عرض مشاركة مفردة
قديم 04-07-2009
الصورة الرمزية لـ elasmar99
elasmar99 elasmar99 غير متصل
Gold User

تاريخ التّسجيل: Jul 2003
elasmar99 is on a distinguished road
مشاركة: زواج المسيحي بغير المسيحية !!

إقتباس:
المشاركة الأصلية بواسطة صفاء الروح مشاهدة مشاركة
واطلب منهم ليش ينقلونه انا مجرد ضيفة في منتداكم وانتم اصحابه

انا مش واخذة على خاطري منك وبس انا جاني منك احباط اجيبلك موضوع في قمة الروعة ويشهد ربي انه اخذ من وقتي وانت تسخر منه وتمر عليه مرور الكرام وتقللي اذا عندي حظ والاستاذ البابلي عنده 5 دقائق يشرح لي ايش تعني كلمة الثاقب والدقاق يعني انا لي وقتي سراب ???

عادي لو نت ملكش في علم الفلك او في كل العلوم دة مش عيب كل واحد اكرمه الله بهواية وبميول لكن العيب انك متعترفش بكدة وتقول الخطا في للي انا كتبته

ولو انت متحمس تناقشني انا كمان لية شرط متهنش رموزي الدينية ولا توجه لية اي اهانة جارحة ايه ريك ?

يا ست الكل ما تزعلى ارجوكي, انا ما كنت اعرف إنك حساسة قوي كدة. كل المسلمات هنا بيحدفو بالحجارة والبيض الفاسد والي ينقرص من الحية يخاف من الحبل. (مثل مصري قديم)
صدقيني انا كمان ضيف هنا, بس ضيف قديم شوية.
المشرفين هنا مقصاتهم حامية وما يعرفوش يا ما إرحميني.
موضوع العلم والإيمان خارج عن موضوع الزواج والنكاح, والمشرفين ممكن يقصوة في اي لحظة من غير احم ولا دستور, ناس معندهاش رحمة وخصوصا المشرف الإسود التاني "موسى الاسود"
والمشرف المتخصص في العلم و الإيمان الاستاذ البابلي وقتة ضيق جدا فعلا, لانه بيكتبب في اكثر من 20 موقع ومدوخ شيوخ الإسلام.
وانا شغلي على الكمبيوتر وبقالي كام يوم ما بخرج من المكتب ومن وقت لاخر ادخل هنا واشوف الناس الحلوة بتقول إيه.
وكل ما اجد موضوع حلو وصغطت ادخل فيه.

على العموم انا عندي فكرة.
يعنى انا لو قلت لزوجتي مثلا "الشمس مولعة وباين عليها راح تنفجر "
وتاني يوم نسمع في نشرة الاخبار " تزايد الإنفجارات الشمسية" خلاص بقيت انا نبي؟

آخر تعديل بواسطة elasmar99 ، 04-07-2009 الساعة 03:30 PM
الرد مع إقتباس