عرض مشاركة مفردة
قديم 03-02-2008
shereenm shereenm غير متصل
Registered User

تاريخ التّسجيل: Apr 2006
shereenm is on a distinguished road
الحقيقة أنا كنت أقرأ التعليقات بس لحد الصهحة الرابعة و توقفت لأنى لم أجد الجديد !!!!!!!!!1 نفس الكلام و نفس الردود و لن نصل الى نتيجه !!!!!!!1 و كان نفسى أشوف دليل على ما تصفون به الرسول الكريم ز لكم نفس الأجوبة ..........زدائما ما تعتمدون على الخلط و التفسير الخاطىء و حتى الأحاديث لابد قبل أن تضعوها أن تتأكدوا من : متى قيلت؟ قيلت لمن؟ ناقل الحديق؟ سند الحديث ؟ و غيره ........... و كمان تعرفوا عربى أقصد لغة عربيه و كدة يعنى........

و كمان بالمرة عايزة بردوا أوضح حاجة مش معنى إن شخص مسلم أنه يفهم دينة كله أو يحفظ الأحاديث .........ليس كل مسلم عالم و شيخ و أعتقد إن بردوا ليس كل مسيحى هو قسيس أو راهب و متعمق ........يالا تعليقاتكم ........

على فكرة معلش حكاية الحديث الموضوع .........زعن لعن اليهود و ال.........بدل ما تشيلوها شلتها أنا ...... يالا ما علينا اللعن ليس للتعميم يا حلويين فكملوا الحديث شارح نفسه " ‏اتخذوا قبور أنبيائهم مساجد " دة نهى عن تعظيم القبور لأن الرسول عليه الصلاة و السلام كان عايز يقول للمسلمين لا تعظموا قبرى .............يارب تكون وضحت

آخر تعديل بواسطة موسي الأسود ، 03-02-2008 الساعة 10:20 AM السبب: دمج ثلاث مشاركات