عرض مشاركة مفردة
قديم 15-10-2008
melo@eygpt melo@eygpt غير متصل
Registered User

تاريخ التّسجيل: Feb 2006
melo@eygpt is on a distinguished road
مشاركة: الامن يشارك فى خطف بنت مسحية

مش عارف انا لى راى تانى فى موضوع الخطف ده مع انى اعرف جيدا كيف يتم استدراج بنت من بناتنا بوسائل عديده منها الحب وانا كمان لى راى ياريت يبقى موضوع للنقاش انا متاكد جدا انه لا دخان من غير نار ومش كل البنات التى تخرج عن حظيره المسيح هم مخطوفين هناك عدت اسباب وعده انواع من هذه الحلات 1-بنت لم يتجاوز سنها 21 عام قانونا ويمكن لا يتجاوز 18 مش عارف مقايس مصر فى الموضوع ده ازاى 2-بنت تجاوز عمرها 21 3-سيده متزوجه ولديها اطفال وانا اعرف امثله بس انا لى راى مش كل الحلات تكون اختطاف ودائما يكون للبنت دور فى هذا الموضوع ومش كل بناتنا قديسات هناك بنات كثيرات منحرفات وغير ملتزمات بدينهم ولا عندهم شعور بالرحمه لدى اسرهم اخيرا اريد انا اقول (لو بنت شريفه ملتزمه بمسيحها ) لن يقدرو على اختطافها وجرها ورائهم مثل البهيمه (مثل اى حيون يتم سحبه ) انا متاكد ومتيقن من ذلك فكلنا عندنا بنات ونخاف عليهم ولكن البنت الملتزمه لا خوف عليها لو فى وسط النار ستختار الموت وفيه بنات يتم استدراجهم بوسائل عديده منها انها تخرج مع زميله مسلمه الى اى مكان ويتم تزويجها للحبيب المنتظر واشهار اسلامها وفى هذه الحاله تكون البنت مجبره على الموافقه فهم ممكن ان يصوروها عاريه بدون ملابس وفى مواقف اخرى يقوم الذئب بهتك عرضها وممكن يحصل هذا الموضوع وعادتا ما بيحصلش الى مع البنات الشريفات الى عاوز اقوله فى اخر تعليقى مفروض على بناتنا عدم الخروج مع (بنات مسلمات ) وعدم المشى معهم فى اى طريق او مكان وعدم اعطائهم الامان اذا كنا نريد ان نسد باب من ابواب جهنم (نحزر بناتنا من ابليس وبناته )
الرد مع إقتباس