عرض مشاركة مفردة
قديم 26-08-2010
maxpayne maxpayne غير متصل
Registered User

تاريخ التّسجيل: Jan 2008
maxpayne is on a distinguished road
flower مشاركة: نداء الاخ الفاضل garang

إقتباس:
المشاركة الأصلية بواسطة shosho_angl مشاهدة مشاركة
فكرتنى بواحد من كام يوم فضل يقول عاوز الايميل بس ما كانش فى منتدى ان فى موقع اسمه تاجد وقعد يقول اسئلة ومحيرانى وحاطط صورة المسيح وبرضه قلت لا مش هادى ايملى لاى حد ما اعرفوش

واما قلت له لا مش عندى واللى عاوز تساله فى رسالة وارد بالرسالة لقيته سبنلى الدين وشتمنى وطلع مسلم ابن مسلم

وعليكم السلام ارجو التأكد مش اكتر حكم المسلمين ليهم بلاوى
اختي العزيزه شوشو انجل
تحيه طيبه و بعد
اشكرك جزيلا علي رايك في شخصي المتواضع و في طرحك لاحتماليه ان اكون مسلما مدعيا لمجرد اني طلبت من احد الاعضاء ايميله و بادرت انا باعطائه ايميلي نظرا لشده احتياجي اليه في امر عاجل لا يحتمل التاخير و لكنني كما اثق في نفسي انني لست مسلما و في نفس الوقت لست مدعيا و ليست لي اي علاقه بتلك المشكله التي حدثت معكي لتعمميها علي كل حال و تشكيكك في و سخريتك مني كما فعلتي في كلامك و حقيقه انا مستاء كثيرا لتشكيكك في و ابدائك لهذا الراي المتسرع المؤذي لمشاعري حقيقه و الذي اري انه لا ضروره له ابدا بما فيه من تهكم و تشكيك في شخصي علي الرغم ان النداء موجه لشخص اخر و الامر كله ليس منوط بك باي شكل من الاشكال طبعا انا احترمك و احترم رايك و لكنني اري انه ليس من الصائب سرعه الحكم علي الامور و التعميم لمجرد شخص حاول خداعك لاكون انا او اي عضو محترم ثان عرضه لشبهاتك و شكوكك الغير منطقيه المبينه علي الحدس الخاطيء وحده و بدون اي دليل او سند
عموما اقول انها فرصه سعيده لمعرفتي بك و شكرا علي رايك و سلام المسيح معك
اخوكي
ماكس بين
الرد مع إقتباس