عرض مشاركة مفردة
قديم 01-06-2006
msrawy
GUST

إقتباس:
المشاركة الأصلية بواسطة emadsami
شفت فيلم "غبى منه فيه"؟؟؟؟ هو انت تغيب تغيب علشان تهرب من الاسئلة و ترجع بكلام عبيط مافيهوش حاجة تقدم ولا تأخر وترجع تمثل تقول انا عملت اللى علية و اللهم اشهد ؟؟ (اما انت بتاع افلام صحيح ) ، يا عم احنا مالناش دعوة بأبونا زكريا، ده راجل وحش و هيدخل النار و كمان مش معروف خالص، و الشيوخ بتوعكم معملوش برامج مخصوص فى دريم و المحور و كل القنوات الفضائية علشان يسكتوه، ولا شيوخ الجوامع بيجيبوا سيرته فى كل خطبة جمعة، ولا عمرو اديب و خالد الجندى طلبوا يقتلوه ابداً ابدأ، وانا يا سيدى كافر و مشرك، و طلبت منك تنورنى بإسلامك و تقنعنى بيه و ترد على اسئلتى، بس انت بتعمل عبيط و تعمل نفسك مش شابف الاسئلة و لغاية دلوقت مدتنيش و لا ربع اجابة (زيك زى كل المسلمين)
يا أخى ده انت لو عندك ذرة احترام لالهك و دينك و رسولك كنت حاولت ترد باجابة مقنعة واحدة، و برضه هاقول يمكن الواد ما اخدش باله و ما شافش الاسئلة ؟؟؟ هاقوم اكتبلك ارقام المشاركات تانى، يمكن تحس على دمك انت او اى مسلم غيرك و تردوا، المشاركات هى ارقام (119 و 128)
الخط كبير اهو وواضح، مفيش حجة بئا ورد، المرة دى الكلام من القرأن و اوعى تقول كتب مشبوهة لأحسن اخواتك يدبحوك..

المرة دى بئا اوعى ترجع من غير اجابة على سؤال واحد على الاقل و بلاش تعمل اطرش فى الزفة
اقولك الحقيقة بس ما تزعلش انا مش داخل الموقع دة علشان اقنعك بالاسلام كما تعتقد انا مجرد بتسلى عليك مش اكتر لانى بصراحة مش مقتنع بيك وواضح انك جاهل جدا بنا و بتتخبط فيما تقوله وانا اصلا مش ها اقنعك بالاسلام و اعتقد ان جهنم افضلك من الاسلام خليك زى ما انت كدة احسن و الله اللى عايزين يسلموا اهلا و سهلا و اللى مش عايزين مع الف سلامة على جهنم و بئس المصير و انا عملت الى عليا نحو ابناء وطنى المشركين و نبهتكم انكم لستم على صواب و ان انتم مضحوك عليكم من ذكريا و غيره و مش مصدقين كلامى و اظن ان انا مش ها اخاف على مصلحتكم اكثر منكم ماشى يا بتاع توتو و الفيلم انشاء الله هايعمل احلى واجب معاكم و ليك نسخة هديه علشان اطيب خاطرك بيها
الرد مع إقتباس