عرض مشاركة مفردة
قديم 23-08-2007
الصورة الرمزية لـ Mrs 2ana 7or
Mrs 2ana 7or Mrs 2ana 7or غير متصل
Registered User

تاريخ التّسجيل: Sep 2005
Mrs 2ana 7or is on a distinguished road
إقتباس:
24- بحبك يامصر
بطيحان حبيب المصريين|22/08/2007 م، 08:07 مساءً (السعودية) 05:07 مساءً (جرينتش)
اول شئ ياليت من العربيه تنشر النكته هذي لانها لها علاقه بالموضوع ----- (( واحد مسيحي في مصر دخل على مسلمين في مسجد في يدة سكين... قالهم من فيكم مسلم ؟ قام واحدشجاع وقال له انا مسلم واخذه معاه قاله عندي خروف عايزك تذبحه وتسلخة على الشريعة الاسلامية قاله انا اذبحه بس مااعرفش اسلخ رجع المسجد والسكين ملطخة بالدم قلهم من فيكم مسلم؟ كلهم اشروا على الامام قال الامام اكمني صليت بكم ركعتين خلاص صرت مسلم )) ---------------------------------------------------------------- ثاني شئ ياخواني وحبايبي قراء العربيه نت ---------------- الموضوع باختصار شديد (( فـــن )) بمعني كل شئ في مصر الحبيبه فن التمثيل فن والحب فن والنصب فن والشعوذه فن ولبس الحجاب للفنانات المصريات فن (( بمعني انه كل فنانه مصريه تلبس الحجاب فجاءه دليل الفن اوالنصب يمكن ناويه تنصب او تمثل علي شخصيه كبيرة عشان يتزوجها ويصرف عليها واذا بائت التمثيله والفلم علي الشخصيه الكبيرة طبيعي جدا ترجع للتمثيل والرقص والخ وطبيعي تخلع الحجاب ---------------------------------- يجي ثاني يقول مالك يابطيحان ومال المصريين --- احب اقول بصراحه انا مش ضد المصريين ابدااااااااااا افكروس بالعكس انا بحب المصرييين جدااااااااااااااااا جدااااااااااااااااا بس لازم الكل يعرف تاريخ مصر الحبيبه ((( كل شئ فن ))) علي فكرة الاهلي المصري اتهزم من السودان عشان عصام الحضري نسي يبخر النادي بالصباح وعلي فكرة ____ انا مرة تعرفت علي مصري بالسعوديه سالته سؤال مباشر قلت ليه انتم ليه كل شئ عندكم فن ونصب واحتيال بالذات خارج مصر قااااااااااااال ((( اصلو ياعزيزي كل شئ فن وتعرف لو لقيت فرصه عليك حسرقك ونصب عليك ولو جيت تسالني حقلك فن يابني النصب فهلووة عندنا ويدرس بالمدارس
حدش شاف تعليق الحمار البدوى ده ؟؟؟؟

ادى الصورة الزفت اللى على المصريين بسبب شوية ستات تتحجب وتقلع كل شوية وغيرو وغيرو
الهى اشوف فيهم يوم اسود فى كحلى غامق

حاجة تحرق الدم
خلينا نشوف الامامير المسلمين رايهم ايه فى كلام البدوى الحمار ده
الرد مع إقتباس