ليا مره تانية والا مش هيحصل كويس انا بعت انذار ضدك للاداره
ومش هنزل للمستوي ده لان ده مش وقت ولا مكان مناسب في ناس غرقانة في دمها وانت قاعد
تقول كلام غريب زي كلام المحافظ وجمال اسعد وبباوي وبقية الشله اياها

آخر تعديل بواسطة honeyweill ، 03-06-2008 الساعة 09:45 AM
الرد مع إقتباس