عرض مشاركة مفردة
قديم 17-03-2011
maxpayne maxpayne غير متصل
Registered User

تاريخ التّسجيل: Jan 2008
maxpayne is on a distinguished road
flower مشاركة: هام : حزب شباب الثورة

إقتباس:
المشاركة الأصلية بواسطة maxpayne مشاهدة مشاركة
اخي الفاضل جرانج
سلام المسيح معك اخي الحبيب من الان و الي الابد امين
ارجوك اخويا جرانج انا حاولت اطلبك علي الخاص لاني اريدك ان اسالك في امر ضروري جدا جدا جدا و حقيقي انا محتاجك جدا جدا جدا في امر حيوي و مهم بالنسبه لي فارجو ان ترسل لي ايميلك الحاص او اي وسيله لاتصل بك من خلالها لالقي علي مسامعك اسئلتي و انني لمتاكد انك هتساعدني في طلبي هذا و ان الخير و البركه ستجري علي يديك لشخصي المسكين
ايميلي هو #### لو اردت انت ان تتصل بي و انني لفي غايه الشوق و اللهفه في هذا الاتصال المبارك و ايضا في غايه الامتنان من مساعدتك مقدما لتاكدي من انها ستكون في خير عون لي كما اتوقعها منك
و مع حفظ المسيح الرب و صلوات كافه مصاف قديسيه
ارجو ايضا ان تذكر لي ما هي المواعيد التي تدخل فيها المنتدي او التي تقوم فيها تفحص صنجوق الوارد لبريدكم الالكتروني عندما تعطيه لي حتي عندما ارسل لك رسائلي اكون متوقعا للوقت التقريبي اللازم لردك علي رسائلي لان الامر الذي اريده منك هو امر خاص و ضروري و بحاجه لاستجابه من شخصكم الكريم عاجله و لا يحتمل اي تاجيل
شكرا علي تعب محبتكم و سعه صدركم
اخوك
maxpayne

ممنوع وضع معلومات شخصية
اخي الفاضل ابوميريت
اعتذر عن وضع معلومات شخصيه بما يتعارض مع قوانين منتداكم الموقر بس اعذرني انا حقيقي محتاج اني اتواصل مع الاستاذ جرانج باي شكل و متضايق قوي اني حتي مش عارف ابعتله رساله علي الخاص و محتاج اي حد من الادامن يوصله صوتي و يقوله ان في واحد محتاجك ضروري في مساله حياه او موت فوجدت اني برده لازم اقوم باي حاجه تانيه اوصل صوتي له بيها اني احط نداء هام و عاجل وواضح في صدر منتداكم علشان لما يدخل يشوفه و يكلمني و كان طبعا مرفق به اسم الايميل بتاعي علشان يتصل بي لاني اكيد اهم حاجه عندي دلوقتي اني اتصل بيه فهاعمل ايه غير كده قولي ؟ اهه حل يائس اخير لحد ما ربنا يبعته بالسلامه ويشوف رسالتي و رسائل الادامن و يرد عليها
فارجو من فضلك انت كمان تحاول توصلني بيه هنا باي شكل لاني حقيقي محتاج سؤاله و مشورته في اشياء بالغه الاهميه يتوقف عليها حياتي و مستقبلي
شكرا لكل من اهتم و قرأ و ساعدني باي طريقه في ايصال صوتي لاستاذ جرانج و اصلي و اطلب و اتضرع الي ربنا و الهنا و مخلصنا يسوع المسيح بكل خشوع و حراره وانكسار قلب ان صوتي يستطيع الوصول باي طريقه للاخ العزيز جرانج و ان يتحنن قلبه و يستمع لطلبتي او يقرا ندائي هنا و يتصل بي باي طريقه كانت لاحتياجي الشديد ليساعدني و انا واثق و متاكد من ذلك انه لن يستطيع اي شخص اخر ان يقوم بمساعدتي اكثر منه
الرب يبارك الجميع و يحفظنا من كل شر و شبه شر و يسيج من حولنا جميعا و جميع احبائنا بملائكته الحارسه و يمتجد باسمه القدوس في حياتنا و يملانا من كل بركه و نعمه و حب و خير للجميع من الان و الي الابد امين
اخوكم
maxpayne
الرد مع إقتباس