عرض مشاركة مفردة
قديم 02-06-2006
msrawy
GUST

إقتباس:
المشاركة الأصلية بواسطة emadsami
اللى عايزين يسلموا و يعيشوا زى المسلمين عميان مش فاهمين حاجة و جهلة حاقدين على العالم المتقد، و يحطوا فى بقهم جزمة قديمة على مبدأ لا تناقش و لا تجادل حتى تنول الغــلمان الذين لا ينزفون، و ما يحاولوش يفكروا و يكون مصدرهم مشايخ الزاويات و يصدقوا كل اللى يتقالهم.... يبقى اهلاً و سهلاً ....... غير كده على جهنم و بئس المصير

مش تقريباً ده كده معنى كلامك ؟؟؟؟

=msrawy]

انا مش عارف انت عملت ايه فى اللى عليك بالظبط غير انك عملت هنا اراجوز و الناس اللى هنا هما اللى اتسلوا عليك و على عدم مقدرتك على الدفاع عن اسلامك، و لو كنت حقيقى عايز تكلم ولاد بلدك المشركين يبقى كان لازم توجه كلامك لاخوانك المسلمين، هما اولى بالنصيحة .. نصيحتى الاخيرة ليك، انك كان لازم الاول تتأكد من إن كنت انت اللى صح و لا غلط، بس واضح انك اساساً ما تعرفش حاجة عن الاسلام غير اللى بيحفظهولك الشيوخ بتاعتكم، بس حقيقى ما اسعدنى و اطربنى فرحاً انك ما عرفتش ترد على كل اللى قولتهولك، و اكيد لو رحت سألت شيخ الازهر نفسه مش هيعرف يرد عليك و يكشفلك حقيقة إله القمر، و بكره لما تكبر ممكن تفتكرنى و تراجع نفسك و تحاول تلاقى اجوبة على اسئلتى، و ساعتها جايز جايز تفهم ...

بالحق، انت ما قلتليش عندك كام سنة يا غــــــــلام ؟؟؟
عمو عماد معلش فى حاجة مهمة نسيتها ممكن تسيب ايميلك علشان ابعتلك عن طريق الماسنجر مشهد القسيس بتاع شبرا اللى حاكيت لك عليه علشان تفرفش شوية و كمان مشهد مضغوطة من فيلم شفرة دافنشى هدية منى لك كما وعدتك و بالمرة ابعتلك شوب بول بعير فرز اول محترم يسلكلك افكارك و صحيح نسيت اقولك فى مرة شوفت على النت بالصدفة البحته صور لبنات سكس مشهورين فى امريكا و من غير هدوم و فى اوضاع مخلة و كلهم مش لابسين حاجة خالص غير سلاسل فقط فيها صليب شكله تحفة هل الصليب اللى لبسينه دة عبارة عن ايمان زائد منهم حتى فى حالات السكس و لا بيتبركوا بيه ههههههههههههههههههههههههههههههههه
الرد مع إقتباس