عرض مشاركة مفردة
قديم 08-10-2008
مصرى وبس
GUST

مشاركة: ردا على موضوع اثاره مسلم فى المنتدى (ادعاء اننا جاليه ) مسطلح خطير هل وصلنا ا

إقتباس:
اولا اتكلم كويس علشان مهزقكش
مش هرد عليك عشان انا محترم
إقتباس:
ثانيا مين قالك اننا عايزين المسلمين يخرجوا المسلمين اصلا كتير منهم كانوا ولاد الاقباط
ولكن سيتم اعادتهم وتبشيرهم
هههههههههههههههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
والله العظيم فطست على روحى من الضحك عموما اوكى ماشى يابرنس الى تشوفه انتا هو الى هيمشى دا انتا راجل زى الفل وربنا عسل ههههههههههههههههه

إقتباس:
ثالثا مين قالك اننا هنطرد حد او نحكم مصر - مصر دي الي يحكمها لابد يبقي حمار واحنا مش حمير احنا بنحكم الي بيحكم فاهم ازاي
ماهو لو الى بيحكمها حمار يبئا المحكومين حمير ويبئا حضرتك منهم هزئت نفسك بنفسك
إقتباس:
رابعا انا قلت ده قبل كده بالفعل ازاي ختخرج الجراد ده كله ولكن الدوله القبطية من اسيوط الي اسوان تكون افضل كتير مهي السودان - الجنوب - كلها راجت واتقسمت اتنين وفيها ايه لما مصر تتقسم اتنين احسن من وجع الدماغ علي راي اقباط الصعيد البعد عن الجماعه دول غنيمة
خلاص اتكل على الله واطرضو الصعايده المسلمين من المنيا الى اسوان
وخليكم انتو فى الجنوب زى السودانيين وعيشو مع نفسكم
بس لو ده حصل والله اقول عليكم رجاله بصحيح
جاى فى الصعايده وتقف فى وشهم ؟؟
طب قول بتوع الوجه البحرى دول غلابه وطيبين على نياتهم
جاى للصعايده ؟؟
انتا نسيت الكشح ولا ايه ؟؟؟
احمدو ربنا ان جميع عساكر الامن امركزى الى فى مصر عزلت الكشح عن المسلمين والا كانت هتبئا بحر دم

........................................
إقتباس:
المسيحيين في العراق خرجوا اغلبهم في الغرب عايشيين زي الفل وهيرجوا بس الاوضاع تهدا والتبشير شغال كويس خالص
خمس سنين عدو اهم ومرجعوش خير يعنى ؟
الاكراد رجعو وخدو اقليمهم وعايشين زى الفل والاقليات الاخرى رجعت لمكانهم بس المصيبه ان المسحيين ملهمش اقليم دول منتشرين فى كل مكان يعنى رجع مرجعوش ملهمش مكان اصلا
بالنسبه للتنصر فا انا اقر واعترف بانه شغال بس ياخساره مطلعش ارثوثكس ولا كاتلويك
دول بروتستانت يعنى حبيايبكم الى بتكرهوهم اكتر من المسلمين
وفى النهايه احب اقول لحضرتك بالشفا
الرد مع إقتباس