عرض مشاركة مفردة
قديم 16-10-2005
غلاباوي
GUST

كلامك قوي ومؤثر جدا يا ويكا يا سليل عائلات تجار السلاح ... وأرجع واقولك برضة متقدروش تعملوا حاجة ... يا ابنى افهم وبطل لماضة بقي ... بص حواليك وبلاش النظرة السطحية الساذجة بتاعتك دي .. وعيب اوي كلامك لما يوصل لدرجة السذاجة وانت بتقول هتحرقوا لنا كنيسة هنحرق لكم جامع برة .. طب ما تتشطروا يا فالح على اللى جوا .. هنرجع لنغمة السلام والمسيحين مش بيبوا يعملوا حاجة وحشة وعمرهم ما شالوا سلاح وبيخافوا من لون الدم وبيسخسخوا لو شافوا فرخة مدبوحة ...
ولما انت عاملي فيها رامبو الصعيدي ومحسسنى انك شايل صواريخ ورشاشات وقنابل يدوية ...

كنت فين يا سبع السباع لما الكشح حصلت ومنقطين والبلاوي اللى حصلت دي كلها .. ولا هو كلام وخلاص .. وانا هعمل وهسوي وهجيب عليها وطيها وهنخليها رماد ....... معروف طبعا ان اللى كلامة كتير فعلة بيكون قليل ان لم يكن معدوم كمان ...

انا مش شاكك في وجود ترسانة اسلحة كاملة في صعيد مصر ... لكن خلي بالك كويس .. الترسانة اللى بتتكلم وفاتح صدرك على حسها اوي دي = صفر قدام الحكومة لو حطوك في دماغهم .. وموضوع اولاد حنفي اكبر مثال على كدة .. حتى لو وصل الامر للقصف الجوي محدش يفتح بقة ..

وبعدين انت قلت البابا هيؤثر السلامة عشان دة حرص من اب على شعبة والشعب بيحبة وانا بقولك كدة عشان امهد لك انك مش تتفاجئ لو سمعت ان قداسة البابا قدم اعتذار رسمي .. حفاظا على الشعب وسلامتة ... وابقي ساعتها سلم لي على ترسانة اسلحتك يا ويكااااااااااااااا
الرد مع إقتباس