عرض مشاركة مفردة
قديم 20-07-2006
honeyweill honeyweill غير متصل
Registered User

تاريخ التّسجيل: Jan 2006
honeyweill is on a distinguished road
طبعا بشكر الجميع علي المرور
لكن دي حقائق سردها
اللواء فؤاد علام مدير جهاز امن الدوله السابق في كتابه
( الاخوان وانا ) ده بالاضافه الي ان الكتاب انا واخد منه مش كل حاجه ده كبير جدا لان الواء علام
واضع الحقائق والي شافه بنفسه معاهم وفي جزء في اخر الكتاب ضخم جدا فيه صور المستندات الحقيقيه الي بتثبت خيانتهم وعمالتهم وكل شيء اسمه جزء الوثائق انا ممكن ابقي اضيف اجزاء منه في نهايه المضوع لو حد يحب بس الكتاب موجود في كل مكان 25 جنيه بس والاخوان قالوله انت عدونا اللدود وهو قالها في القاهره اليوم لما جيه اكتر من مره

وهنخلي الموصوع ده بس مخصص لفضائح الاخوان
اما عن الاخوان قادمون لا محاله فدي جمله لا تقال الا من انسان اخواني بالاضافه الي انه مش فاهم
ومش عارف ان حكومه اخوان ملهاش دعوه بالرئيس
يعني رئاسه الجمهوريه مش هتسمح للاخوان تاني دخول المجلس خلاص هي مره ففي العمر كانت صفقتهم مع الاحزب الوطني لانجاح رئيس مبارك وانتهينا خلاص خدوا المقابل 88 عضو لم يفعلو شيئا داخل قبه البرلمان سوي الصراخ
ده بالاضافه الي القائمه النسبيه التي ستوضع علي مجلس الشعب لتعديل دخول الاعضاء وقرار منع الاخوان من دخول الانتخابات مره اخري

واذا ياسيدي مسكوا البلد حتي وهما نايمين ايه الي هيحصل يعني هتيجي امريكا تكنسهم بره وتمنع المعونه وحصار اقتصادي وكلها كام شهر وتلاقيها مشرفانا هنا ويورنونا بقي مين الي هيدافع عن الاخوان يعني الا المسلمين مش طتيقينهم هيطيهم المسيحين يا عنتر معلش انت بقي

آخر تعديل بواسطة honeyweill ، 20-07-2006 الساعة 12:01 PM
الرد مع إقتباس