عرض مشاركة مفردة
قديم 23-03-2007
elmafdy elmafdy غير متصل
Moderator

تاريخ التّسجيل: Dec 2004
elmafdy is on a distinguished road
إقتباس:
المشاركة الأصلية بواسطة جون جرجس حنا مشاهدة مشاركة
ايه ياجماعه يهديكم ربكم كل ده علشان اسلمت وعرفت الحقيقه انا كنت غلطان وفكرتي عن يسوع كانت غلط الله واحد مش ثلاثه كان لم يلد ولم يولد وسبب اسلامي سوال انطرح علي النتدي وفكرت فيه مين كان بيحكم العالم ويسوع في بطن امه ليه الرب مخلصشي يسوع من الصلب هو في اب يسيب ابنه يصلب وحجات كتير الله يخلصكم الي الحقيقه والله انا مسلم الان
يا حبيبى عيب , احنا هنا دكاتره و مهندسين و ناس ناجحين سواء جوه مصر او فى امريكا و اوروبا و كل بلاد العالم , يعنى ناس بنفهم , ما ينفعش فلاح ساذج زيك يعمل علينا ناصح و يدعى انه مسيحى و اسلم و احنا نصدقه , ما حدش يا حبيب ماما مصدق انك كنت مسيحى و اسلمت , اخونا K K كتب كده من قبل ما تكمل التمثيليه الخايبه بتاعتك دى , و كلنا كنا بنقرأ الهطل اللى انت كاتبه من أول يوم و نضحك على سذاجتك و خيبتك .

بس على فكره , أنا عن نفسى سعيد جدا بوجودك , لأنى ها اجمع كل مداخلاتك اللى باين منها بوضوح كدبك من أول سطر كتبته لغاية النهارده , و ها نخليها هنا فى المنتديات تبقى دليل مادى على ان المسلمين ناس كدابين , حتى لما بيدعوا لدينهم بيدعوا بالكذب , احنا ياما اتكلمنا عن مبدأ التقيه اللى رسولك حطه علشان يحلل الكذب , لكن اخواتك المسلمين كانوا بينكروا و بيقولوا اننا بنتبلى و بنفترى عليهم , لكن دلوقتى بقى عندنا دليل عملى من واحد مسلم اهطل فاكرنا برياله زيه .

الله يحظك يا أخى , ده أنت ضحكتنا عليك ضحك .

المفدى
الانفصال هو الحل
الرد مع إقتباس