عرض مشاركة مفردة
قديم 08-11-2009
menasamier menasamier غير متصل
Registered User

تاريخ التّسجيل: Feb 2008
menasamier is on a distinguished road
مشاركة: من اين تنتمى ( الرجاء عدم حذف الموضوع)

شكرا اخى موسى الاسود على الراد العقل الموضوعى وده المطلوب فى مصر عشان ترتقى مصر وتصبح دولة مش حظيرة كم يحدث الان فى مصر بسبب افكار ليست جوهرية وليست عقل مطلقا
واخونا المسلمبن المعرضين الحكومة عايزين يحكوم مصر بطريقة خطاء وهى ان تمشى مصر على الفكر الاسلامى فقط وهم لايعلمون ان الفكر الدين فى مجتمع مختلفة الدين والاحضارته
هم حقا لايعرفون حقا الحكم العدل الذين يدعون به انهم يحكم به
حقا هم يهمونه انفسهم ويردون ان يوهم الاخرين
ولكن ما هى حقوق الوطن الذين يدعون انهم حقيقة
انظره على شوارع مصر من الشعب لايريد ان يفعل شى ويريد انا يكون لهم يحكم العالم ويحكوم على الشعوب الحره على الكفار والكذابين ....
صح ذى المثال ( من فوق للتحته قرف ويقول اف) اسف ولكنها الحقيقة اصل انا صريح
وقكرين ان اناس كلها غلط وهم اللى صح , طيب مفيش حده شايف انه حياته عمل ازاى والناس اليه بيشتمهوم عملين ازاى
براضو متوقع الفكر المسلمين زاى ما هو مش عارف هم عوازين ايه
اصل احنا فاضين لكلامهم اليه بيقدم ولا بياخره بيحبه قاعده النسوان والقهوه زاى .....
مفيش واحده فى مصر شوفته طاليع بيتكلم فى حاجه مفيده غيره الكلام الفراغ
هم فاضين فى الكلام اليه الشيوخ اليه المبرمجين من القنوات الفضائية . طبعا المسلم من صغرو به بيزروع فى روح القتيل والحقد لن الطفل الاليه جيده وهذا ما يفعلون وبردون فعل مع الناس ويقولون نحن دين السلام والمحبة .. صحيح عندكم حق ( ما بين من افعالكم )
وله ده كمان انتم بتعرضوا . ما المشكلة انتم ما راضين تفهم او تقبل حده وانتم بتكذاب وانتم بتعمل فى الوقت نفسه . الزاى ده هو الاسلام دين يزراع ناس مرضه ؟ طبعا انا هتشتومونى وهطلعونى من الكفار عشان بقول اليه شايفه منكم من غيره ما تفكره ومن غيره اصل ما تعرف انت مين اصل
بجده احنا عايزين يا مسلمين انا نعيش فى حياة مستقرة ولكن مع فكره دينك لن نعيش بسلام سوف يكون خراب وانت اليه بتعمل ومش فهم حتى من غير ما تفكره , انت فاكر احنا بنكرها دينك , يس لو فكرته بطريقة بعيد عنى طريقة الحقد والكراهية اليه فى دينك وعرفت احنا ماش عايزين منكم انت تعرف الحياة الحقيقة ماش الحياة المزيف الذى تعيشه فيه والذين تدعوا انكم احسن ناس ( من غيره المسيحين واليهودى والبوذين ... مكنتش هتعرف يعنى ايه مستقبل ) وبطلوا كلامكم اليه بيضحك عليكم الناس عيب
اسف بس انا عضوء عيش معاكم وبفكركم ده هيودنه فى ستينه دهيه ودى بشايره افعالكم
واسف ثانيه من اجله اخطائى الاملاء اصل ما بعرفش اكتب عربى كويس
وسلام المسيح مع الجميع وينقذه الخطاة من ايده الشره الذى لايريد حياة للانسان ويريد يحكم العالم بيده الشره والقتل ( ما حدش قكر انى الله قوى ان يعقب الانسان الخطائ ( ام الشرة يريد من يقتا هو الانسان تحت ايه شيى هو ما يرده هلالك البشرية وهكذا عارفن محبة الله )
(من افعلهم تعرفنهم )
الرد مع إقتباس