عرض مشاركة مفردة
قديم 09-07-2006
honeyweill honeyweill غير متصل
Registered User

تاريخ التّسجيل: Jan 2006
honeyweill is on a distinguished road
frag

يا استاذ النكدي : قال رسول الله صلي الله عليه وسلم : اوصيكم باقباط مصر خيرا ......!!!

فعلا انت تنفذ الوصيه
الصراحه راحه وانا عارف انك ...........وهو ده الي جابك هنا

اشمعني ده المقال الي عجبك وليه جاي تكتبه ليه الكراهيه والحقد وانت ليه واخد الموقف ده ؟

بالنسبه لمحمد كمال غبريال يع والف يع

اما كلكه اغلبيه دي فبجد كلمه حقيقتا لاتخرج الي من ارهابين

بقي كمال غبريال عايز ميتبناش كنايس علشان مشاعر و سياده الاغلبيه متجرحش ويبقي انقاص ليها يا ويلي من الدلع زان الغالبيه طفل مدلل ونتيجه تربيته طفل او انسان فاشل في كل شيء

يا اخي ملعون ابوها لو هي اغلبيه سياده ودكتوريه وبعدين الاقباط مش اقليه عدديه دول اقليه نسبيه 15 مليون مصري قبطي .... في ايه؟ يعني اد شعب سعوديه الابل والماعز الي مسلمين مصر المتعصبين بيبوسوا جزمهم وسمحينلهم يستحلوا عرض مصر بالشتائم والتمويل الاسلامي الوهابي للارهاب وتدمير مصر وغيرها من البلاوي
احنا مش عايزين سياده للاغلبيه الاغلبيه مش ناقصها حاجه بالاضافه الي انها مش سياديه لانها معني انها تكون سياديه علي الاغلبيه والحفاظ علي مشاعرها يبقي ده تحكم في قبط مصر وده مش من حق لا اغلبيه ولا غيرها

سياده الاغلبيه : علي مين بالظبط ؟
علي نفسها مش علي غيرها ................. ده مقال مريض من شخص مرتشي من اموال الاسلامين الي بيركبوه هو وامثاله لكن ارجع اقول ان الشعب المصري بخير وطيب وميرضاش بالظلم واكيد مشاكل الاقباط هتتتحل
وبكره مصر احلي !!!!

اما مكسميوس فالانسه : ردت عليك وكفت ووفت في الرد مشكوره
........................................

اما انت يا نكدي فعامل زي الحرامي الاهبل الي بيضرب الجرس ويجيري ويقف بعيد يقول انا اهه ............ فرحان بالمقال ده اوي عارف انت فرحان بيه ليه لانك شخصيه عدوانيه وكارها المصرين الاقباط او المسيحين لانك حاسس ان الالاسلام مهان عالميا وسمعته زفت فعايز تلاقي ناس تتطلع فيهم غلك وده قدر الناس انها تشوف اول متشوف وجهك القبيح بدل متنضم للدفاع عن الحق وحقوق الانسان

ومدام دي بدايتك مش هرد ولا ادخل علي اي موضوع يخصك
وانا كلي فخر لذلك
سلام

آخر تعديل بواسطة honeyweill ، 09-07-2006 الساعة 02:52 PM
الرد مع إقتباس