عرض مشاركة مفردة
قديم 28-07-2003
bush bush غير متصل
Registered User

تاريخ التّسجيل: May 2003
bush is on a distinguished road
الأخ المجاهد / ماجن .. قصدي مازن

في البدايه بلاش كلمة ( أخي بوش ) أصل أنا ما بيشرفنيش أنه يكون لي أخ مسلم ..

تقول إنتى .

.
إقتباس:
أولا من من العلماء المسلمين ارهابى و من منهم لواطى كما تقول رجاء اذكر بالاسم و الديل و المصدر على ذلك
فأقول لك .. علماء المسلمين الإرهابيين أمثال محمد بن عبدالوهاب .. واللوطي وده واضح مثلاً الرسول محمد يوم حضن زاهر من الخلف !!!
وكمان العلامه السعودي اللوطي / عايض القرني .. اللي خش السجن خمس سنين ( اللهم لا شماته )
بسبب ممارسته اللواط مع **** .. مع العلم أنه لم يطبق بحقه الحد الشرعي وهو القصاص ( كما قال رسولكم ( أقتلوا الفاعل والمفعول به ) !!

=============================

نجي عند الدعاء ..

تقول انت لا فضت براجمك ..

إقتباس:
الدعاء الذى تقول عنة " اللهم عليك بالياهود و الامريكان و من ناصرهم" ناصرهم ساعدهم ليس ال***** انت ممكن تكون سمعتها غلط أو تداخل عليك و لو لديك دليل على ما تفول و الله انا مستعد اجيلك مكان ميكون بلدك و لو سمعتة بيقول كدة و الله العظيم الذى لا احلف به كذبا هغيرلك امام الجامع و لو استمر هبلغ علية امن الدولة و الله وانا عند كلمتى و ممكن تجرب
ياعم أنتى جايلي تعلمنى لغتي ؟؟

انا مش أصم ابكم .. أنا مفتح جوز عيوني ومشنف أذاني جيداً .. بيقول باللفظ (( اللهم عليك بال***** ومن ناصرهم واليهود ومن هاودهم والشيعه ومن شايعهم ))

فهمت ؟؟

وبعدين متشكر أوي على التضحيه دي .. لأ كده أنت ممكن تودي نفسك بداهيه يبقى خليك عند ماما أحسن ..

=======================

ها ها ها ها ها ها ها ها ها ..

لحظه .. كمان ها ها ها ها ها ها .. بتقول عيب تشبه رجل دين بالراقصه ؟؟؟

هو زغلول راجل ولا إيه ؟؟؟

يا أخ مازن .. اسم الله عليك ، يـلـعـن اللي شافك و ماصلى على النبي

آخر تعديل بواسطة bush ، 28-07-2003 الساعة 11:01 PM
الرد مع إقتباس